Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Alternatief,een uitzondering op de regel...dat zie je qua kleding bijna nergens meer...in het alto hokje word netzoveel van elkaar nagekeken of naar trends geleeft(de netshirtjes,armen vol met armbanden,soort van make-up)als bij kakkers of hiphoppers,dus ik snap ook niet waar die hele term vandaan komt het slaat imo nergens op.
Alto ben je naar mijn mening als je een echt eigen mening hebt en daar ook voor uitkomt no matter what,en dat kan net zogoed een hiphopper of een kakker zijn als een gothic. Het lukt me niet goed om te verwoorden wat ik bedoel..ik ga nog even hier over nadenken..I'll be back ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik-kon-het-niet-laten
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Mja...wat maakt je alternatief? Eigenlijk wil alternatief echt helemaal niks anders zeggen dan 'anders'. Eigenlijk kan iedereen dus alto zijn. Het is heus niet een 'state of mind' die je moet bereiken door je haar drie jaar niet te knippen, het is gewoon een (niet aangeboren) neiging tot individualisme. Het enige kunstje is de neiging tot conformisme aan een groep te overwinnen en een eigen koers in te slaan. Dat er meer mensen zijn die die koers volgen maakt niet uit, als je de keuze voor die koers maar zelf hebt gemaakt.
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
De term alto / alternatieveling wordt nog heel vaak gebruikt voor die bepaalde groep mensen die kisten draagt en/of dreads heeft en/of wijde broeken draagt etc. In het algemeen wordt het zo gezien en wordt er niet verder gekeken of dieper op in gegaan. Daarom moet je je ook niet zo druk maken over hokjes. Over de fundering van alternatief zijn? Ik denk dat als daar eenmaal een fundering of richtlijnen (hoe word je alto in 10 stappen?) voor zijn dat het niet meer alternatief is... dan is het mainstream... Wat heb ik toch weer een fijne pennenvrucht gecreërd voor deze tijd en mijn ogenschijnlijke nuchterheid!
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
alleen, als je die brief leest dan snap je misschien wat ik bedoel het is namelijk van een of andere persoon die overal boven staat en 'aternatieve jongeren' beschrijft en op een een of andere manier vind ik in je vraag eenzelfde ondertoontje zitten |
![]() |
|
Joost, je begrijpt d'r nix van... Het gaat niet alleen om tanden niet poetsen!!! *duh*
Je moet je mannelijkheid ook zolang niet wassen zodat het daar ook gaat stinken. Uiteraard moet je haar ook niet wassen. Naja, ik kom iig nog lang niet in de buurt van alternatief ![]() ![]()
||
Citaat:
straightedge is helaas inderdaad bij sommige mensen een trendverschijnsel, I know this girl who said ik ben sXe en die het volgend weekend helemaal dronken was van de pina colada of whatever.. maar ik denk dat straightedge als een trend bestwel een fase is die binnenkort voorbij gaat
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
volgens mij ben je gewoon alternatief als je niet egt met de mode meeloopt ( dus niet de kleren draagt die de meerderheid
al heeft)(dus als hip-hopper ben je niet erg alternatief want je ziet bijna iedereen in die stijl) en als je niet dezelfde ideeen hebt als iedereen, zoals als je een spike band om hebt en hje heb een lijntje onder je oge dan ben je een gothic ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 01-08-2002 om 20:08. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(dan lijkt het alsof er meer zijn) de gladjakkers alto'tjes blijven tenminste gezond binnen internetten... woehoe!
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat Moet Ik Hier Nou Mee! paula21 | 24 | 11-06-2008 08:59 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Het infrastructuur topic T_ID | 326 | 01-02-2007 16:18 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |