![]() |
|
Goed, ik heb lang getwijfeld om nog een topic te openen hier…
Naar aanleiding van deze twee topics wil ik graag nog iets kwijt. http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1778737 http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1777108 Helaas loopt het op mijn stage ook niet helemaal lekker, alles is op het moment gewoon te veel, mijn stage werk kan ik ook niet meer maken elke keer begrijp ik de opdrachten verkeerd en maak ik ze dus ook geheel verkeerd. Mijn stage begeleider weet hier niks van af, die denk dat ik net als alle andere stage lopers ben, maar omdat ik zoveel fouten maak door alle ellende denkt ze waarschijnlijk dat ik dom ben, mede omdat ze dus verder niks van mij af weet. Ik krijg het gewoon echt niet voor elkaar al doe ik nog zo mijn best, het lukt mij niet om opdrachten te verzinnen die ik later uit moet voeren aan de kinderen, net als met het leren lijkt het als of ik dan een black-out krijg. Ook krijg ik van stage lopen een gigantische hoofdpijn, elke keer weer dit komt waarschijnlijk omdat die kinderen zo verschrikkelijk druk zijn. Al met al licht de stage bij absoluut niet, want het is niet iets wat ik later graag wil doen, maar ook het werk voor stage maken lukt mij niet wat mij dus ook niet lukt met gewoon school werk. Nu hebben ze bij mij op school al wel actie ondernomen, een certificaat voor Nederlands en Biologie, en de rest van de vakken vallen dan weg dat geeft rust, maar ik baal er ook enorm van. Ik ben van de Havo naar de BBL gekelderd door alleen psychische redenen ( die nu uitgebreid onderzocht gaan worden ). Altijd heb ik gedacht een mooi Havo diploma te halen, en nu krijg ik als ik geluk heb alleen een certificaat van Nederlands en Biologie. Maar goed, nu gaat het binnenkort in dat ik alleen nog Nederlands en Biologie heb en daarnaast drie dagen stage, dan ga ik ook sowieso veranderen van stage plek want drie dagen stage lopen op de basisschool zie ik al helemaal niet zitten. Maar goed, morgen moet ik dus ook stage lopen maar ik zie het echt niet zitten, ik snap weer niks van mijn opdrachten die ik moet doen, dus ik heb ze ook niet gemaakt ik heb ook poging tot gedaan, maar weer een black-out. Nu wil ik morgen dus absoluut niet naar mijn stage, omdat ik me er echt niet lekker bij voel, en ik daar ook graag wil stoppen met stage lopen. Nu denk ik eraan om mij morgen ziek te melden van stage, en dan naar school te gaan en uit gaan leggen dat ook de stage niet meer lukt, mede om mijn werk, en mede om de drukte waar ik niet tegen kan. En dan hoop ik op een oplossing te komen. Maar ik weet niet of ik mij wel ziek durf te melden, en mij opeens durf te vertonen op school, want ik vind het erg moeilijk om hier over te praten. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ik weet echt niet meer wat te doen :( Verwijderd | 7 | 09-05-2009 11:39 | |
Psychologie |
Problemen Paulusma P | 4 | 14-09-2008 07:55 | |
Psychologie |
ik zit vast zonder zelfvertrouwen... Gabb | 11 | 20-04-2008 12:50 | |
Psychologie |
UIt huis door problemen thuis. Verwijderd | 12 | 08-06-2005 21:10 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 19:09 | |
Liefde & Relatie |
zie het ni meer zitte sweet girl | 11 | 14-02-2002 17:38 |