Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 13:43
Elwin01
Elwin01 is offline
SM is dat een goed of slecht iets?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 13:56
Verwijderd
Dat ligt eraan hoe je het invult.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:02
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
haha wat je zelf leuk vind natuurlijk

ik moet er niet aan denken...
heel hard weg rennenXD
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:03
Elwin01
Elwin01 is offline
In de zin van onderdadigheid, ik bedoel ik heb gehoord dat je na afloop best last kan. Hebben van emotionele uitingen is dat zo?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:05
Verwijderd
Citaat:
In de zin van onderdadigheid, ik bedoel ik heb gehoord dat je na afloop best last kan. Hebben van emotionele uitingen is dat zo?
Zoek eens op sexwoordenboekforum onder BDSM, daar vind je vast wat je zoekt.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:05
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
nou sex is een emotionele uiting...
maar verder geen ervaring met sm... gelukkig
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:06
Elwin01
Elwin01 is offline
Citaat:
Zoek eens op sexwoordenboekforum onder BDSM, daar vind je vast wat je zoekt.
Thanx.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:13
Elwin01
Elwin01 is offline
Kijk dit is niet iets wat de laatste dagen zich ontwikkelt heeft en ik weet vrij wel zeker dat op een leeftijd van 7-9 jaar last van had, het is echt eng heb geen idee wat ik er mee moet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:36
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
hoe bedoel je dat??

waar had je dan last van
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:42
Elwin01
Elwin01 is offline
Citaat:
hoe bedoel je dat??

waar had je dan last van
Ik had/heb last van seksuele fantasieén, en weet niet hoe ik het moet aanpakken, wat ik er mee moet doen, hoe dat in een relatie zou gaan of dat je het er niet over moet hebben. ik weet echt niet wat ik er mee aan moet.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 14:57
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
met fantaseren is niks mis. dat doen we allemaal
en de een word van een bepaalde fantasie opgewonden en een ander helemaal niet.
als je dan een relatie hebt kan het heel erg leuk zijn om die fantasien te delen met je partner.
een beetje langzaam laten merken wat je leuk vind en als ze daarmee instemd kan je misschien de volgende keer verder gaan ermee.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:00
Elwin01
Elwin01 is offline
Citaat:
met fantaseren is niks mis. dat doen we allemaal
en de een word van een bepaalde fantasie opgewonden en een ander helemaal niet.
als je dan een relatie hebt kan het heel erg leuk zijn om die fantasien te delen met je partner.
een beetje langzaam laten merken wat je leuk vind en als ze daarmee instemd kan je misschien de volgende keer verder gaan ermee.
Dus al is het een vorm van SM en een fetisj, dan moet je het er gewoon over hebben later dan waarschijnelijk want zoiets moet je (lijkt me) rustig aan doen of niet?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:03
DmCraanen
DmCraanen is offline
1. last van hebben vind ik onzin.
2. Anders heb je lekker deze gedachten nu en zie je wel verder hoe het is als je een vriendin hebt? zou natuurlijk niet direct vragen bij de eerste keer of je dr aan het bed mag binden. Je kan ook gewoon opbouwen met dr en zien tot wanneer jullie het leuk vinden. Ik en mn vriendin vonden het bij handboeien wel weer genoeg.

en nou niet zo wanhopig doen want dat is onzin stomme puber
dus niet vergeten rustig op te bouwen en als zij niet verder wil gaan dan een bepaald punt gewoon niet over de rest beginnen zou ik zeggen. Het lijkt me nogal eng voor dr als je de rest gaat vertellen als ze aan het begin al een idee heeft van nee dit vindt ik niks,.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:08
Elwin01
Elwin01 is offline
Citaat:
1. last van hebben vind ik onzin.
2. Anders heb je lekker deze gedachten nu en zie je wel verder hoe het is als je een vriendin hebt? zou natuurlijk niet direct vragen bij de eerste keer of je dr aan het bed mag binden. Je kan ook gewoon opbouwen met dr en zien tot wanneer jullie het leuk vinden. Ik en mn vriendin vonden het bij handboeien wel weer genoeg.

