![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
ik heb zelf ook jarenlang met vage klachten rond gelopen. altijd maar opzoek naar de oorzaak.
maar ach het waren wazige klachten, maakte ik me niet echt durk om maar het werd steeds erger en ik ben steeds vaker ziek nu ga ik binnenkort naar eeen alternatieve arts en dat isniet een of andere gek die denkt jou probleem te kunnen oplossen door een dom medicijntje. hij zoekt je oorzaak, je meot veel praten, maar ook je aan een dieet houden... misschien werkt het en krijg je een dieet voorgeschreven dat je echt niet wil dan kan je daar achter af altijd nog vanaf zien! doe maar eens! wie weet zal het jou ook helpen! sterkte x
||
Citaat:
[QUOTE]En wat heb je toen gedaan? Heb je bijvoorbeeld voor het alternatieve sircuit gekozen, heb je gewacht tot het vanzelf over zou gaan, etc ?[/QUOTE] Op gegeven moment had ik het echt helemaal gehad met de reguliere gezondheidszorg. Elke keer weer die valse hoop dat ze misschien toch eindelijk iets tastbaars zouden vinden (wel elke keer bloed in urine, maar daar konden ze niet veel mee.), en tevens elke keer bang voor wat ze eventueel zouden vinden. Ik heb echt de meest vreselijke senario's naar mijn hoofd gekregen, om vervolgens te horen dat het toch niet zo was. Op gegeven moment kun je dat echt niet meer hebben, dus toen heb ik daar een punt achter gezet. Ik wou alles even laten rusten, want mijn leven bestond al 1,5 jaar alleen maar uit ziekenhuizen, doktoren en pijn. Ik wilde eigenlijk afwachten wat er zou gaan gebeuren, maar een hele goede vriendin van mij heeft een eigen praktijk voor alternatief genezen en ik ben toen naar haar toe gegaan om te kijken of zij misschien wat voor mij kon doen. Ik ben toen met de behandelingen bij haar begonnen en sindsdien gaat het eigenlijk wel een stuk beter. Ook niet altijd, ik heb nog wel eens een terugval, maar het gaat toch wel wat beter. Misschien komt dat ook wel omdat zij mij geleerd heeft hoe ik met de pijn om moet gaan. En door de behandelingen ben ik me bewust geworden van mijn eigen lichaam en van mijn leven en heb ik de pijn geaccepteerd, waardoor ik er beter mee om kan gaan. Ik heb het gewoon in mijn leven gepast en ben het gaan zien als iets dat bij mij hoort. Voor het eerst sinds 2 jaar heb ik weer een beetje een leven. Ik ben eigenlijk 2 jaar lang bezig geweest met overleven en daarbij vergat ik om ook verder te leven. Maar dat heb ik nu weer opgepakt en ik probeer er het beste van te maken.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe goed ben jij voorbereid op onze robot overlords? Dekaloog | 21 | 24-12-2015 14:15 | |
Liefde & Relatie |
zucht, wat te doen met schoonouders? Kapoen | 40 | 19-07-2006 19:18 | |
Psychologie |
Ik weet niet goed wat te doen tinkebel | 19 | 09-03-2006 19:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Dit-wil-ik-even-kwijt-topic! Nijn* | 501 | 24-09-2005 21:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
menig over dierenbevrijdingsfront lindaxxxies | 198 | 28-01-2004 17:27 | |
Vrije tijd |
FC Utrecht - Roda JC gaat misschien niet door PV | 35 | 03-12-2003 15:09 |