Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-04-2004, 15:45
cyntha
cyntha is offline
Dit is vast al tientallen keren besproken, maar ik wil het er graag nog een keertje over hebben.

Ben op het moment een beetje aan het 'klote' met een man van 34. Nogal een groot verschil in leeftijd dus.

Dus mijn vraag:

Wat vinden jullie van leeftijdsverschil?
Advertentie
Oud 03-04-2004, 15:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
als jij je er goed bij voelt gewoon doen maar dat verscheelt natuurlijk per persoon of dat werkt
Oud 03-04-2004, 16:07
meisje
meisje is offline
Als je op prijs stelt op een scheve machtsverhouding....
Oud 03-04-2004, 16:16
duivelaartje
duivelaartje is offline
Je bent 18 dus dan maakt zo'n verschil niet zoveel uit. Maar pas wel op dat hij qua werk enzo veel verder is dan jij. Ook qua levenservaring.

Maar het kan.
Oud 03-04-2004, 16:18
Verwijderd
Ken je je vader wel, meisjes die met flink oudere mannen aankloten zijn meestal opzoek naar een vaderfiguur om de eigen vader die ze nooit gekent hebben te compenseren. Meestal lopen zulke relaties toch niet goed, zonde om eraan te beginnen.
Oud 03-04-2004, 16:28
synclinorium
synclinorium is offline
Ik ben een beetje aan het ''kloten'' met een jongen van 25.

Voelen alletwee meer voor elkaar dan vriendschap.
Zelfs mijn ouders zeiden dat ze het goed zouden vinden wanneer we wel een relatie zouden krijgen. Maar ik wil het niet. Denk niet dat het werkt en wil de goede vriend die ik nu heb niet kwijt door een relatie met hem te beginnen.
Oud 03-04-2004, 16:36
Charlottetje
Charlottetje is offline
16 jaar verschil dus.
Het is wat veel, maar moet kunnen als jullie je er goed bij voelen.
Hij is natuurlijk wel al een flink aantal jaartjes aan het werken terwijl jij nog moet gaan studeren, maar als jullie het heel goed hebben samen en jullie je allebei niet TE veel hoeven aan te passen aan elkaar, dan lijkt het mij prima, toch?!
Doe waarvan je gevoel zegt dat het goed is!
Absoluut, laat je gevoel voor je verstand gaan in dit geval!
Oud 03-04-2004, 17:05
Stamping Zhanz
Stamping Zhanz is offline
vind ik een beetje ziek. Moet ik nogal snel denken aan pedofilie
Oud 03-04-2004, 17:13
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Stamping Zhanz schreef op 03-04-2004 @ 18:05 :
vind ik een beetje ziek. Moet ik nogal snel denken aan pedofilie
*zucht* hou toch eens op met dit soort gezeik zeg!
Alsof zo'n relatie nooit normaal kan zijn...
Wat nou bij een vrouw van 42 en een man van 58?
Oud 03-04-2004, 17:55
Mindfields
Mindfields is offline
Pedofilie is wat anders, jongens en meisjes.

Maargoed, als jij je er lekker bij voelt. Oudste waarmee ik heb zitten 'kloten' was 23, en dat vind ik wel oud zat.
Oud 03-04-2004, 18:32
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Nouja, 3 van mijn 9 vriendinnen hebben iets met een man van 30+, dus ach... je raakt eraan gewend

