Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Alsof zo'n relatie nooit normaal kan zijn... Wat nou bij een vrouw van 42 en een man van 58?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
En je moet eens denken aan kinderen, die hebben dan wel een heel oude vader, of dat nou altijd zo geweldig is betwijfel ik.
||
Citaat:
Bij 42 en 58 hebben allebei de mensen al een redelijk lang leven achter de rug. Werken allebei al een geruime tijd, hebben misschien allebei al kinderen en een partner gehad etc,etc. Een ding wat vast staat is, dat ze al een ruime tijd hebben gehad, om uit te vinden wie ze zijn en wat ze willen in het leven. Een 18 jarige komt net van het voortgezet onderwijs af en gaat waarschijnlijk studeren. Komt net uit de pubertijd. Is nog een beetje op zoek naar haarzelf. Naar wat ze wilt. Ik zeg niet dat 18 en 34 niet kan, maar ik wil wel zeggen dat een relatie tussen een 42 en 58 jarige toch minder .. vreemd .. en moeilijk is .. dan een relatie tussen een 18 en 34 jarige .. Persoonlijk zou ik, denk ik als 18 jarig meisje, me nooit echt 100% fijn en goed voelen bij een 34 jarige man. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
wie zegt er dat ik het er over had dat die mensen van 42 en 58 pas net een relatie met elkaar zijn begonnen? Mag 18 en 30 dan wel? of is dat verschil ook al te groot? En bijvoorbeeld 20 en 32? Of stel nou, dat het meisje, de jongste in de relatie dus ook mavo heeft gedaan, toen een mbo opleiding is gaan doen, 19 is, stage loopt en dus eigenlijk al werkt, wordt een man van 33 dan wel goedgekeurd omdat ze dan allebei al werken? Ik vind het een beetje onzinnig om te zeggen dat het niet zou kunnen. Als die mensen zicht toch goed bij elkaar voelen moet dat allemaal toch kunnen? Zou een gehandicapt persoon dan ook niets mogen hebben met een niet gehandicapt persoon (als ik het over geestelijke handicaps heb), omdat ze dan ook zo anders denken en de een wijzer is dan de ander, de een de wereld beter begrijpt dan de ander?
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Mijn vriend (flink wat ouder dan ik) is in zijn gedrag vaak een begin 20er terwijl hij precies weet wanneer hij serieus moet doen en dat ook zeker kan. (Hij heeft een eigen bedrijf dus móet wel serieus kunnen zijn). En tja, ik van nou eenmaal op oudere mannen, maar zeker niet op oude zakken! (in hun gedrag dus).
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Ik heb geen idee en kan me er ook niets bij voorstellen. Het enige wat ik wél weet is dat ik qua volwassenheid alleen al, al nooit een jongen van mijn leeftijd zou willen!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Misschien geen leraar, maar hij was wel 30 ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
Maar het gaat niet om mij, het gaat om de TS.
||
Citaat:
ik dacht al... maar dan klopt het toch precies met wat ik de hele tijd al zeg, dat het niet te veel uit mag maken....?
||
Citaat:
Ik zou me voor kunnen stellen dat je heel erg goed met iemand overweg kan, geestelijk gezien. Dezelfde interesses hebt, denkbeelden en ideeen; misschien zelfs dat je in dezelfde branche werkt. Graag samen dingen doet .. Maar lichamelijk; waarom niet een jongen van je eigen leeftijd waarmee je het zelfde hebt geestelijk gezien als je huidige vriend, alleen die beter bij jouw leeftijd past, om 't maar even bot te zeggen? Niet alle jongens rond jouw leeftijd zijn onvolwassen en 'kinderachtig ' .. Je zegt wel dat leeftijd er niet toe doet; maar alles, *alles* speelt altijd een factor in je relatie en hoe je die beleeft. Op een gegeven moment zal je merken dat jij nog in de groei van je leven zit, terwijl je vriend langzaam dement word en niet alles meer kan dat een jongen van je eigen leven zou kunnen. Er zullen zo nog wel veel meer dingen zijn. "Liefde overwint alles" is trouwens een echte kreet van een puber IMHO. .. .. *kuch* |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik vind *zin om mn mening te vertellen* dat mensen dat zelf moeten weten. Ik vind alleen dat iemand die nog in de ontwikkelingsfase zit (dus pakweg 13-18?) in een heel andere levensfase zit dan iemand van 30. Lijkt me niet dat dat lang goed kan gaan, misschien wel voor even
![]()
||
Citaat:
Ik val, zolang ik me kan herinneren, al op oudere mannen. Met ouder bedoel ik dan minimaal 15 jaar ouder. Hoe dit komt weet ik niet. Ik ben dus ook niet op zoek gegaan naar een oudere man, ik ben hem tegen gekomen. Aan verliefd op iemand worden kan je niets doen, het negeren, met moeite, misschien wel. Maar waarom zou ik het negeren als ik gelukkig ben met een oudere man? Nou ja, er is wel is een psychologische verklaring in 't rond gegaan, dat je de keuze van je partner baseert op hoe je vader en moeder eigenlijk is .. .. alleen nou ja hoe dit hierin past .. ![]() ![]() ![]() En waarom zou je liefde negeren .. Tja, als je erin gelooft dat liefde serieus alles overwint, dan moet je het niet negeren. Nee absoluut niet, maar dat beweer ik ook niet! Er zijn alleen wel meer niet kinderachtige volwassen mannen dan jongens van mijn leeftijd. Mja dat is logisch. Ja, dat is zo. Hij is nou eenmaal een stuk ouder en hij zal dus ook eerder oud worden van lichaam en geest. Natuurlijk is dat jammer maar nogmaals, ik heb er niet voor gekozen, het is me overkomen.. Okay, maar dit soort dingen zal je op den duur toch mee te maken krijgen en misschien moet je dan nog veel sterker in je schoenen staan dan dat je nu doet. Maar ja, als je, nogmaals, serieus denkt dat liefde alles overwint .. .. Dat mag jij vinden, ik denk er alleen anders over. Ok. ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Natuurlijk waren mijn ouders in het begin een beetje tertug houdend, ik moet er ook niet aan denken dat mijn dochter met een zoveel jaar oudere man thuis zou komen! Maar al snel zagen ze dat het goed zat en dat ik erg gelukkig was (en ben!)
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
oudere mannen fantasie verkeerd..? DaichiDechu | 14 | 24-07-2012 18:42 | |
Liefde & Relatie |
Bewezen: vrouwen vallen op mannen met dure auto's supergirl#1 | 30 | 24-09-2009 11:34 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op een VEEL oudere man illegal_love | 74 | 11-09-2004 19:35 | |
Psychologie |
Vrouw bijt man dood :| Verwijderd | 19 | 22-10-2002 14:58 | |
Lifestyle |
oudere mensen Ninnoc | 12 | 26-06-2002 23:37 |