Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 08:50
toemba
toemba is offline
Ik heb nou al een tijdje een vriendin, en in mijn ogen een goed seksleven.. we vrijen vaak en ik vind het erg lekker.. Alleen hebben we het er eigenlijk nooit echt met woorden over. En nou weet ik dus niet of ik het allemaal wel goed aan het doen ben (ik heb dus niet zo veel ervaring )

Nou was mijn vraag dus eigenlijk: Is het raar of vreemd om hiernaar te vragen? Want ik wil natuurlijk wel dat mijn vriendin er op z'n minst evenveel plezier aan beleeft als ik...

En als dat niet raar is... hoe moet ik dat dan in GOdsnaam ter sprake brengen?!?

alvast bedankt...
Oud 12-05-2003, 08:55
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Hoe kom ik er achter wat en hoe mijn vriendin het lekker vindt?
vragen..
Gewoon tijdens de seks vragen of het lekker is wat je doet.
Het is niet raar. Je kunt het gewoon vragen. Stel nou dat ze er geen ruk aan vindt? Dan is het misschien toch wel handig om te weten, al die verspilde moeite is ook maar zonde.
Oud 12-05-2003, 08:57
toemba
toemba is offline
Maar staat dat echt niet raar?? Zo van: he ik ben nou wel een beetje mijn best aan het doen hier, maar ehhh,,,

Dat kan ik toch niet zo vragen? Misschien vindt ze het juist wel lekker en komt het vreselijk dom over...
Oud 12-05-2003, 09:11
New Born
New Born is offline
Het is helemaal niet raar als je dat vraagt. Ik vraag vaak aan mijn vriend of hij het wel lekker vind en hij vraagt dat oook aan mij.

Als ze het wel lekker vind en je vraagt het, dan komt dat helemaal niet dom over, jij kunt toch niet voor haar voelen of ze het lekker vind.
Misschien wil zij dat ook wel aan jou vragen, maar durft ze het ook niet goed.
Gewoon vragen dus, het staat helemaal niet dom of raar!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:13
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Laat de 'euh' weg en het kan gewoon hoor. Ze zou het niet met je doen als ze je stom vond of wat dan ook, dus je kunt haar vertrouwen. Als ze het lekker vindt, is het toch wel handig om te weten, of niet?
Misschien durft ze het zelf niet te zeggen en is ze blij als jij het ter sprake brengt.

Succes!
Oud 12-05-2003, 09:14
toemba
toemba is offline
Maar ik kom toch eigenlijk altijd wel klaar.. En dat is voor een meisje best een teken dat een jongen het lekker vindt.. En ik heb ook niet zo goed door of en wanneer ze nou eigenlijk klaarkomt

weinig ervaring
Oud 12-05-2003, 09:16
hajo
hajo is offline
Als je dat niet merkt gebeurd het waarschijnlijk niet....
Oud 12-05-2003, 09:18
toemba
toemba is offline
Ik weet niet of dat waar is want ik heb eigenlijk geen flauw idee hoe ik dat zou moeten weten..

Maar ontopic?
Oud 12-05-2003, 09:24
toemba
toemba is offline
En trouwens... Daar was deze hele topic om te doen..
Want ik weet dus niet of ze het lekker vindt.. En nou gaat het niet altijd om klaarkomen maar klaarkomen is wel lekker.. Dus als ik dat voor elkaar zou kunnen krijgen dan is ze vast tevreden
Oud 12-05-2003, 09:26
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Het Alwetende Sexwoordenboek zegt:

Als je erg opgewonden bent, kun je een orgasme krijgen (‘klaarkomen’). Je hebt dan een paar seconden lang een lekker gevoel in je genitaliėn doordat je bekkenbodemspieren zich een aantal keren ritmisch samentrekken. Ook kan je lichaam schokken.

Jongens komen meestal sneller klaar dan meiden. Meiden raken wel makkelijk opgewonden, maar zitten wat langer in de ‘plateaufase’.