Nee maar serieus: ik hecht niet zoveel waarde aan leeftijdsverschil. Als je van elkaar houdt, doet dat er niet toe. Toch kan ik me van mezelf niet voorstellen dat ik met zo'n 'oud' iemand iets zou hebben, maar dat heeft meer met mijn karakter en smaak te maken dan met afgunst ofzo.
Oud 03-04-2004, 19:11
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 03-04-2004 @ 18:13 :
Alsof zo'n relatie nooit normaal kan zijn...
Wat nou bij een vrouw van 42 en een man van 58?
Als je 18 en 34 bent zit je in geheel andere levensfases
Oud 03-04-2004, 19:25
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 03-04-2004 @ 20:11 :
Als je 18 en 34 bent zit je in geheel andere levensfases
maar bij 42 en 58 gaat de een bijna met de vut, pre-pensioen en anders duurt het echt zo lang niet meer tot hij echt met pensioen gaat, is dus aan het eind van zijn carriere terwijl de vrouw misschien net haar toppunt van haar carriere bereikt heeft...
En je moet eens denken aan kinderen, die hebben dan wel een heel oude vader, of dat nou altijd zo geweldig is betwijfel ik.
Oud 03-04-2004, 19:58
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 03-04-2004 @ 20:25 :
maar bij 42 en 58 gaat de een bijna met de vut, pre-pensioen en anders duurt het echt zo lang niet meer tot hij echt met pensioen gaat, is dus aan het eind van zijn carriere terwijl de vrouw misschien net haar toppunt van haar carriere bereikt heeft...
En je moet eens denken aan kinderen, die hebben dan wel een heel oude vader, of dat nou altijd zo geweldig is betwijfel ik.
Hoe je het went of keert, 42 en 58 is gewoon anders dan 18 en 34 kwa verhouding.

Bij 42 en 58 hebben allebei de mensen al een redelijk lang leven achter de rug. Werken allebei al een geruime tijd, hebben misschien allebei al kinderen en een partner gehad etc,etc. Een ding wat vast staat is, dat ze al een ruime tijd hebben gehad, om uit te vinden wie ze zijn en wat ze willen in het leven.

Een 18 jarige komt net van het voortgezet onderwijs af en gaat waarschijnlijk studeren. Komt net uit de pubertijd. Is nog een beetje op zoek naar haarzelf. Naar wat ze wilt.

Ik zeg niet dat 18 en 34 niet kan, maar ik wil wel zeggen dat een relatie tussen een 42 en 58 jarige toch minder .. vreemd .. en moeilijk is .. dan een relatie tussen een 18 en 34 jarige ..

Persoonlijk zou ik, denk ik als 18 jarig meisje, me nooit echt 100% fijn en goed voelen bij een 34 jarige man.
Oud 03-04-2004, 20:29
Verwijderd
tja, ik weet het niet...
Ben zelf wel best wel goed bevriend met een man van 34, maar zou toch niets met hem willen (heeft ook wel met andere omstandigheden te maken).
Maar ja, als het goed gaat, kun je het natuurlijk altijd proberen.
Oud 03-04-2004, 21:17
Gwinnie
Gwinnie is offline
zou je niet ermee verder gaan als wij nu zeggen dat het niet kan?

waarom vraag je het dan..
Oud 03-04-2004, 21:35
Verwijderd
Citaat:
Charlottetje schreef op 03-04-2004 @ 20:25 :
(...)
"Tegen de tijd dat de puberteit aanbreekt ben ik allang de pijp uit!"
Oud 03-04-2004, 21:48
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
perseus schreef op 03-04-2004 @ 22:35 :
"Tegen de tijd dat de puberteit aanbreekt ben ik allang de pijp uit!"
Zou die vader dan inderdaad kunnen zeggen...

wie zegt er dat ik het er over had dat die mensen van 42 en 58 pas net een relatie met elkaar zijn begonnen?

Mag 18 en 30 dan wel? of is dat verschil ook al te groot? En bijvoorbeeld 20 en 32?
Of stel nou, dat het meisje, de jongste in de relatie dus ook mavo heeft gedaan, toen een mbo opleiding is gaan doen, 19 is, stage loopt en dus eigenlijk al werkt, wordt een man van 33 dan wel goedgekeurd omdat ze dan allebei al werken?

Ik vind het een beetje onzinnig om te zeggen dat het niet zou kunnen. Als die mensen zicht toch goed bij elkaar voelen moet dat allemaal toch kunnen?

Zou een gehandicapt persoon dan ook niets mogen hebben met een niet gehandicapt persoon (als ik het over geestelijke handicaps heb), omdat ze dan ook zo anders denken en de een wijzer is dan de ander, de een de wereld beter begrijpt dan de ander?
Oud 04-04-2004, 00:07
snootie
snootie is offline
oudere man , wijzere man, betere man
Oud 04-04-2004, 09:19
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 03-04-2004 @ 18:13 :
Zegt de meid die een relatie met haar veel oudere leraar wou...
Oud 04-04-2004, 09:32
Sentingua
Sentingua is offline
Citaat:
duivelaartje schreef op 03-04-2004 @ 17:16 :
Je bent 18 dus dan maakt zo'n verschil niet zoveel uit. Maar pas wel op dat hij qua werk enzo veel verder is dan jij. Ook qua levenservaring.

