Advertentie | |
|
![]() |
|
Ronde 1-> de manier hoe ik al sta zullen de meeste me wegstemmen.
Ronde 2 -> De mensen komen erachter dat ik anders ben dan ik eruit zie drukken een paar me weg, omdat ze zien dat ik eigenlijk stil ben en niet zo'n feestbeest ben (omdat de meeste die aan dat soort prog. meedoen dat wel zijn. ronde 3-> Ik zal een filmpje laten zien hoe me dag op de manege is, me vrijwillgerswerk en me lieve schildpad. Resultaat ik denk 0 tot 2 mensen blijven over.
|
Verwijderd
|
Ik ken het hele programma niet, maar vermoed dat er na de eerste ronde al flink wat mensen zouden afknappen aangezien ik niet bepaald het type lang haar-dikke tieten ben, waar het in zo'n programma denk ik wel om draait. Na ronde twee drukt iedereen weg, want ik ben een sociale kluns en voor een camera klap ik waarschijnlijk helemaal dicht.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() Maar goed, ik vermoed dat er uiteindelijk wel een paar mensen overblijven. Ik weet niet wat voor hobby's ik moet laten zien, tekenen of klimmen ofzo? Haha klimmen is misschien wel goed, dan valt waarschijnlijk helemaal iedereen af. Of euh foute fanfiction lezen, dan hoeft niemand meer of er moet net een nerd tussen zitten ![]() En de muziek, god... "Slecht, ik ben slecht", van de K3 Doornroosje musical? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik denk dat ik als mannelijk panellid ook wel algemeen-als-lekker-beschouwde vrouwen weg zou drukken. OT: Ik als kandidaat zou We Will Rock You laten draaien. Catchy, herkenbaar, Queen en dus gewoon gaaf. Weinig vrouwen zouden dat afkeuren, denk ik (op trance-dozen na, maar die hoef ik dan ook niet. Hetzelfde geldt voor vrouwen die gaan roepen: "Jaa, van NSYNC, die ware egt goed!"). Bij ronde 1 zou ik denk ik de helft overhouden, want ik denk dat mijn nonchalante en nuchtere houding goed overkomt, en niet (zoals menig kandidaat) als een bange haas om me heen zou kijken. Als je een beetje scherp, lacherig en zelfvertrouwd overkomt, blijven de meesten wel in het spel, hoe lelijk je ook bent. Bij ronde 2 en 3 zou ik wel wat verliezen, omdat ik niet bijzonder avontuurlijk/reislustig/sportief ben, wat de meeste vrouwen ws. wel graag zien. Mijn hobby's zijn tof, maar hebben wel wat nerderigs (films, tekenen, 3d-design) en zullen dus niet echt populair zijn. Ik hou uiteindelijk wel 1 of 2 vrouwen met smaak over. |
![]() |
|
Als ik daar zou staan zullen er wel wat mensen wegdrukken, maar er blijven vast wel een stuk of 10 staan. Dan ga ik eerst die potvissen wegdrukken waarmee IK absoluut niet uit wil gaan, ik bedoel, protocol is leuk maar hallo d'r zijn me daar toch een paar paarden bij. Daarna zie ik wel.
En haha, reverend neukt alles met een polsslag ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zou als muziek iets draaien van M.I.A. denk ik. Hm, of T.I. Dead and Gone. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
(Let niet op de blonde zombies en de breezerdoos links) Die Tara, brunette rechts, mag wat mij betreft wel als enige overblijven ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Overigens @ Fizzle: Ik denk wel dat ik de eerste ronde doorkom hoor ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm. Ik hoop bij de eerste ronde zo'n 10 man over te houden wel. Over mijn opkomstmuziekje zou ik een week moeten nadenken, er zijn zoveel gave nummers. Dat zal ook wel veel uitmaken, want Dzschingis Khan oid zou me wel mannen kosten
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Oooh ik ben verslaafd aan dat programma, vind het zo leuk om dat elke werkdag om half 8 te kijken
![]() Het programma zou denk ik niet werken als er 30 mannen voor 1 vrouw moeten gaan. Dat heeft een programmamaker volgens mij wel eens verteld: mannen hebben veel sneller zoiets van, ach ik ga wel met haar op date. Zelfs als ze lelijk is oid. Vrouwen zijn veel harder als het gaat om wegdrukken. Over mezelf: Ronde 1: stuk of 10-15 zouden wel overblijven. Denk dat ik jamiroquai, the corrs, cranberries, blof oid zou draaien. Iig een vrolijk zomers nummer, puur omdat ik dat veel luister. Kom redelijk zelf verzekerd over. Geen raar accent (mannen worden soms weggedrukt omdat ze uit brabant/groningen etc komen met een accent). Ronde 2: filmpje van mn studentenhuis en mn kamer met alle landkaarten aan de muur. Ik reis nu eenmaal graag. Dus denk dat de meesten dan wel blijven staan (ze houden niet van mensen die nog thuiswonen). Ronde 3: Vriendin aan het woord of mn hobby laten zien. Hoop dat er gewoon 3/4 overblijven en dat ik mag wegdrukken. Dan mag ik de laatste 2 nog iets vragen en wat weet ik niet zo snel ![]() |
![]() |
|
Hoe zou jij presteren als kandidaat? Vast niet zo goed; maar als ik al geďnteresseerd was in dames dan niet in die types over het algemeen (die brunette van Noodles is wel
![]() Hoeveel zouden er wegdrukken in ronde 1 (puur uiterlijk) en hoeveel in de volgende rondes? Puur uiterlijk vast wel redelijk wat; nauwelijks onderscheidend = me ; en latere rondes, mja, ik denk de rest wel omdat dat filmpje echt but wordt. Heb je bijvoorbeeld eigenschappen of hobby's die het slecht zouden doen bij het andere geslacht? Ik heb amper hobbies of dingen die me echt interesseren dus dat doet het sowieso slecht. Wat zou je over jezelf vertellen of laten zien? Zou je een act opvoeren? Zou niet nodig zijn denk ik ![]() Edit: oja, en welk muziekje zou je kiezen voor je opkomst (want je mag een nummer kiezen dat voor 10 seconden wordt gedraaid)? Hot in Here van Nelly :')
|
![]() |
|
|