Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2009, 20:56
Verwijderd

Stel, je doet mee aan Take Me Out! (voor wie het niet kent, zie uitleg hieronder)

Hoe zou jij presteren als kandidaat? Hoeveel zouden er wegdrukken in ronde 1 (puur uiterlijk) en hoeveel in de volgende rondes? En waarom? Heb je bijvoorbeeld eigenschappen of hobby's die het slecht zouden doen bij het andere geslacht?
Wat zou je over jezelf vertellen of laten zien? Zou je een act opvoeren?

PS. Voor het gemak doen de vrouwelijke forumers maar even alsof er 30 kieskeurige mannen staan.

Edit: oja, en welk muziekje zou je kiezen voor je opkomst (want je mag een nummer kiezen dat voor 10 seconden wordt gedraaid)?

Take Me Watte?

Een datingshow op RTL5 waarin een man aan 30 vrouwen wordt voorgesteld in 3 rondes. De vrouwen mogen in elk van de drie rondes 'wegdrukken' als ze niet meer geďnteresseerd zijn.
Ronde 1 is puur uiterlijke beoordeling, ronde 2 is een filmpje/verhaaltje over zichzelf, ronde 3 is een act/kunstje/vriend aan het woord.
Als er na ronde 3 nog vrouwen over zijn, mag de man een keuze maken en gaat hij op date!

Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 09:40.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-04-2009, 21:26
Verwijderd
Haha, heb ik me weleens afgevraagd. En ik denk dat toch bijna iedereen zou wegdrukken bij ronde 1. De rest na ronde 2, als blijkt hoe verlegen ik ben en hoe statisch ik erbij sta dan ook.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:33
Verwijderd
Dat is in hoge mate afhankelijk van het type vrouw dat daar aanwezig zou zijn. Als ze op geniale Adonissen vallen maak ik wel een goede kans.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 21:33
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik denk dat er bij mij niet bizar veel zouden wegdrukken, misschien bij ronde 2 een paar en bij ronde 3 de meeste. Maar bij ronde 1 niet. Want ik kan best goed doen of ik zelfvertrouwen heb en jullie allemaal mijn vriend willen zijn. Maar niet op film.

edit:
Ik zou het dranklied uit La Traviata kiezen. Dan drukt wel het grootste deel weg denk ik want getver, cultureel verantwoorde muziek!

Laatst gewijzigd op 24-04-2009 om 18:42.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2009, 22:15
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik denk dat in de eerste ronde mensen me te lang vinden, maar niet bijna iedereen opeens afvalt. In de tweede ronde zou iedereen afvallen die een chick wil die heel meisjesachtig is en sportief, maar het probleem is dat ik op filmpjes nogal vreemd overkom. Als er in totaal ééntje bijzit zou me dat meevallen.
Oud 23-04-2009, 22:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat ik door iedereen meteen word weggedrukt, want ik ben niet bepaald een appetijtelijk mens en al helemaal niet voor het standaard plebs dat zich voor zo'n programma aanmeld.
Oh ja, en ik schijn nogal dominant en intimiderend over te komen, hoor ik van veel mensen.
Oud 23-04-2009, 23:43
Uice
Uice is offline
Ik denk dat er wel twee of drie meisjes zouden blijven hangen, want dat was bij Pim ook zo en ik lijk misschien een beetje op Pim maar dan leuker.
Oud 23-04-2009, 23:47
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik denk dat als je ze laat zien wat de symboliek is van een zeefje met klonterige soja-melk, ze bij bosjes voor je vallen.
Oud 24-04-2009, 09:07
Verwijderd
Als het dames zijn van leeftijd, denk ik wel dat er nog zo'n 10 overblijven in de eerste ronde ofzo. Ik heb echt geen idee wat ik in de derde ronde zou moeten doen, dus dan mag iemand wel wat over me vertellen. :') En dan hopen dat er ten minste ééntje overblijft.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 09:45
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik door iedereen meteen word weggedrukt, want ik ben niet bepaald een appetijtelijk mens en al helemaal niet voor het standaard plebs dat zich voor zo'n programma aanmeldt.
dat. En anders zou ik wel in de tweede ronde weggedrukt worden omdat ik van thuiszitten hou en niks doen en dat vinden mensen meestal heel saai.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 13:32
Verwijderd
ik zag ze sowieso net massaal een jongen wegdrukken omdat hij graag deed schilderen, dus dat wordt niets
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 14:41
Skilly
Skilly is offline
Ronde 1-> de manier hoe ik al sta zullen de meeste me wegstemmen.
Ronde 2 -> De mensen komen erachter dat ik anders ben dan ik eruit zie drukken een paar me weg, omdat ze zien dat ik eigenlijk stil ben en niet zo'n feestbeest ben (omdat de meeste die aan dat soort prog. meedoen dat wel zijn.
ronde 3-> Ik zal een filmpje laten zien hoe me dag op de manege is, me vrijwillgerswerk en me lieve schildpad.