Mannen hebben tijdens het orgasme meestal een zaadlozing. Bij meisjes is er geen ‘bewijs’ dat ze zijn klaargekomen.
Oud 12-05-2003, 09:29
toemba
toemba is offline
Ha zie je nou wel Hajo

Maar.. Hoe kan ik het het beste ter sprake brengen bij mijn vriendin? Ik welke vorm?
Oud 12-05-2003, 09:39
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Vraag het gewoon tijdens wat je aan het doen bent. Als je haar op een bepaalde manier vingert of beft, kun je vragen of ze dat lekker vindt of dat je het op een andere manier moet doen.
Oud 12-05-2003, 09:40
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
hajo schreef op 12-05-2003 @ 10:16:
Als je dat niet merkt gebeurd het waarschijnlijk niet....
Ik weet niet of veel meiden het doen, maar als ik klaarkwam vroeger, merkte mijn vriend het niet. Had ook te maken met dunne muren enzo, maar als een meisje klaarkomt hoef je het niet te merken.
Oud 12-05-2003, 09:43
toemba
toemba is offline
Maar als ze het nou heel erg lekker vindt, en ik vraag het haar..

Komt dat dan niet vreselijk dom over? Sorry voor al dit gezeur, maar ik ben gewoon erg onzeker hierover..

btw: guano apes DGMN goeie cd
Oud 12-05-2003, 09:43
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
toemba schreef op 12-05-2003 @ 10:29:
Ha zie je nou wel Hajo

Maar.. Hoe kan ik het het beste ter sprake brengen bij mijn vriendin? Ik welke vorm?
op het moment dat zij heel erg opgewonden iis (als ze nat is en een beetje kreunt, dat kreunen doen niet alle meisjes trouwens betekent iig dat ze opgewonden is) maakt het niet zoveel uit als je iets vraagt...
ik bedoel, als je gewoon naast elkaar op de bank zit voelt ze zich mischien verlegen maar tijdens een vrij partij sta je vrij open allebei...

vraag gewoon "vind je het lekker zo?" of "doe ik het goed?"
aangezien jullie met elkaar naar bed gaan en neem ik aan een goede relatie hebben zal ze niet zo gek opkijken het is toch alleen maar positief dat je haar graag wil plezieren? en zo zal zij het ook opvatten

je kan haar ook (als je durft) vragen of ze kan aangeven wanneer ze klaarkomt. Bij mijn vriendin kan ik het meestal voelen aan haar handen zoiets zal jou vriendin waarschijnlijk ook kunnen doen zo weet jij wanneer je goed bezig bent (ze gaat namelijk steeds harder in je hand knijpen naar mate het lekkerijder wordt

veel plezier!
Oud 12-05-2003, 10:55
Qimm
Qimm is offline
Je zegt gewoon heel subtiel, als er iets beter kan, wat jij lekkerder vind moet je met helpen (ik neem aan dat ze weet dat jij geen ervaring hebt...). Dan zal ze je zeker helpen hoor!!!

Ja kan er gewoon naar vragen.. ik vind dat wel normaal eigenlijk
Oud 12-05-2003, 11:13
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Citaat:
CodeName Egg schreef op 12-05-2003 @ 10:26:

Mannen hebben tijdens het orgasme meestal een zaadlozing. Bij meisjes is er geen ‘bewijs’ dat ze zijn klaargekomen.
NIETUS! dr is bewijs dat een vrouw is klaargekome.. is ze vlak na een man klaargekomen zuigt de baarmoeder t sperma naar binne en druipt dr dus niet nog een heleboel uit...

En ook hebben sommige vrouwens de ejaculatie.. lijkt me persoonlijk niet zo heel erg leuk...

