Advertentie | |
|
![]() |
|
Je bent echt sneu als je een meisje tussen jullie in laat komen. daar moet je dus het eerst aan denken en het met die vriend over hebben: Is zij het wel waard? Er komen nog genoeg meisjes, en je blijft 99% zeker toch niet voor de rest van je leven bij elkaar! Vergeet niet als het dus overgaat ben je en haar kwijt maar ook die vriend.
Succes! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Vertel die vriend dat je verliefd bent op dat meisje en dat je haar wilt versieren. Als blijkt dat hij ook op haar verliefd is, maak dan een afspraak. Wie haar als eerste verovert heeft, mag haar hebben en dan moet de ander zich bij de situatie neerleggen. Ruzie maken heeft geen zin, want het gaat om haar keuze. |
![]() |
|
zeg het gewoon tegen dat meisje dat je haar leuk vindt, als je wordt afgewezen is het niet zo'n ramp, en als die vriend het er niet mee eens is dan zou hij er echt niet boos om worden hoor, het is haar keuze en wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Anyway, maak er in ieder geval geen strijd van, dat lijkt me geen goed idee, want dan wordt het een wedstrijdje en ik denk niet dat zoiets goed is voor een vriendschap. Maarja, persoonlijk vind ik vriendschappen altijd belangrijker, dus ik zou het inderdaad niet tussen jullie in laten komen. Vind eerst maar eens uit of dat meisje interesse heeft, want als ze jullie allebei niet ziet zitten, dan hoeft dat 'wedstrijdje' sowieso niet en is er ook geen risico dat jullie vriendschap kapot gaat. Mocht ze wel interesse hebben in één van jullie, dan kunnen jullie altijd nog een gesprek hebben om te zien of de ander er mee zit. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Wie haar als eerste veroverd heeft"? Wat klinkt dat cheesy. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Liefdesprobleem Verwijderd | 30 | 03-01-2005 09:24 | |
Liefde & Relatie |
Crazy for this girl Sithan | 56 | 10-01-2004 17:12 | |
Liefde & Relatie |
wie zit hier nou fout..,langverhaal , maar wilt iemand het lezen?Ben erg onzeker devilcat | 327 | 24-10-2003 08:33 | |
Liefde & Relatie |
Is dit een reden om het uit te maken ? Mss Maddocks | 19 | 23-05-2003 20:06 | |
Psychologie |
proberen te voelen hoe iemand anders zich voelt?! framboosje | 4 | 06-02-2003 17:14 | |
Liefde & Relatie |
voel me ff slecht, maar heb raad nodig! lieve | 13 | 27-12-2002 22:17 |