en nou niet zo wanhopig doen want dat is onzin stomme puber
dus niet vergeten rustig op te bouwen en als zij niet verder wil gaan dan een bepaald punt gewoon niet over de rest beginnen zou ik zeggen. Het lijkt me nogal eng voor dr als je de rest gaat vertellen als ze aan het begin al een idee heeft van nee dit vindt ik niks,.
Oke ik snap het duidelijki. Ja ik weet het ik heb zelf ook helemaal geen ervaring met relaties. in iedergeval bedankt :-)
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:09
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
als je nog maagd bent zal ik eerst maar eens ff beleven hoe het is om gewoon te vrijen en dan kan je het later altijd nog langzaam opbouwen .
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:11
DmCraanen
DmCraanen is offline
Wat ik zei dus : P wel bronnen neerzetten he
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:19
Elwin01
Elwin01 is offline
Ik ben ook niet zo van ik moet zo snel mogelijk vrijen. helemaal niet ik zeg altijd wat is seks zonder echte liefde?
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:23
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
nou daar ben ik het dus helemaal mee eens
ik heb nu ander half jaar een vriend en we hebben pas sinds een half jaar echt sex. daarvoor hebben we de tijd genomen om het langzaam optebouwen.
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:27
DmCraanen
DmCraanen is offline
mja dat waren mn vriendin en ik ook van plan.... netjes wachten tot een half jaar ofzo maar na 2 maand hadden we wel genoeg van het wachten
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:30
x_jetje_x
x_jetje_x is offline
haha ja dat kan natuurlijk
bij ons speelde geloof ook nog mee... daar heeft mijn vriend vooral lang over nagedacht. totdat hij tot de conclusie kwam dat als je echt verliefd bent en al zo lang bij elkaar bent het waarscheinlijk wel goed is
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 15:33
DmCraanen
DmCraanen is offline
ooo zo. Mja wij zijn allebei helemaal niet gelovig en het was een mooi moment dus wij hadden zon idee van ach laat dat goede voornemen maar zitten dan
Met citaat reageren
Oud 10-11-2009, 21:02
Verwijderd
Citaat:
SM is dat een goed of slecht iets?
Als jij van een rooie reet houdt, is dat een goed iets.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Dus al is het een vorm van SM en een fetisj, dan moet je het er gewoon over hebben later dan waarschijnelijk want zoiets moet je (lijkt me) rustig aan doen of niet?
Het is sowieso handig om het erover te hebben, tenminste, als je het ooit evt in de praktijk zou willen brengen. Zelfs al blijft het een fantasie, dan is het vaak nog leuk om het daar over te hebben met je partner. Maar veel mensen hebben veel heftigere fantasieën dan wat ze in werkelijkheid zouden willen meemaken (kijk bijvoorbeeld maar eens naar de populariteit van verkrachtings- of incesterotiek op het internet). Het hoeft helemaal geen probleem te zijn. En zelfs al wil je het wel in de praktijk brengen, dan nog zijn er genoeg mensen die dat ook opwindend vinden en met wie je dat kunt delen.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 12:35
BendeBen
BendeBen is offline
sm, hoewel een breed begrip, is eigenlijk gewoon rollenspel. je hebt er een gevoel voor humor inclusief zelfspot voor nodig anders wordt het niets.
Oud 11-11-2009, 17:52
Uice
Uice is offline
Gewoon naar een SM-forum of SM-feest voor jongeren gaan.
Oud 12-11-2009, 09:12
Elwin01
Elwin01 is offline
Citaat:
Gewoon naar een SM-forum of SM-feest voor jongeren gaan.
SM-feest lijk me niet verstandig.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 10:19
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Waarom niet? Heerst een heel ongedwongen sfeer en er komen mensen die in jouw positie staan of hebben gestaan, die je dus ook kunnen helpen en/of met je kunnen praten etc.

Regels voor berichten