Maaruh... je kun wel meerdere keren en op verschillende manieren komen van de sex.. dat nog nooit iemand opgevalle?

maar vragen is zeker te doen msn is daar ook wel heel handig voor trouwens want dan zit je niet met zown knalrood hoofd t t vrage
Oud 12-05-2003, 11:17
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 11:13:

maar vragen is zeker te doen msn is daar ook wel heel handig voor trouwens want dan zit je niet met zown knalrood hoofd t t vrage
Zo erg is dat toch helemaal niet? Lijkt me wel een normale vraag eigenlijk. Je wil tloch dat jouw partner het meest geniet, en je kan niet voelen wat hij/zij voelt bij wat jij aan het doen bent... dus kan je altijd om richtlijnen vragen ook tijdens de sex, ja toch?
Oud 12-05-2003, 11:19
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Maar bij mannen is t allemaal bijna hetzelfde

Ik vind t zelf echt wel moelijk om te gaan vertelle wat ik lekker vind en niet hor worrik echt knalrood
Oud 12-05-2003, 11:31
Verwijderd
Citaat:
toemba schreef op 12-05-2003 @ 09:57:
Maar staat dat echt niet raar?? Zo van: he ik ben nou wel een beetje mijn best aan het doen hier, maar ehhh,,,

Dat kan ik toch niet zo vragen? Misschien vindt ze het juist wel lekker en komt het vreselijk dom over...
natuurlijk is dat niet raar...
vraag gewoon of ze het lekker vind..
en misschien kunnen jullie niet op het moment zelf, maar later ofzo (of eerder ) er over hebben..
ik praat er ook over met mijn vriend hoor.. en als we een nieuw standje hebben geprobeerd vragen we aan elkaar wat we er van vonden enzo..

[edit]

en als je misschien variatie doet ofzo, dan kan je zien hoe ze waarop reageert..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:34
Verwijderd
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 12:19:
Maar bij mannen is t allemaal bijna hetzelfde

Ik vind t zelf echt wel moelijk om te gaan vertelle wat ik lekker vind en niet hor worrik echt knalrood
mee eens
maar als we bezig zijn en hij doet iets lekkers, dan zeg ik dat gewoon.. of laat ik dat weten met mn lichaam ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:37
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Jah dan idd wel... maar dat merkt iemand dan ook wel enzow...

Maar ik durf dr niet echt zomaar over te gaan praten.. maar als ie vraagt of k t lekker vind jah.. dan zou k um zeker wel aanwijzingen geven howr....

orgasme = toch wel chill...

zoals ik altijd zeg:

There is no "I" in orgasme....
Oud 12-05-2003, 11:37
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 12:13:
NIETUS! dr is bewijs dat een vrouw is klaargekome.. is ze vlak na een man klaargekomen zuigt de baarmoeder t sperma naar binne en druipt dr dus niet nog een heleboel uit...
condoom?

Citaat:

En ook hebben sommige vrouwens de ejaculatie.. lijkt me persoonlijk niet zo heel erg leuk...
heb ik zelf.. is wel leuk.. het spuit er niet uit ofzow
ghagha.. je had mn vriend moeten zien kijken toen dat voor het eerst gebeurde
Oud 12-05-2003, 11:38
Qimm
Qimm is offline
Je kan ook non-verbale aanwijzingen geven hoor. Gewoon zijn hand verplaatsen, proberen het tempo wat op te voeren of af te remmen...
Oud 12-05-2003, 11:39
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Jah ik heb t ook wel... dat dr gewoon van dat spul uitkomt

maar uhm.. condoom.. tja.. das een goeie

Maar als je langer een relatie hebt dan doe j niet meer aan een condoom enzow.. vandaar dat k dr effe niet bij nadacht... lang leve de pil
Oud 12-05-2003, 11:40
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
neej inderdaad.. condooms zuigen..
en ze ruiken zooow stom.. egt absoluut niet lekker..
Oud 12-05-2003, 11:42
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Daarom.. ik vinnut ook lekkerder zonder.. omdat je toch meer uh.. jah... verschil voelt en t geen gald ding meerr is....
Oud 12-05-2003, 11:47
poesiefox
poesiefox is offline
Grote genade, wat een verlegenheid!