Maar het kan.
ik stem in met deze mening
Oud 04-04-2004, 09:51
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 04-04-2004 @ 10:19 :
Zegt de meid die een relatie met haar veel oudere leraar wou...
ik? dan moet ik dronken geweest zijn ofzo! en al zou ik dat gewild hebben (wat ik me toch echt niet kan herinneren) dan zou dat nog steeds geen pedofilie zijn natuurlijk...
Oud 04-04-2004, 10:23
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 03-04-2004 @ 22:17 :
zou je niet ermee verder gaan als wij nu zeggen dat het niet kan?

waarom vraag je het dan..
Tuurlijk zou ik er wel mee verder gaan als jullie zouden zeggen dat het niet kan. Het is alleen nog niks tussen ons. Ik voel me goed en fijn bij hem en we gaan morgen weer wat leuks doen, strand en biosje of zo. Ik wilde alleen maar even weten hoe jullie hierover denken.
Oud 04-04-2004, 10:55
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
sensual schreef op 04-04-2004 @ 11:23 :
Tuurlijk zou ik er wel mee verder gaan als jullie zouden zeggen dat het niet kan. Het is alleen nog niks tussen ons. Ik voel me goed en fijn bij hem en we gaan morgen weer wat leuks doen, strand en biosje of zo. Ik wilde alleen maar even weten hoe jullie hierover denken.
Het is misschien wel goed om door onze reacties het eens vanuit een ander perspectief te kunnen zien en beslissingen uitstelt of juist sneller maakt, dus zo fout is het nog niet eens om hier dit soort dingen te vragen, vind ik!
Oud 04-04-2004, 11:19
cyntha
cyntha is offline
zo dacht ik er dus ook over
Advertentie
Oud 04-04-2004, 13:08
Somebody Special
Somebody Special is offline
Pm
Oud 04-04-2004, 13:39
feline
feline is offline
Kloten met een oudere man lijkt me geen probleem. Zolang jullie allebei weten waar jullie aan toe zijn. Een relatie lijkt me niet lekker, de verhoudingen zitten haast altijd scheef. En als je wel iemand hebt gevonden die op jouw niveau zit, dan lijkt het me ook geen aanwinst. Lullig als je, 16 jaar later, niet verder ben gekomen.
Oud 04-04-2004, 14:12
Somebody Special
Citaat:
feline schreef op 04-04-2004 @ 14:39 :
Kloten met een oudere man lijkt me geen probleem. Zolang jullie allebei weten waar jullie aan toe zijn. Een relatie lijkt me niet lekker, de verhoudingen zitten haast altijd scheef. En als je wel iemand hebt gevonden die op jouw niveau zit, dan lijkt het me ook geen aanwinst. Lullig als je, 16 jaar later, niet verder ben gekomen.
Ik denk niet dat je dat zo kan stellen.
Mijn vriend (flink wat ouder dan ik) is in zijn gedrag vaak een begin 20er terwijl hij precies weet wanneer hij serieus moet doen en dat ook zeker kan. (Hij heeft een eigen bedrijf dus móet wel serieus kunnen zijn).
En tja, ik van nou eenmaal op oudere mannen, maar zeker niet op oude zakken! (in hun gedrag dus).
Oud 04-04-2004, 14:49
Secret_girl3
Secret_girl3 is offline
Als jullie om elkaar geven dan maakt het niet uit en dan moet je niets van iemand anders aantrekken!!

