Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik kan me eigenlijk wel vinden in wat Spekkie zegt. Ik wil nooit seks met mensen als er niet bepaalde gevoelens bij komen kijken, lol. Dus dat zou voor mij wel een goede graadmeter zijn, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
Ik zou verder echt niet weten hoe je zou kunnen 'uitvinden' of je van iemand houdt in een liefde-manier of vriendschappelijk. Volgens mij 'weet' je dat 'gewoon'.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het knapper als je na een jaar nog kriebels hebt... bij mij zijn dat meer de zenuwen, als ik een half jaar oid iets met iemand heb en het wordt allemaal wat zekerder, hoef ik niet meer zo zenuwachtig te zijn... Maar goed misschien neem ik die kriebels wel te letterlijk, want ik ben dus nog wél verliefd, zij het dan zónder kriebels in m'n buik. |
![]() |
|
Verwijderd
|
er zijn ook zoveel ouders die zijn 15 jaar getrouwd, maar houden ook niet echt zielsveel nog van elkaar. maar scheiden is veel gedoe, + geld verloren en kinderen krijgen het dan moeilijk etc.
als je echt verliefd zou zijn, dan ben je dat inderdaad in de eerste paar maanden. daarna vind je het gewoon leuk bij hem enzo. als het goed is, valt hetje ook op dat je niet zo snel dezelfde gevoelens krijgt bij anderen mensen, ofwel? |
![]() |
|
Ik weet dat ik van mijn vriend houd omdat hij een belangrijk deel van mij is. Een beetje als mijn rechterarm. Hij is heel belangrijk voor mij en ik zou 1000 maal liever mezelf kwetsen dan hem. Er is niemand anders naast wie ik wakker zou willen worden. Ik word nog wel eens naast iemand anders wakker en dan vind ik het toch jammer dat het niet mijn vriend is. Ik wil de rest van mijn leven met hem delen. Ik wil zijn haar millimeteren als hij kaal begint te worden. Ik wil voor hem zorgen als hij ziek is. Ik wil hem vooral niet veranderen of vertellen hoe te leven, omdat het dan niet meer de man is waar ik van ben gaan houden. Al mijn geheimen zijn veilig bij hem. Ik heb een heel groot respect voor hem en het feit dat dat wederzijds is maakt hem alleen maar mooier in mijn ogen. Ik heb een gigantisch vertrouwen in hem en hij gelukkig ook in mij. Ik ben blij dat hij de stomme dingetjes doet die hij doet omdat hij dat leuk vindt. Net als dat ik blij ben dat hij het leuk vindt dat ik de stomme dingen doe omdat ik ervan kan genieten. Als ik boos ben ga ik aandachtig naar hem luisteren omdat ik geen ruzie wil maar wil weten waarom hij iets heeft gedaan. En als dat niet overeenkomt met mijn gedachtegang dan heb ik er respect voor dat hij niet mij is. Ik zal hem nooit kwetsen als hij mij heeft gekwetst omdat ik van hem houd en hem nooit kwetsen wil. Als ik hem kwets kwets ik mezelf. Ik kan zo oneindig doorgaan...
Tja, houden van... ik denk dat niemand het kan uitleggen maar als je het eenmaal hebt gevoeld (of door hebt dat je het voelt) dan is dat toch wel zo'n beetje het mooiste dat je kan overkomen mits het wederzijds is. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Liefde & Relatie |
'HvJ' en 'Houd van je' > gebruik bij iedereen? Kingofthemall | 27 | 06-08-2007 15:25 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Mijn land is mijn land niet meer Verwijderd | 0 | 09-06-2006 18:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Over de betekenissen van woorden Vogelvrij | 3 | 04-07-2005 19:24 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
smartengeld $@nd€r $@l@m@nd€r | 30 | 28-06-2003 20:52 | |
Algemene schoolzaken |
Dag van de Vrijheid alpha | 0 | 10-11-2002 15:48 |