Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-10-2009, 21:05
james258
james258 is offline
Ik zit in het 3de jaar en ben ontzettend verliefd op een meisje,maar ik durf het niet zeggen omdat ik bang ben afgewezen te worden. Ook denk ik dat er nog iemand (die een goeie vriend van me is) verliefd is op haar. Ik weet niet meer wat te doen: het zeggen en (veel) kans lopen afgewezen te worden of een goeie vriend te verliezen. En als die vriend haar neemt denk ik dat ik ontzettend kwaad zou worden.
help me!!, ik weet niet meer wat te doen!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-10-2009, 22:11
Akhlys
Akhlys is offline
Dan lijkt het mij verstandiger dat je het gewoon tegen haar zegt.. dan wordt je maar afgewezen (misschien ook niet), dat overkomt de beste onder ons, maar die goeie vriend heb je behouden. Dat lijkt me iig belangrijker.
Oud 09-10-2009, 22:29
Egoconstructie
Egoconstructie is offline
Je moet vragen of die vriend van je verliefd is op haar man. Dat is nu belangrijk lijkt me. Dat je dat zeker weet.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 12:57
Myuki
Myuki is offline
Als die vriend haar neemt?! Zo lang je zo over vrouwen praat hoop ik dat geen vrouw gek genoeg zal zijn om een relatie met je aan te gaan.
Oud 10-10-2009, 15:58
I C U
I C U is offline
Check eens bij die vriend hoe leuk hij haar precies vindt en praat erover hoe je dat aan zou pakken als hij een move maakt of wanneer jij dat doet en zij op een ervan reageert. Op basis daarvan weet je ook wat je daarna moet doen...
Oud 11-10-2009, 07:54
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Als die vriend haar neemt?! Zo lang je zo over vrouwen praat hoop ik dat geen vrouw gek genoeg zal zijn om een relatie met je aan te gaan.
Eh, ik neem aan dat hij het niet zo bedoelt zoals jij het leest. Het gaat hier niet om nemen op de seksuele manier, maar om nemen zoals in krijgen. Hij bedoelt 'als die vriend iets met haar krijgt'
Oud 11-10-2009, 08:44
Sherlock
Sherlock is offline
Je bent echt sneu als je een meisje tussen jullie in laat komen. daar moet je dus het eerst aan denken en het met die vriend over hebben: Is zij het wel waard? Er komen nog genoeg meisjes, en je blijft 99% zeker toch niet voor de rest van je leven bij elkaar! Vergeet niet als het dus overgaat ben je en haar kwijt maar ook die vriend.

Succes!
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 11:56
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Je bent echt sneu als je een meisje tussen jullie in laat komen. daar moet je dus het eerst aan denken en het met die vriend over hebben: Is zij het wel waard? Er komen nog genoeg meisjes, en je blijft 99% zeker toch niet voor de rest van je leven bij elkaar! Vergeet niet als het dus overgaat ben je en haar kwijt maar ook die vriend.

Succes!
Het hoeft niet te zijn dat het meisje tussen beiden komt.

Vertel die vriend dat je verliefd bent op dat meisje en dat je haar wilt versieren. Als blijkt dat hij ook op haar verliefd is, maak dan een afspraak. Wie haar als eerste verovert heeft, mag haar hebben en dan moet de ander zich bij de situatie neerleggen. Ruzie maken heeft geen zin, want het gaat om haar keuze.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 13:39
Daantjer
Daantjer is offline
zeg het gewoon tegen dat meisje dat je haar leuk vindt, als je wordt afgewezen is het niet zo'n ramp, en als die vriend het er niet mee eens is dan zou hij er echt niet boos om worden hoor, het is haar keuze en wie het eerst komt, wie het eerst maalt.
Oud 11-10-2009, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Het hoeft niet te zijn dat het meisje tussen beiden komt.

Vertel die vriend dat je verliefd bent op dat meisje en dat je haar wilt versieren. Als blijkt dat hij ook op haar verliefd is, maak dan een afspraak. Wie haar als eerste verovert heeft, mag haar hebben en dan moet de ander zich bij de situatie neerleggen. Ruzie maken heeft geen zin, want het gaat om haar keuze.
Nouja, het is natuurlijk ook maar de vraag of dat meisje überhaupt interesse heeft in deze twee jongens. 'Mag haar hebben' klinkt zo.. naar in mijn oren, omdat het dan lijkt alsof dat meisje er zelf geen zeggen in heeft, haha.

Anyway, maak er in ieder geval geen strijd van, dat lijkt me geen goed idee, want dan wordt het een wedstrijdje en ik denk niet dat zoiets goed is voor een vriendschap.

Maarja, persoonlijk vind ik vriendschappen altijd belangrijker, dus ik zou het inderdaad niet tussen jullie in laten komen.

Vind eerst maar eens uit of dat meisje interesse heeft, want als ze jullie allebei niet ziet zitten, dan hoeft dat 'wedstrijdje' sowieso niet en is er ook geen risico dat jullie vriendschap kapot gaat. Mocht ze wel interesse hebben in één van jullie, dan kunnen jullie altijd nog een gesprek hebben om te zien of de ander er mee zit.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 23:18
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
Nouja, het is natuurlijk ook maar de vraag of dat meisje überhaupt interesse heeft in deze twee jongens. 'Mag haar hebben' klinkt zo.. naar in mijn oren, omdat het dan lijkt alsof dat meisje er zelf geen zeggen in heeft, haha.
je hebt gelijk, het lukte me eventjes niet om het anders te verwoorden.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 00:28
Verwijderd
Citaat:
Vertel die vriend dat je verliefd bent op dat meisje en dat je haar wilt versieren. Als blijkt dat hij ook op haar verliefd is, maak dan een afspraak. Wie haar als eerste verovert heeft, mag haar hebben en dan moet de ander zich bij de situatie neerleggen.

"Wie haar als eerste veroverd heeft"? Wat klinkt dat cheesy.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 11:00
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat:
"Wie haar als eerste veroverd heeft"? Wat klinkt dat cheesy.
en dat zeg iemand die fanatiek in het boer-zoekt-vrouw-topic-post
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 19:17
Verwijderd
Citaat:
en dat zeg iemand die fanatiek in het boer-zoekt-vrouw-topic-post
Wat heeft dat er mee te maken?
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 12:15
cenerentola
cenerentola is offline
Citaat: