Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Voor kleine kinderen is het fantastisch! Het zit gewoon leuk in elkaar en het spreekt aan.
Ik sta regelmatig met m'n oppaskindjes te zingen en te dansen op K3 ![]() Maarrre..serieuze popmuziek kan je het natuurlijk niet noemen, zal ook wel niet echt de bedoeling van het hele idee zijn toch? |
![]() |
|
Geweldig, nee hoor grapje, maar als ik in een melige bui ben soms wel.
Eigenlijk is het heel knap dat je als je het liedje al 1 x gehoord heb, je het eigenlijk al uit je hoofd kan. Maar het ergste is, ze gaan ook nooit meer uit je hoofd. ......van afrika tot in amerika, van.....
|
Hmm, marketingtechnisch gezien hebben ze het hartstikke goed geregeld, ze verdienen bakken met gelad aan niet alleen cd´s, maar ook rugtassen, broodtrommels, zelfs stripboeken (!), en dan lees ik dat iemand het hersenloos vind..
Ik vind het heel slim gedaan! Muziek puur voor kleine inderen maken, en ook oudere jongeren die zich ermee kunnen vermaken, en zo je geld binnenslepen.. De muziek? Ze hadden van mij ook secretaresses/managers mogen worden, dan had ik ze meer gewaardeerd..
|
![]() |
Ach ja.. m'n zusje heeft alle cd's dus ik word er mee dood gegooit en ik kan je zeggen: het went...
Kan zelf al liedjes mee zingen en sommige liedjes vind ik ook best leuk, dat je er vrolijk van wordt is iig zeker!! En dat zou voor sommige mensen best eens een tip kunnen zijn...
|
![]() |
t is zo saaaaaai
er zit niks in qua muziek en het is echt vervelend eentonig op mijn werk heb ik er een keer een uur lang naar geluisterd, en ik kreeg ook nog commentaar: je kan de teksten anders al snel meezingen nee duh, die refreintjes zijn zo simpel na nee, ik hou er niet van
||
![]() |
Citaat:
|
Hartstikke leuk om te zien hoe die kleutertjes helemaal gek ervan zijn. En hartstikke leuk dat die drie er stinkend rijk van worden
![]() IMHO stelt het muzikaal niets tot weinig voor, en volgens mij krijgen ze gigantische pijn aan hun kaken van al dat vriendelijk lachen, vooral die ene blonde.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
slijm doorzichtig uit v@gina (meisjes) telly | 17 | 25-08-2004 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
Stukje --> *Plakbandapparaten* Verwijderd | 3 | 10-06-2004 10:52 | |
Algemene schoolzaken |
Radio/ Muziek Enquete Gesologica | 40 | 07-02-2004 14:53 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] CKV eindopdracht: Het regime van een scherpschutter. Vlooienband | 8 | 05-11-2002 11:21 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Liefde Vlooienband | 8 | 21-10-2002 11:26 | |
Psychologie |
je hebt een vriend diane | 1 | 15-09-2002 10:20 |