Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Naja, dat meisje ziet niets meer in die vriend van je, dus dat was blijkbaar toch al een verloren zaak. Wat dat betreft heb je weinig fout gedaan, tenzij je van te voren had afgesproken dat je niets met haar zou doen omdat ie wat voor haar voelt.
Wat je tegen dat eerste meisje hebt gezegd weet ik niet, maar daar zit je wel fout. Wat dacht je van zeggen dat het je spijt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Jij hebt die keuzes gemaakt voor dat ene meisje waar de relatie waarschijnlijk niet eens zo goed mee is, anders had je hier geen topic geopend. Je zult de consequenties daarvan dan ook moeten dragen.
Zet geen mensen aan de kant voor een meisje. Punt.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Ik heb dyscalculie, dit betekent geen diploma voor mij! Help mij en vele anderen! petitierekenen | 34 | 03-01-2013 15:17 | |
Studeren |
Hockeyers gezocht! Help mij met m´n enquete en ik help jou:) molletje5 | 1 | 24-05-2012 09:07 | |
Vrije tijd |
Help mij een Sportrolstoel te krijgen! Jeroen31 | 1 | 17-01-2010 11:25 | |
Software & Hardware |
[GSM] Wie helpt mij kiezen? x-spekkie-x | 2 | 19-08-2005 22:29 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
help mij er is nood! | 1 | 25-10-2001 22:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
O alstublieft, wie helpt mij aan een verslag van een culturele activiteit?! Flopper | 1 | 17-03-2001 13:16 |