Resultaat ik denk 0 tot 2 mensen blijven over.
Oud 24-04-2009, 16:46
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik denk dat in de eerste ronde mensen me te lang vinden, maar niet bijna iedereen opeens afvalt.
Hoe lang ben je dan, Cherry?

Uh, ik heb geen idee. Ik denk wel dat er een paar overblijven.
Oud 24-04-2009, 17:19
Verwijderd
Niemand zou wegklikken en als nummer zou ik "Tupac - fake ass bitches" nemen.

Voor de rest is het een belachelijke show natuurlijk. Skanks voelen zich helemaal machtig met hun wegdrukknopje terwijl 95% van de aanwezige bitches er niet uit zien.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 17:36
Verwijderd
Ik ken het hele programma niet, maar vermoed dat er na de eerste ronde al flink wat mensen zouden afknappen aangezien ik niet bepaald het type lang haar-dikke tieten ben, waar het in zo'n programma denk ik wel om draait. Na ronde twee drukt iedereen weg, want ik ben een sociale kluns en voor een camera klap ik waarschijnlijk helemaal dicht.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 17:44
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat iedereen me zou wegdrukken, maar gezien het feit dat ik genoeg sjans heb in kroegen zal dat wel niet. Alleen heb ik met zo'n show, als je zo opeens op zo'n podium gezet wordt, het idee dat dan alle stomme dingen aan mij enórm opvallen, terwijl ik in een kroeg natuurlijk altijd zo leuk doe dat niemand dat ziet. Ofzo

Maar goed, ik vermoed dat er uiteindelijk wel een paar mensen overblijven. Ik weet niet wat voor hobby's ik moet laten zien, tekenen of klimmen ofzo? Haha klimmen is misschien wel goed, dan valt waarschijnlijk helemaal iedereen af. Of euh foute fanfiction lezen, dan hoeft niemand meer of er moet net een nerd tussen zitten

En de muziek, god... "Slecht, ik ben slecht", van de K3 Doornroosje musical?
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 17:49
Verwijderd
Als vrouw zijnde hoef je je niet druk te maken over of er wel of niet mannen overblijven, tenzij je echt een trol bent.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:12
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ben ik nou samen met reverend de enige die denkt dat níet iedereen wegdrukt? ;x
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:30
Verwijderd
Citaat:
dat. En anders zou ik wel in de tweede ronde weggedrukt worden omdat ik van thuiszitten hou en niks doen en dat vinden mensen meestal heel saai.
Ja, maar tetten.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:40
Verwijderd
Citaat:
Als vrouw zijnde hoef je je niet druk te maken over of er wel of niet mannen overblijven, tenzij je echt een trol bent.
Nou, er zitten in TMO ook genoeg knappe/neukbare vrouwen die ik echt niet hoef te daten, omdat ze té huppelkut of gewoon dom zijn. Slechts 2 of 3 van de 30 zijn echt mijn type qua uiterlijk en karakter.

Dus ik denk dat ik als mannelijk panellid ook wel algemeen-als-lekker-beschouwde vrouwen weg zou drukken.

