Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
als ik mezelf dan beschrijf denk ik dat ik een onzeker iemand ben die soms veel te hard teruggetrokken is. Positieven kanten vind ik niet direkt aan mezelf eerder veel negatieve kanten. zoals veel te naïf, te bang enzo...
|
hmm.. even denken..
negatief: ben ongeduldig, min of meer egoistisch.. euhm, heb faalangst, ben soms te naief, ben chaos vanbinnen.. (oei dat zijn er veel) positief: ben doorzetter, levensgenieter, durf voor mezelf op te komen, hou van avontuur.. dat is het zo wat, denk ik.
|
Verwijderd
|
negatief: maak stomme beslissingen, ben bang voor wereld om me heen, kan er niet tegen als iemand een hekel aan me heeft want dan voel ik me meteen down, jaloers, ben mietje,ben verlegen,durf niet tegen mijn ouders in te gaan, onzeker, 'k kan nogal snel over m'n toeren wezen, huil heel snel, 'k zit zo vreemd in elkaar dat maar 2 mensen me echt kennen
positief: ben aardig, kan veel liefde geven |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
positief: aardig, staat klaar voor vrienden, zelfdicipline (met school bijvoorbeeld) ik kan mensen laten denken dat ik schijt heb aan alles, ik durf voor mezelf op te komen, vrolijk, geduldig
negatief: ik ben eigenlijk onzeker al lijkt het niet zo, ik kan soms tegen mensen die ik niet zo mag...fel reageren, ik heb snel vooroordelen, ik denk meer negatief dan positief.., en soms lui, nieuwsgierig |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Hoe zou jij reageren bij bijv. neuscorrectie? Rysair | 47 | 11-01-2011 20:36 | |
De Kantine |
Hoe zou JIJ presteren in Take Me Out? Verwijderd | 34 | 25-04-2009 23:57 | |
Liefde & Relatie |
RockaholiC jij studeert voor lerares he? hoe zou jij der mee omgaan..... Bi_Anoniem | 34 | 11-12-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
hoe zou jij reageren? Verwijderd | 17 | 11-11-2004 15:08 | |
Psychologie |
hoe zou jij reageren Boer_kameeL | 16 | 20-11-2002 07:47 |