Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-11-2009, 13:58
Missy
Missy is offline
Een heleboel pretparken gaan binnenkort, of zijn al in de kerstsfeer. Zelf vind ik dat altijd wel leuk rond deze tijd. Wat vind jij een leuk pretpark om naar toe te gaan? Ben je al je leven lang fan van de Efteling? Welke pretparken heb je al eens bezocht?

Zijn er bepaalde attracties die iemand gezien of gedaan moet hebben?
Oud 20-11-2009, 03:46
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ben je al je leven lang fan van de Efteling?
Wat een vraag zeg... en de Christenen maar beweren dat je dood moet zijn om überhaupt naar de hemel te kunnen, onzin!
Oud 20-11-2009, 14:05
Balance
Balance is offline
Citaat:
Wat een vraag zeg... en de Christenen maar beweren dat je dood moet zijn om überhaupt naar de hemel te kunnen, onzin!
wat is er nou raar aan fan zijn van de efteling?

Ik ben nog nooit naar een pretpark in kerstsfeer geweest, maar het lijkt me best leuk. Nadeel is dan weer dat je niet echt mooi weer hebt natuurlijk
Oh wacht, ik ben wel in Disney geweest in oktober en november. De eerste keer was het nog Halloween stijl, maar die in november was al in kerstsfeer. Erg mooi, zeker de lichtjesparade. Het sfeertje voegt wel wat extra's toe vond ik toen.

Ik ben ook eens in dierenpark Emmen geweest met lichtjesavond. Dat was echt totaal niks aan. Er waren zo weinig lichtjes dat ik met mijn zaklamp bij moest schijnen om te zien hoe het pad liep. Uiteraard waren de dieren binnen en viel er dus eigenlijk niks te zien. Een paar binnenhokken waren wel open, maar daar stonden rijen van een half uur voor. Echt zonde van het geld was dat.
Oud 20-11-2009, 14:50
remy476
remy476 is offline
Bobbejaanland 7x, Phantasialand 7x, Movieworld 1x, Disney 2x, Efteling 5x, Port Aventura Salou 2x en de Valkenier ontelbaar toen ik nog klein was....

Ik vind dat wel leuk en ga alijd in mei als anderen naar school moeten. In de zomer is het kut want dan moet je overal lang wachten en vind ik het zonde van mijn geld aangezien die parken al duur zijn (muv valkenier). In de winter is het soms toch echt te koud om te gaan, en bij regen/ sneeuw is er veel dicht --> ook zonde van t geld.
Oud 20-11-2009, 18:14
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
wat is er nou raar aan fan zijn van de efteling?
Lees mijn post nog eens, je hebt hem duidelijk verkeerd begrepen
Oud 23-11-2009, 10:50
Verwijderd
De Efteling vind ik eens in de zoveel jaar wel leuk. Eén keer naar de Winterefteling geweest, en dat had toch echt wel wat! Het was wel alsnog behoorlijk druk.
Advertentie

Regels voor berichten