OT:
Ik als kandidaat zou We Will Rock You laten draaien. Catchy, herkenbaar, Queen en dus gewoon gaaf. Weinig vrouwen zouden dat afkeuren, denk ik (op trance-dozen na, maar die hoef ik dan ook niet. Hetzelfde geldt voor vrouwen die gaan roepen: "Jaa, van NSYNC, die ware egt goed!").

Bij ronde 1 zou ik denk ik de helft overhouden, want ik denk dat mijn nonchalante en nuchtere houding goed overkomt, en niet (zoals menig kandidaat) als een bange haas om me heen zou kijken. Als je een beetje scherp, lacherig en zelfvertrouwd overkomt, blijven de meesten wel in het spel, hoe lelijk je ook bent.

Bij ronde 2 en 3 zou ik wel wat verliezen, omdat ik niet bijzonder avontuurlijk/reislustig/sportief ben, wat de meeste vrouwen ws. wel graag zien. Mijn hobby's zijn tof, maar hebben wel wat nerderigs (films, tekenen, 3d-design) en zullen dus niet echt populair zijn.

Ik hou uiteindelijk wel 1 of 2 vrouwen met smaak over.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 18:49
Laisve
Laisve is offline
Als ik daar zou staan zullen er wel wat mensen wegdrukken, maar er blijven vast wel een stuk of 10 staan. Dan ga ik eerst die potvissen wegdrukken waarmee IK absoluut niet uit wil gaan, ik bedoel, protocol is leuk maar hallo d'r zijn me daar toch een paar paarden bij. Daarna zie ik wel.

En haha, reverend neukt alles met een polsslag
Oud 24-04-2009, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Nou, er zitten in TMO ook genoeg knappe/neukbare vrouwen die ik echt niet hoef te daten, omdat ze té huppelkut of gewoon dom zijn. Slechts 2 of 3 van de 30 zijn echt mijn type qua uiterlijk en karakter.

Dus ik denk dat ik als mannelijk panellid ook wel algemeen-als-lekker-beschouwde vrouwen weg zou drukken.
Ik heb al heel lang niet gekeken, maar volgens mij vond ik er ook maar 2 leuk. Ene Mandy en ene Bosnische dacht ik, zo een met zwart haar.

Ik zou als muziek iets draaien van M.I.A. denk ik. Hm, of T.I. Dead and Gone.
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 19:52
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al heel lang niet gekeken, maar volgens mij vond ik er ook maar 2 leuk. Ene Mandy en ene Bosnische dacht ik, zo een met zwart haar.

Ik zou als muziek iets draaien van M.I.A. denk ik. Hm, of T.I. Dead and Gone.
Spoiler

(Let niet op de blonde zombies en de breezerdoos links)
Die Tara, brunette rechts, mag wat mij betreft wel als enige overblijven
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 19:53
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 24-04-2009, 20:04
Verwijderd
Spoiler

1 = Mandy dus.
2 = Die Bosnische ofzo dus, kennelijk bruin haar was het.
3 = Ook nog leuk ja.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-04-2009, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Spoiler

(Let niet op de blonde zombies en de breezerdoos links)
Die Tara, brunette rechts, mag wat mij betreft wel als enige overblijven
Oooh ik heb een aflevering gezien waarin zij een date had, ik vond haar ook echt een superleuk meisje ja Ik val alleen niet op tetten.

Overigens @ Fizzle: Ik denk wel dat ik de eerste ronde doorkom hoor Maar ik zou wel bang zijn dat ze me wegdrukken.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 01:29
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Spoiler