Good luck
Oud 04-04-2004, 14:50
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 04-04-2004 @ 15:12 :
Ik denk niet dat je dat zo kan stellen.
Mijn vriend (flink wat ouder dan ik) is in zijn gedrag vaak een begin 20er terwijl hij precies weet wanneer hij serieus moet doen en dat ook zeker kan. (Hij heeft een eigen bedrijf dus móet wel serieus kunnen zijn).
En tja, ik van nou eenmaal op oudere mannen, maar zeker niet op oude zakken! (in hun gedrag dus).
Als je vriend rond de 20 jaar zat lichamelijk, zou je dan niet blijer zijn? Waarom niet/wel?
Oud 04-04-2004, 15:02
Somebody Special
Citaat:
Marcade schreef op 04-04-2004 @ 15:50 :
Als je vriend rond de 20 jaar zat lichamelijk, zou je dan niet blijer zijn? Waarom niet/wel?
Daar kan ik niet echt over oordelen omdat hij mijn eerste vriend is. Er is lichamelijk niets mis met hem dus zou eerlijk gezegd niet weten waarom..
Oud 04-04-2004, 15:57
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 04-04-2004 @ 16:02 :
Daar kan ik niet echt over oordelen omdat hij mijn eerste vriend is. Er is lichamelijk niets mis met hem dus zou eerlijk gezegd niet weten waarom..
Wat denk je; lijkt het je fijner, ook al heb je dus nog geen ervaring met jongens van je eigen leeftijd?
Oud 04-04-2004, 21:18
cyntha
cyntha is offline
Thx voor jullie reacties, ik ga het nu lekker zelf uitzoeken en genieten van de komende tijd. Ik zie wel of het tussen ons meer wordt ofdat we gewoon goede vrienden blijven..
Oud 05-04-2004, 09:01
Somebody Special
Citaat:
Marcade schreef op 04-04-2004 @ 16:57 :
Wat denk je; lijkt het je fijner, ook al heb je dus nog geen ervaring met jongens van je eigen leeftijd?
Waar wil je naar toe??

Ik heb geen idee en kan me er ook niets bij voorstellen. Het enige wat ik wél weet is dat ik qua volwassenheid alleen al, al nooit een jongen van mijn leeftijd zou willen!
Oud 05-04-2004, 09:16
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 05-04-2004 @ 10:01 :
Ik heb geen idee en kan me er ook niets bij voorstellen. Het enige wat ik wél weet is dat ik qua volwassenheid alleen al, al nooit een jongen van mijn leeftijd zou willen!
Nogal een verschil tussen een jongen van 22 en eentje van in de dertig he. Ik geloof absoluut niet dat jij op het niveau van een volwassen man zit.
Oud 05-04-2004, 09:24
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 04-04-2004 @ 10:51 :
ik? dan moet ik dronken geweest zijn ofzo! en al zou ik dat gewild hebben (wat ik me toch echt niet kan herinneren) dan zou dat nog steeds geen pedofilie zijn natuurlijk...
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=724334

Misschien geen leraar, maar hij was wel 30 ofzo.
Oud 05-04-2004, 11:45
Somebody Special
Citaat:
Chimera schreef op 05-04-2004 @ 10:16 :
Nogal een verschil tussen een jongen van 22 en eentje van in de dertig he. Ik geloof absoluut niet dat jij op het niveau van een volwassen man zit.
Dat zit ik ook absoluut niet, maar ik denk dat wel dat ik volwassener ben dat de gemiddelde 19 jarige.

Maar het gaat niet om mij, het gaat om de TS.
Oud 05-04-2004, 12:11
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Chimera schreef op 05-04-2004 @ 10:24 :
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=724334

Misschien geen leraar, maar hij was wel 30 ofzo.
zie je wel, geen leraar! En 28....
ik dacht al...
maar dan klopt het toch precies met wat ik de hele tijd al zeg, dat het niet te veel uit mag maken....?
Oud 05-04-2004, 12:36
Verwijderd
In principe zeg ik 'het moet niet uitmaken' maar tegelijk onderdruk ik mijn onderbuikkriebels voor een man van halverwege de 40 toch maar wel heel erg... (maar ik heb dan wel ook nog eens een vriendje) (pfffff wat is het toch lastig)
Oud 05-04-2004, 13:16
Somebody Special
Leeftijd doet er niet toe als je op 1 lijn zit, qua karakter een beetje overeen komt, dezelfde interesses hebt, etc. etc.
Of hij/zij dan 20/30/40/of voor mijn part 60 is, zolang de jongste persoon maar redelijk volwassen (in gedrag en leeftijd) is.
[Edit]Al is 60 wel een 'beetje' oud, zie ik nu. Maar ach, liefde overwint alles[/Edit]
Oud 05-04-2004, 13:27
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 05-04-2004 @ 10:01 :
Waar wil je naar toe??