Als je niet te verlegen bent om het met elkaar te DOEN, dan moet je ook dapper genoeg zijn om erover te kunnen praten.

En dan niet boven de gehaktballen met jus, maar als je bezig bent. En vraag haar om jou te vertellen wanneer ze klaar gaat komen. Zeg haar dat zelf ook, geef maar eens het goede voorbeeld. Zeg het haar als ze iets bij je doet wat je lekker vindt, vraag haar om nog meer te doen, vraag haar: wat wil je dat ik bij je doe, nu. En hoe? En als ze niks zegt, dan doe je niks. Dan moet ze wel. Je zegt gewoon: jij bent de baas, ik doe vandaag alleen wat jij wilt. Zeg het maar.

En als ze nog nooit bij je is klaargekomen, dan is dat geen schande. Als ze gefaket heeft is dit HET moment om te stoppen daarmee.

En hoe je het voelt als ze klaarkomt? Naarmate ze dichterbij komt wordt ze steeds strakker en strakker, en ook natter, als ze klaarkomt gaat alles binnen in haar trekken en knijpen en kloppen, en dan wordt ze opeens kletsnat en heel wijd.
Oud 12-05-2003, 11:50
Verwijderd
Ik zou het juist superlief vinden als hij aan me zou vragen wat ik ervan vind enzo..
Maar ik geloof dat het hem niet zoveel uitmaakt wat ik erbij voel..
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 11:51
metalgirl
metalgirl is offline
Citaat:
Als je in een relatie zover bent dat je al seks met elkaar hebt, dan ga je toch niet over msn aan elkaar vragen wat beter kan?

@ toemba: Gewoon over praten. Is écht écht écht niks raars aan. Je zou bijvoorbeeld vlak voor de vrijpartij je twijfels en vragen aan haar kunnen voorleggen. Zeg dan niet Hey, ehh, vertel es, ben ik wel een beetje goed in bed?! Haha! Maar breng het serieus. Laat merken dat je het graag naar haar zin wilt maken, maar niet precies weet hoe je dat moet doen. Vertel haar dat je niet zeker weet of je het allemaal wel goed doet en dat je haar graag eens tot een orgasme wilt brengen. Vraag haar dus om tips... Die kan zij het beste tijdens het vingeren/beffen geven.

Als je eenmaal over die praat-drempel heen bent, dan kun je in de toekomst steeds meer dingen rondom seks met haar bespreken, en dat is zeer bevorderlijk voor je seksleven...
Oud 12-05-2003, 11:52
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Ben k t neit helemaal mee eens.. want als jij in "doggiestyle" aant sexe bent (een favo standje sorry) dan voel je dat dus echt niet... met je benen dan enzow...

Als ik ben gekomen voel ik t altijd vet tintelen in me vingers nog 5 minuten erna enzow..

Maar je hebt wel gelijk over dat t natter word en wat wel zo is dat die spieren zich samentrekken en weer ontspannen en dat best wel snel achter mekaar zown seconde of uhm.. 10 ofow... en dat matigd af..

Bij mij iig.....
Oud 12-05-2003, 12:09
Jouw_Duiveltje
het vrouwelijk orgasme is maar een lastig iets
gelukkig heb ik het op dit moment volledig onder controle...(bij mijn vriendin teminste)
Oud 12-05-2003, 12:11
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
whehehehe.. je hebt zelf 3 manieren van komen bij een vrouw

Oraal, Vaginaal en Anaal....

Alleen doe k niet ana de laatste

Persoonlijk vind ik klaarkomen door t stimulere van de clitoris zeker t lekkerste......
Oud 12-05-2003, 18:00
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 12:11:
whehehehe.. je hebt zelf 3 manieren van komen bij een vrouw

Oraal, Vaginaal en Anaal....

