![]() |
|
1. last van hebben vind ik onzin.
2. Anders heb je lekker deze gedachten nu en zie je wel verder hoe het is als je een vriendin hebt? zou natuurlijk niet direct vragen bij de eerste keer of je dr aan het bed mag binden. Je kan ook gewoon opbouwen met dr en zien tot wanneer jullie het leuk vinden. Ik en mn vriendin vonden het bij handboeien wel weer genoeg. en nou niet zo wanhopig doen want dat is onzin ![]() ![]() dus niet vergeten rustig op te bouwen en als zij niet verder wil gaan dan een bepaald punt gewoon niet over de rest beginnen zou ik zeggen. Het lijkt me nogal eng voor dr als je de rest gaat vertellen als ze aan het begin al een idee heeft van nee dit vindt ik niks,. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Waarom niet? Heerst een heel ongedwongen sfeer en er komen mensen die in jouw positie staan of hebben gestaan, die je dus ook kunnen helpen en/of met je kunnen praten etc.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Tips! Hoe vraag je verkering? Jongen naar meisje Schattekuuhh | 4 | 04-01-2013 08:31 | |
De Kantine |
persoonlijke vragen ;) Fantôme | 27 | 07-10-2005 23:08 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Vragen bedenken bij thema 'moeders' Dolores | 5 | 19-04-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Vragen WolterB | 1 | 19-01-2004 22:38 | |
Software & Hardware |
javascript vraagje ldv | 7 | 29-04-2002 11:37 |