Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Aangezien ik maar een cd van ze heb is mijn mening beperkt, maar midian blijft een zeer goede cd. Live komt alleen de zang niet echt geweldig over, maar das dan ook onmogelijk. Binnenkort eens meer van aanschaffen.
|
![]() |
|
ernorm kutbandje, enorme clishe of hoe je het ook schrijft,
een diep trieste poging om evil en duister te zijn die vet mislukt en ik snap niet wat alle jongens en meisjes lullen dat dani zon lekker ding is hij is oerlelijk zeker met die mislukte kontpaint op
||
![]() |
Citaat:
nu mijn mening ik heb eigenlijk nix van COF dus echt n uitgewerkte of uitegd8e mening heb ik ook niet, maar ik vind t altijd wel lache als ik r zin in heb, maar ik heb niet zo vaak zin in gothic.... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik aan Cradle of Filth denk is dat tegenwoordig altijd in verband met die opgedirkte uitschieterers in de maatschappij. Vreemd te zien dat de band die ooit nog wat uit te dragen had, het tegenwoordig slechts om het geld schijnt te doen. Ik moet eerlijk toegeven ze pas na cruelty te hebben ontdekt maar ik heb cruelty altijd een baggerplaat gevonden en dat geld ook voor from the cradle en dark fearytales.
|
![]() |
||
Citaat:
Dus je kunt ze klotemuziek vinde maken maar cliche zeker niet.. En die dieptrieste poging om evil ende duister te zijn ligt er wel zo dik boven op (ze geven altijd zelf toe dat ze "over the top" zijn) dat het niet serieus te nemen is... Cradle is gewoon entertainment, en ze weten verdomde goed hoe dat te brengen..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Cradle schopt kont
vrij uniek en al lang in de scene. de muziek zit goed in elkaar en dani heeft een goede strot en dan dat ze commercieel zouden zijn gegaan, da's onzin, ze verkopen goed en ze zijn populair, maakt dat ze meteen commercieel? als ik met mijn band mijn brood zou kunnen verdienen zou ik het ook doen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
[gelekt] Cradle of Filth - Thornography toemba | 42 | 04-10-2006 18:11 | |
Muziek |
gezocht: (foute) Black- of Deathmetal band Daniël Chaos | 74 | 12-12-2005 17:10 | |
Muziek |
wat vinden jullie van cradle of filth morgainemanson | 237 | 28-12-2004 23:01 | |
Muziek |
Cradle of Filth - Nymphetamine 'I'he Prophet | 81 | 23-10-2004 09:57 | |
Muziek |
Cradle Of Filth - Nymphetamine (promo) Ce-El-Wan | 54 | 01-08-2004 23:28 | |
Muziek |
Beste nummers van Cradle... metallady | 186 | 24-10-2002 17:10 |