Alleen doe k niet ana de laatste

Persoonlijk vind ik klaarkomen door t stimulere van de clitoris zeker t lekkerste......
#4: clitoraal orgasme
Oud 12-05-2003, 18:03
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Qimm schreef op 12-05-2003 @ 19:00:
#4: clitoraal orgasme

Ik denk dat ze dat bedoelt met oraal orgasme...
Oud 12-05-2003, 18:36
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
jah idd... wat wil je anders oraal stimulere?!
Oud 12-05-2003, 19:00
Verwijderd
Vragen is inderdaad de beste optie.

Nou heb ik nog een vraagje aan jou. Doen jullie ook aan orale seks/ handwerk, want als je alleen 'echte' seks hebt, dan weet ik niet of ze daar wel van kan klaar komen. Dat kunnen namelijk maar weinig meisjes, en helaas ben ik in ieder geval niet zo bevoordeeld. (schrijf je dat zo? )

Naja, vraag het haar dus eens.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:06
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
je bdoelt dus of wij eerder van clitorisstimulatie komen dan van "neuken" ?
Oud 12-05-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
Super-Eefjuh schreef op 12-05-2003 @ 20:06:
je bdoelt dus of wij eerder van clitorisstimulatie komen dan van "neuken" ?
eh, min of meer. De meeste vrouwen komen niet van neuken, geloof ik (zegt men) en ik hoor daar bij.

Maar voor de rest ben ik wel blij hoor...
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 19:10
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
Uhm... ik weenie... ik kom ook van neuke

Maar dat verschilt eiglijk t ene standje doet me goed en t andere niet

Op ze hondjes is geil

Maar ik weenie... ik kom gelukkig meestal wel
Oud 12-05-2003, 19:15
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 12-05-2003 @ 18:03:
Ik denk dat ze dat bedoelt met oraal orgasme...
mja... ik wou gewoon bijdehand doen
Oud 12-05-2003, 19:15
Super-Eefjuh
Super-Eefjuh is offline
maar je hebt ook wel gelijk

want ik was t handewerk vergete
Oud 12-05-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 12-05-2003 @ 20:08:
eh, min of meer. De meeste vrouwen komen niet van neuken, geloof ik (zegt men) en ik hoor daar bij.

Maar voor de rest ben ik wel blij hoor...
ik ook hor..
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 09:40
Verwijderd
Wat dat klaarkomen-door-vaginale-sex betreft: Dat kan 25 % van de vrouwen hoe dan ook. 50 % van de vrouwen heeft er langdurige sex voor nodig (minstens een half uur bijvoorbeeld), bijzondere sex (dat 't maar in 1 standje kan, of alleen in 1 tempo, of alleen door iets 'raars' te doen), of extra goede sex (bijvoorbeeld alleen door een penis van bovengemiddelde dikte, of doordat tijdens de sex ook de clitoris wordt gestimuleerd op een of andere manier). Nog eens 25 % van alle vrouwen kan hoe dan ook niet klaarkomen van vaginale sex, maar bijvoorbeeld alleen van orale sex of alleen van masturbatie, of alleen door een sexspeeltje... of echt helemaal niet.

Ontopic: Het is raarder om er niet naar te vragen, dan om er wel naar te vragen. Als je met de formulering van je vragen zit:
"Is er iets dat jij graag wil proberen?" en "Zal ik dit-of-dat doen, hoe lijkt jou dat?" kun je altijd gebruiken voor je begint,
"Vind je dit lekker?", "Doe ik het zo goed?", "Leid jij mijn hand eens", "Denk je dat je hier een orgasme van zou kunnen krijgen?" en "Zal ik hier mee door blijven gaan?" kun je altijd gebruiken terwijl je bezig bent,
"Hoe was het?", "Heb je een orgasme gehad?", "Had dat beter gekund, denk je?" en "Wat vond je lekkerder, dat ene of dat andere?" kun je altijd gebruiken als je ligt na te genieten.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 11:10
Jouw_Duiveltje
Citaat:
sarahbressers schreef op 13-05-2003 @ 10:40:
Wat dat klaarkomen-door-vaginale-sex betreft: Dat kan 25 % van de vrouwen hoe dan ook. 50 % van de vrouwen heeft er langdurige sex voor nodig (minstens een half uur bijvoorbeeld), bijzondere sex (dat 't maar in 1 standje kan, of alleen in 1 tempo, of alleen door iets 'raars' te doen), of extra goede sex (bijvoorbeeld alleen door een penis van bovengemiddelde dikte, of doordat tijdens de sex ook de clitoris wordt gestimuleerd op een of andere manier). Nog eens 25 % van alle vrouwen kan hoe dan ook niet klaarkomen van vaginale sex, maar bijvoorbeeld alleen van orale sex of alleen van masturbatie, of alleen door een sexspeeltje... of echt helemaal niet.