1 = Mandy dus.
2 = Die Bosnische ofzo dus, kennelijk bruin haar was het.
3 = Ook nog leuk ja.
Nummer drie is geloof ik een oud klasgenoot van mij
Oud 25-04-2009, 09:09
Verwijderd
Citaat:
Nummer drie is geloof ik een oud klasgenoot van mij
Ow, haha.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 10:51
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Niemand drukt mij weg.
Oud 25-04-2009, 10:59
Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat ik door ronde 1 nog wel redelijk heen kom. Daarna wordt het moeilijk, want ik ben te nerd, te lui, te gemakzuchtig, te raar en te saai om leuk gevonden te worden door mensen in zo'n programma, denk ik.
Oud 25-04-2009, 12:00
Verwijderd
Hmm. Ik hoop bij de eerste ronde zo'n 10 man over te houden wel. Over mijn opkomstmuziekje zou ik een week moeten nadenken, er zijn zoveel gave nummers. Dat zal ook wel veel uitmaken, want Dzschingis Khan oid zou me wel mannen kosten In de tweede ronde een filmpje, dan drukken de kattenhaters en uitgaansbeesten weg. En dan ehhh. Ik kan geloof ik niks indrukwekkends. Het wordt sowieso geen Swifferdans. Misschien nog een filmpje, oh ja ik weet het al, een versneld in elkaar geplakt filmpje waarin je mij 24/7 achter de pc ziet zitten terwijl ik me volgooi met energiedrank en dagenlang slechte series kijk, Nintendo speel, forum en poker en dan drukt iedereen weg en druip ik af met pruilende onderlip.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 18:20
Verwijderd
Ik zou er niet eens voor gevraagd worden.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Misschien nog een filmpje, oh ja ik weet het al, een versneld in elkaar geplakt filmpje waarin je mij 24/7 achter de pc ziet zitten terwijl ik me volgooi met energiedrank en dagenlang slechte series kijk, Nintendo speel, forum en poker en dan drukt iedereen weg en druip ik af met pruilende onderlip.
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 23:01
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Oooh ik ben verslaafd aan dat programma, vind het zo leuk om dat elke werkdag om half 8 te kijken
Het programma zou denk ik niet werken als er 30 mannen voor 1 vrouw moeten gaan. Dat heeft een programmamaker volgens mij wel eens verteld: mannen hebben veel sneller zoiets van, ach ik ga wel met haar op date. Zelfs als ze lelijk is oid. Vrouwen zijn veel harder als het gaat om wegdrukken.

Over mezelf:
Ronde 1: stuk of 10-15 zouden wel overblijven. Denk dat ik jamiroquai, the corrs, cranberries, blof oid zou draaien. Iig een vrolijk zomers nummer, puur omdat ik dat veel luister. Kom redelijk zelf verzekerd over. Geen raar accent (mannen worden soms weggedrukt omdat ze uit brabant/groningen etc komen met een accent).
Ronde 2: filmpje van mn studentenhuis en mn kamer met alle landkaarten aan de muur. Ik reis nu eenmaal graag. Dus denk dat de meesten dan wel blijven staan (ze houden niet van mensen die nog thuiswonen).
Ronde 3: Vriendin aan het woord of mn hobby laten zien. Hoop dat er gewoon 3/4 overblijven en dat ik mag wegdrukken.

Dan mag ik de laatste 2 nog iets vragen en wat weet ik niet zo snel .
Met citaat reageren
Oud 25-04-2009, 23:57
geen punt :|
geen punt :| is offline
Hoe zou jij presteren als kandidaat? Vast niet zo goed; maar als ik al geďnteresseerd was in dames dan niet in die types over het algemeen (die brunette van Noodles is wel )
Hoeveel zouden er wegdrukken in ronde 1 (puur uiterlijk) en hoeveel in de volgende rondes? Puur uiterlijk vast wel redelijk wat; nauwelijks onderscheidend = me ; en latere rondes, mja, ik denk de rest wel omdat dat filmpje echt but wordt.
Heb je bijvoorbeeld eigenschappen of hobby's die het slecht zouden doen bij het andere geslacht? Ik heb amper hobbies of dingen die me echt interesseren dus dat doet het sowieso slecht.
Wat zou je over jezelf vertellen of laten zien? Zou je een act opvoeren? Zou niet nodig zijn denk ik Geen idee ook wat ik zou doen haha.
Edit: oja, en welk muziekje zou je kiezen voor je opkomst (want je mag een nummer kiezen dat voor 10 seconden wordt gedraaid)? Hot in Here van Nelly :')
Reageren

Regels voor berichten