Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-11-2009, 15:18
stilleglimlach3
stilleglimlach3 is offline
Ik moet tegen maandag een presentatie geven van mijn boek, in dit geval gaat het om 'De verborgenglimlach' van Nicci French.Ik heb het boek nog niet uit, dus gelieve niet te veel te vertellen over het einde, ik zit ongeveer over de helft .
Ik wilde vragen of er iemand dit boek al gelezen heeft, wat jullie ervan vinden, of jullie al andere boeken van Nicci French hebben gelezen, of jullie een aantal leuke dingen weten die ik voor de klas kan brengene en of iemand een idee heeft voor een 'creatieve opdracht' rond dit boek...
Oud 21-11-2009, 18:28
Verwijderd
't Is denk ik wel vrij moeilijk om een presentatie te geven over het boek als je het nog niet uit hebt
Maar kijk bijvoorbeeld eens hier: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nicci_French , misschien heb je daar wat aan.

Verder heb ik alle boeken van Nicci French gelezen, vind ze altijd wel lekker voor in de trein Als creatieve opdracht vond ik het altijd leuk om een ander einde te schrijven, misschien kan je dat voor De Verborgen Glimlach ook doen? Je kan bv. iets toevoegen aan waar het boek ophoudt of juist de afloop helemaal omgooien.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 12:32
Geel
Geel is offline
Een vaak gebruikte creatieve opdracht is een gedicht maken over het boek. Maar dan moet je het boek wel eerst uitlezen.

Ikzelf heb één boek van Nicci French gelezen. Meer boeken van hen ga ik ook niet lezen. Ik haat thrillers.
Oud 22-11-2009, 15:32
YumYum
YumYum is offline
Ik vond het altijd leuk om een brief van de ene persoon naar de andere persoon te schrijven. Een ander einde aan het boek schrijven is ook altijd leuk. We moesten ook een keer een stukje waarvan je dacht 'waarom doet die persoon dat nou' herschrijven op een manier die jij beter vond.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten