háái,
ik heb ongeveer al 1,5jaar last van zomaar enorme kramp rondom mijn middenrif, bovenbuik, borst.
de eerste keer dat 't gebeurde voelde ik me die 2dagen daarvoor ook al ontzettend moe, een beetje grieperig (warm en koud tegelijk) en had ik enorm hoofdpijn. de dag zelf had ik dat ook en voelde ik me ook nog misselijk. de kramp komt rustig aan opzetten, het voelt alsof er langzaam een corset word dichtgeknepen vanaf mn borst tot net onder de ribben.
het word alleen heel erg zodat ik niets meer kan, pijnstillers nemen helpt dan licht, maar niet genoeg.
ik heb het tot nu toe iedere keer zo beleefd, een paar dagen ervoor voel ik me duf en licht ziekjes, daarna de kramp die ongeveer een dag aanhoud.
het gebeurt ongeveer 1x in de 2 maanden.. soms zit er een langere periode tussen [langste was 3,5 maand] en soms zit er een kortere periode tussen [kortste was 3 weken].
ik heb zelf geprobeerd om er een patroon in te zien, maar ik kan er zelf geen etens/bezigheden/emotioneel/hormonaal patroon in vinden.
het is niet zo ernstig dat ik er mee naar de dokter ben gegaan; omdat het enige wat écht vervelend is is die enorme krampachtige pijn en dat duurt maar een dag, vandaar.
mochten jullie een idee hebben of een wilde gok doen over wat er mis kan zijn, graag. en vinden jullie dat ik er voor naar de dokter moet gaan?
ik twijfel een beetje, zou het iets kunnen zijn? of is t gewoon iets wat soms gebeurt een paar keer per jaar wat er verder niet toe doet zoals gewone griep?
alvast bedankt voor 't lezen van 't lange verhaal