Ontopic: Het is raarder om er niet naar te vragen, dan om er wel naar te vragen. Als je met de formulering van je vragen zit:
"Is er iets dat jij graag wil proberen?" en "Zal ik dit-of-dat doen, hoe lijkt jou dat?" kun je altijd gebruiken voor je begint,
"Vind je dit lekker?", "Doe ik het zo goed?", "Leid jij mijn hand eens", "Denk je dat je hier een orgasme van zou kunnen krijgen?" en "Zal ik hier mee door blijven gaan?" kun je altijd gebruiken terwijl je bezig bent,
"Hoe was het?", "Heb je een orgasme gehad?", "Had dat beter gekund, denk je?" en "Wat vond je lekkerder, dat ene of dat andere?" kun je altijd gebruiken als je ligt na te genieten.
dat klaarkomen van vrouwen is maar moeilijk geloof ik... mijn vriendin komt eigenlijk bijna overal wel klaar van... maarja of ik bovengemiddelde grootte heb geen idee.. 19/5,5 ofzo...
bij haar vorige vriend kwam ze nooit dus...
Oud 13-05-2003, 11:32
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 12:10:
dat klaarkomen van vrouwen is maar moeilijk geloof ik... mijn vriendin komt eigenlijk bijna overal wel klaar van... maarja of ik bovengemiddelde grootte heb geen idee.. 19/5,5 ofzo...
Gek he, als ie nooit iets bij mij doet!!
Voor de andere forummers: mijn ex liet mij wel hem pijpen e.d. maar deed nooit iets bij mij, en als ie sex (lees neuken) wou dan duwde hij m er gewoon in ook al was ik helemaal niet nat. Niet zo vreemd dus dat ik nooit klaarkwam bij hem. Maar nu ben ik volgens mij egr makkelijk daarin
Oud 13-05-2003, 13:35
Rick21
Rick21 is offline
Kimmetje? Dat snap ik echt niet! Jij laat je gewoon gebruiken voor zijn lusten. En hoe kan hij hem erin steken als jij niet nat bent, dat doet toch onwijs veel pijn? Dan schreeuw je het toch uit?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:37
KiMZz
KiMZz is offline
Citaat:
Rick21 schreef op 13-05-2003 @ 14:35:
Kimmetje? Dat snap ik echt niet! Jij laat je gewoon gebruiken voor zijn lusten. En hoe kan hij hem erin steken als jij niet nat bent, dat doet toch onwijs veel pijn? Dan schreeuw je het toch uit?
Dat doet ook veel pijn. Tanden op elkaar. Heb t totaal 5 maanden met m uitgehouden, waarvan 3 maanden sex maar slechts 1x per week (gelukkig).
Oud 13-05-2003, 13:41
Rick21
Rick21 is offline
Maar heeft hij jouw nooit eens gevingerd of gebeft dan in al die tijd? Dat is voor hem toch ook best geil om te doen?

WAT EEN EIKEL!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2003, 13:45
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 13-05-2003 @ 12:10:
Er zit hier iemand ontzettend naar complimenten te vissen. Die boomstronk van vampiria's lover is zo groot, en dat is hier geloof ik wel de recordhouder. Hij heeft haar ook flink pijn gedaan in het begin.

Regels voor berichten