Dat ik probeer te begrijpen waarom een meisje van 19 jaar, kiest voor een man van 40+ jaar ipv. een man van 20+ jaar.

Ik zou me voor kunnen stellen dat je heel erg goed met iemand overweg kan, geestelijk gezien. Dezelfde interesses hebt, denkbeelden en ideeen; misschien zelfs dat je in dezelfde branche werkt. Graag samen dingen doet ..

Maar lichamelijk; waarom niet een jongen van je eigen leeftijd waarmee je het zelfde hebt geestelijk gezien als je huidige vriend, alleen die beter bij jouw leeftijd past, om 't maar even bot te zeggen?

Niet alle jongens rond jouw leeftijd zijn onvolwassen en 'kinderachtig ' ..

Je zegt wel dat leeftijd er niet toe doet; maar alles, *alles* speelt altijd een factor in je relatie en hoe je die beleeft. Op een gegeven moment zal je merken dat jij nog in de groei van je leven zit, terwijl je vriend langzaam dement word en niet alles meer kan dat een jongen van je eigen leven zou kunnen. Er zullen zo nog wel veel meer dingen zijn.

"Liefde overwint alles" is trouwens een echte kreet van een puber IMHO. .. .. *kuch*
Oud 05-04-2004, 14:04
Charlottetje
Charlottetje is offline
Citaat:
Marcade schreef op 05-04-2004 @ 14:27 :
"Liefde overwint alles" is trouwens een echte kreet van een puber IMHO. .. .. *kuch*
misschien is het dat ook wel, want je verstand speelt een onwijs grote rol natuurlijk, maar het idee, dat ideaalbeeld, die droom te denken dat liefde alles overwint is wel heel erg mooi dat moet je toegeven?!
Oud 05-04-2004, 14:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Charlottetje schreef op 05-04-2004 @ 15:04 :
misschien is het dat ook wel, want je verstand speelt een onwijs grote rol natuurlijk, maar het idee, dat ideaalbeeld, die droom te denken dat liefde alles overwint is wel heel erg mooi dat moet je toegeven?!
Tuurlijk is 't heel erg mooi Geef ik je helemaal gelijk in.
Oud 05-04-2004, 16:30
Somebody Special
Citaat:
Marcade
Maar lichamelijk; waarom niet een jongen van je eigen leeftijd waarmee je het zelfde hebt geestelijk gezien als je huidige vriend, alleen die beter bij jouw leeftijd past, om 't maar even bot te zeggen?
Ja dat is moeilijk, waarom valt de één op gekleurde mensen en de ander niet, waarom valt de één op hetzelfde geslacht en waarom de ander niet?
Ik val, zolang ik me kan herinneren, al op oudere mannen. Met ouder bedoel ik dan minimaal 15 jaar ouder. Hoe dit komt weet ik niet.
Ik ben dus ook niet op zoek gegaan naar een oudere man, ik ben hem tegen gekomen. Aan verliefd op iemand worden kan je niets doen, het negeren, met moeite, misschien wel. Maar waarom zou ik het negeren als ik gelukkig ben met een oudere man?

Niet alle jongens rond jouw leeftijd zijn onvolwassen en 'kinderachtig ' ..
Nee absoluut niet, maar dat beweer ik ook niet! Er zijn alleen wel meer niet kinderachtige volwassen mannen dan jongens van mijn leeftijd.

Je zegt wel dat leeftijd er niet toe doet; maar alles, *alles* speelt altijd een factor in je relatie en hoe je die beleeft. Op een gegeven moment zal je merken dat jij nog in de groei van je leven zit, terwijl je vriend langzaam dement word en niet alles meer kan dat een jongen van je eigen leven zou kunnen. Er zullen zo nog wel veel meer dingen zijn.
Ja, dat is zo. Hij is nou eenmaal een stuk ouder en hij zal dus ook eerder oud worden van lichaam en geest. Natuurlijk is dat jammer maar nogmaals, ik heb er niet voor gekozen, het is me overkomen..

Dat mag jij vinden, ik denk er alleen anders over.

