Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-08-2002, 09:36
BELLEKE
BELLEKE is offline
jezelf het best kunnen omschrijven en dan heb k t eigenlijk over positieve en negatieve karaktertrekken die je bij jezelf ontdekt hebt...
x

(k weet niet of deze hier hoort?)
Oud 06-08-2002, 09:37
Gothic
Gothic is offline
Ja hoort hier

Ik ga hier even over nadenken, verder wil ik ook niet als eerste reageren
Oud 06-08-2002, 10:11
mathfreak
mathfreak is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Ik ga hier even over nadenken, verder wil ik ook niet als eerste reageren
Laat mij dan maar als eerste een poging wagen. Ik ben iemand die de dingen bij voorkeur op een positieve manier benadert en die zich volledig aan een hem opgelegde taak kan wijden, maar soms te snel resultaten wil zien. Een ander minpunt is dat ik soms erg impulsief reageer en daardoor onbedoeld irritaties bij anderen teweeg kan brengen, wat ik erg vervelend vind.
Oud 06-08-2002, 11:18
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
mathfreak schreef:

Laat mij dan maar als eerste een poging wagen. Ik ben iemand die de dingen bij voorkeur op een positieve manier benadert en die zich volledig aan een hem opgelegde taak kan wijden, maar soms te snel resultaten wil zien. Een ander minpunt is dat ik soms erg impulsief reageer en daardoor onbedoeld irritaties bij anderen teweeg kan brengen, wat ik erg vervelend vind.
daar moet ik je gelijk in geven die impulsieviteit heb ik nu nog niet gemerkt maar het positief benaderen van zaken en eventuele problemen bij mensen.

als ik mezelf dan beschrijf denk ik dat ik een onzeker iemand ben die soms veel te hard teruggetrokken is.
Positieven kanten vind ik niet direkt aan mezelf eerder veel negatieve kanten. zoals veel te naïf, te bang enzo...
Oud 06-08-2002, 12:52
lady_x
lady_x is offline
hmm.. even denken..

negatief: ben ongeduldig, min of meer egoistisch.. euhm, heb faalangst, ben soms te naief, ben chaos vanbinnen.. (oei dat zijn er veel)

positief: ben doorzetter, levensgenieter, durf voor mezelf op te komen, hou van avontuur..

dat is het zo wat, denk ik.
Oud 06-08-2002, 13:10
~LiEf MeisJuh~
~LiEf MeisJuh~ is offline
Negatief: Irritant, Te brutaal, te inzichzelf gekeerd, geen goede prater, ummz..t e chaotisch, te zenuw8tig

Positief: durf van me af te bijten, behulpzaam, muzikaal(is dat karaktertrek?),umm verder week niet....
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:15
Stefan17
Stefan17 is offline
Citaat:
Hugme14 schreef:

Positieven kanten vind ik niet direkt aan mezelf eerder veel negatieve kanten. zoals veel te naïf, te bang enzo...

Iedereen heeft een resem positieve kanten, het komt er gewoon op aan ze te (h)erkennen en waarderen.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:52
Verwijderd
negatief: maak stomme beslissingen, ben bang voor wereld om me heen, kan er niet tegen als iemand een hekel aan me heeft want dan voel ik me meteen down, jaloers, ben mietje,ben verlegen,durf niet tegen mijn ouders in te gaan, onzeker, 'k kan nogal snel over m'n toeren wezen, huil heel snel, 'k zit zo vreemd in elkaar dat maar 2 mensen me echt kennen

positief: ben aardig, kan veel liefde geven
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 13:57
Verwijderd
Ik ben de tegenstrijdigheid zelve…
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 15:59
Noortje_S
Noortje_S is offline
Citaat:
Stefan17 schreef:

Iedereen heeft een resem positieve kanten, het komt er gewoon op aan ze te (h)erkennen en waarderen.
als iedereen negatief over je doet begin je wel aan jezelf te twijfelen weet je en dan zie je soms zelfs je positieve kanten niet meer
Oud 06-08-2002, 16:12
¤Aylin¤
¤Aylin¤ is offline
positief: aardig, staat klaar voor vrienden, zelfdicipline (met school bijvoorbeeld) ik kan mensen laten denken dat ik schijt heb aan alles, ik durf voor mezelf op te komen, vrolijk, geduldig

negatief: ik ben eigenlijk onzeker al lijkt het niet zo, ik kan soms tegen mensen die ik niet zo mag...fel reageren, ik heb snel vooroordelen, ik denk meer negatief dan positief.., en soms lui, nieuwsgierig
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten