Advertentie | |
|
![]() |
|
je moet het gewoon aan hem vragen. ik had ook het gevoel dat m'n vriend me niet meer leuk vond, en toen ik vroeg zei hij dat het helemaal niet zo was. je kunt beter gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je er mee zit, want dan word het duidelijk allemaal. Als je niks eraan doet blijf je met die onzekerheid zitten.
liefs!
|
![]() |
vragen...
Als hij je niet meer leuk vindt, weet je het beter vroeger dan laat. En als hij je wel nog leuk vindt, is goede communicatie belangerijk voor de relatie... Mogelijk heeft hij het op andere vlakken wat moeilijker/gestreseerder etc., bij de meeste mensen beïnvloedt dat wel de relatie |
![]() |
|
normaal gesproken hoor je alles te kunnen bespreken met elkaar, als mijn vriendin iets op me aan te merken heeft kan ze het altijd zeggen, ik ben per slot van rekening buiten het partner om zijn ook nog een vertrouwenspersoon, al mijn vriendin ook maar iets te zeggen heeft kan ze het en ik zal me niets gekwetst voelen, want wij zijn per slot van rekening elkaars vertrouwelingen, als ze zegt dat ik dik ben, beweeg ik meer zo simpel, als ze zegt dat ze denkt dat ik minder van haar hou ga ik meer van haar houden
|
Mensen kunnen acteren en zijn niet altijd oprecht, je kunt van de buitenkant dus niet zien wat ze voelen of denken. Er zit niets anders op om het te vragen. Met vriendjes hoor je alles te kunnen bespreken wat je dwarszit, maar ook van alles te vragen. Als je bang bent voor zijn antwoord, moet je het vooral bespreken, want waarom zou je doorgaan met een relatie als de ander dat niet wilt? Je hebt het recht om te weten waar je staat, dus vraag het hem gewoon! Misschien is er wel helemaal niets aan de hand en ben je alleen maar opgelucht als je het gevraagd hebt. Je hebt dus niets te verliezen!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
hoe kom ik er vanaf? Verwijderd | 14 | 16-05-2012 19:25 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Hoe werkt dit? ?_?_?_? | 1 | 20-08-2006 18:44 | |
Software & Hardware |
[Laptop] Andere videokaart? Zut Alors! | 4 | 10-12-2004 12:54 | |
Liefde & Relatie |
Help ben verliefd op 2 jongens, wat moet ik doen!! sunflower83 | 19 | 10-05-2004 20:13 | |
Seksualiteit |
Hoe kom ik er achter wat en hoe mijn vriendin het lekker vindt? toemba | 71 | 14-05-2003 22:22 | |
Software & Hardware |
[Videokaart] Hoe weet ik watvoor videokaart ik heb? Asilymor | 9 | 27-03-2003 21:14 |