Mag ik trouwens zeggen dat ik het fijn vind dat je met vragen komt i.p.v. het meteen afkeuren? Ik kan heel erg goed tegen (oprechte) kritiek, zolang je er maar bij verteld wáárom je zo over iets denkt.
Oud 05-04-2004, 16:41
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Ik vind *zin om mn mening te vertellen* dat mensen dat zelf moeten weten. Ik vind alleen dat iemand die nog in de ontwikkelingsfase zit (dus pakweg 13-18?) in een heel andere levensfase zit dan iemand van 30. Lijkt me niet dat dat lang goed kan gaan, misschien wel voor even maar op lange termijn? Lijkt me niet..maarja ieder zijn keuze he!
Oud 05-04-2004, 17:15
hodelahitie
hodelahitie is offline
Als jij je goed voelt daarmee moet jij dat doen. En het maakt toch niet uit wat andere denken.
Oud 05-04-2004, 17:20
Punkygirl
Punkygirl is offline
Het kan opzich als je beide veel in de relatie stopt..
Maar hou vooral rekening met veel kritiek van je omgeving.
Oud 05-04-2004, 17:21
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Somebody Special schreef op 05-04-2004 @ 17:30
Ja dat is moeilijk, waarom valt de één op gekleurde mensen en de ander niet, waarom valt de één op hetzelfde geslacht en waarom de ander niet?
Ik val, zolang ik me kan herinneren, al op oudere mannen. Met ouder bedoel ik dan minimaal 15 jaar ouder. Hoe dit komt weet ik niet.
Ik ben dus ook niet op zoek gegaan naar een oudere man, ik ben hem tegen gekomen. Aan verliefd op iemand worden kan je niets doen, het negeren, met moeite, misschien wel. Maar waarom zou ik het negeren als ik gelukkig ben met een oudere man?

Nou ja, er is wel is een psychologische verklaring in 't rond gegaan, dat je de keuze van je partner baseert op hoe je vader en moeder eigenlijk is .. .. alleen nou ja hoe dit hierin past .. Er zijn meerdere psychologische verklaringen en talloze onderzoeken geweest omtrend dit onderwerp. Ook over waarom sommige meisjes op veel oudere mannen vallen. (Alleen weet ik niet meer hoe en waarom en wat )

En waarom zou je liefde negeren .. Tja, als je erin gelooft dat liefde serieus alles overwint, dan moet je het niet negeren.

Nee absoluut niet, maar dat beweer ik ook niet! Er zijn alleen wel meer niet kinderachtige volwassen mannen dan jongens van mijn leeftijd.

Mja dat is logisch.

Ja, dat is zo. Hij is nou eenmaal een stuk ouder en hij zal dus ook eerder oud worden van lichaam en geest. Natuurlijk is dat jammer maar nogmaals, ik heb er niet voor gekozen, het is me overkomen..

Okay, maar dit soort dingen zal je op den duur toch mee te maken krijgen en misschien moet je dan nog veel sterker in je schoenen staan dan dat je nu doet. Maar ja, als je, nogmaals, serieus denkt dat liefde alles overwint .. ..

Dat mag jij vinden, ik denk er alleen anders over.

Ok. Tegen liefde kan niks op.
Oud 05-04-2004, 17:49
Somebody Special
Citaat:
Punkygirl schreef op 05-04-2004 @ 18:20 :
Maar hou vooral rekening met veel kritiek van je omgeving.
Dat hoeft niet per sé. Ik was in het begin ook erg bang voor de reacties van met name mijn familie maar het is heel erg mee gevallen. Sterker nog, we hebben totaal geen kritiek gehad.
Natuurlijk waren mijn ouders in het begin een beetje tertug houdend, ik moet er ook niet aan denken dat mijn dochter met een zoveel jaar oudere man thuis zou komen!
Maar al snel zagen ze dat het goed zat en dat ik erg gelukkig was (en ben!)
Oud 05-04-2004, 17:49
Charlottetje
Charlottetje is offline
Eigenlijk vind ik het van SS en haar vriend gewoon heel 'knap' dat ze het aandruven, zeker gezien reacties van een omgeving, de reactie van 'nieuwe' mensen etc.!

Regels voor berichten