Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
2. Ik zeg toch in 89, maar dat was pas eind 89. Het had net zo goed januari 1990 kunnen zijn. Verveel je je ofzo dat je iemand anders posts gaat afzeiken? |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Wat mij betreft, een specifieke datum heb ik hier niet voor, maar de revolutie van het internet eind jaren negentig en begin jaren nul zal waarschijnlijk de historisch belangrijkste gebeurtenis van de afgelopen twintig jaar zijn. De aanslagen van 11 september zijn natuurlijk ook van belang, zij het om geheel andere redenen dan onze Commando lijkt te denken.
||
Verwijderd
|
Citaat:
1- Internet is ergens al in de jaren 70 of 80 uitgevonden, al dan niet eerder. 2- de .com bubble barstte in 2000, in de jaren nul dus. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik probeer hiermee te zeggen dat Uice net zulke 'onzin redenen' aanvoert op de gebeurtenissen die ik aankaartte als ik nu op hem. Zit ik op een heel andere golflengte of zijn jullie hier totaal geschift, naief en dom? |
![]() |
|
Internet was al huge voor het jaar 2000. Ik zat namelijk in de brugklas ('97) al elke dag te int0rwebzen met m'n kuttige 56k modem en ik was echt niet de enige. Aaah, de tijden van Geocities en Yahoo chat en de meest ranzige websites over seks met dolfijnen...
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Dat vind ik overigens wel een goede, de commerciële opkomst van het WWW. De dag die die opkomst inluidde was denk ik ergens in 1993 met de komst van de Mosaic browser en de aankondiging dat het WWW publiekelijk bruikbaar zou worden. De val van de Muur vind ik wel (op de valreep van) de jaren '80. Die dag markeerde wel het begin van een nieuw (vrijer?) Europa, net zoals 9/11/2001 de dag markeerde van een omslag in de algehele wereldpolitiek t.o.v. het Midden-Oosten. |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|