Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
I agree with the rest. Nog maar een half jaartje en dan is het completely legaal. Ik zou als ik jou was zijn baan niet op het spel zetten, maar als hij niet eens jouw eigen leraar is, is het al een stuk makkelijker om het eventueel geheim te houden. Ga gewoon met hem om zoals je nu ook met hem omgaat, en probeer er in ieder geval achter te komen of hij ook echt geïnteresseerd is in jou. Het leeftijdsverschil hoeft sowieso geen probleem te zijn, vooral omdat je al 18 bent, dus het enige dat nu tussen jullie in staat is het feit dat ij een leraar is... Dus tja, nog eventjes wachten.
![]() |
![]() |
|
@ x-spekkie-x
Ghehe, bij ons was het ook zo'n bende. Twee leraren Engels waren getrouwd met een oud-leerling. Een leraar Duits idem. En een andere leraar Duits had met een meisje 'stiekem' een relatie gedurende een paar jaar, toen zij eenmaal van school was, vlogen de verhalen je om de oren over dat ze zwanger was, hij gescheiden, samenwonen etc. En het meest zielige was nog wel dat zijn dochter nog twee jaar op school moest uitzingen. Arme meid ![]() |
![]() |
|
Gewoon nu nog niet aan beginnen, gewoon omdat het niet goed is. Zijn baan komt op het spel, en voor jou wordt het ook echt niet leuker op school als je nu wat met 'm begint...
Verder: Wacht eerst maar es af of hij wel echt zo leuk is als jij vindt. Misschien gaat hij nu wel heel collegiaal met je om, maar is het in een relatie niet echt een man om bij te zijn, dat weet je niet ![]()
|
Jep, wachten tot het jaar om is.. Je wilt geen rare situaties, lijkt me.
Als je dan nog steeds dezelfde gevoelens hebt, is het misschien een idee om voor te stellen om met de leerlingenraad wat te gaan drinken om het jaar af te sluiten? En dan natuurlijk zorgen dat jij gezellig naast hem komt te zitten. Dan heb je al een wat informelere situatie als een vergadering, maar heb je nog de veiligheid van de groep. Gaat dat goed, kun je voorstellen om met z'n 2tjes het nog eens over te doen. ![]() Succes!! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ouder LoveGirl212 | 60 | 01-02-2005 16:32 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op mijn nicht! meandmyself | 61 | 16-08-2004 14:47 | |
Liefde & Relatie |
oudere man cyntha | 82 | 06-04-2004 14:05 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Psychologie |
Meisjes met oudere mannen MasterMolly | 20 | 15-02-2002 14:21 |