Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-05-2003, 08:50
toemba
toemba is offline
Ik heb nou al een tijdje een vriendin, en in mijn ogen een goed seksleven.. we vrijen vaak en ik vind het erg lekker.. Alleen hebben we het er eigenlijk nooit echt met woorden over. En nou weet ik dus niet of ik het allemaal wel goed aan het doen ben (ik heb dus niet zo veel ervaring )

Nou was mijn vraag dus eigenlijk: Is het raar of vreemd om hiernaar te vragen? Want ik wil natuurlijk wel dat mijn vriendin er op z'n minst evenveel plezier aan beleeft als ik...

En als dat niet raar is... hoe moet ik dat dan in GOdsnaam ter sprake brengen?!?

alvast bedankt...
Oud 12-05-2003, 08:55
CodeName Egg
CodeName Egg is offline
Citaat:
Hoe kom ik er achter wat en hoe mijn vriendin het lekker vindt?
vragen..
Gewoon tijdens de seks vragen of het lekker is wat je doet.
Het is niet raar. Je kunt het gewoon vragen. Stel nou dat ze er geen ruk aan vindt? Dan is het misschien toch wel handig om te weten, al die verspilde moeite is ook maar zonde.
Oud 12-05-2003, 08:57
toemba
toemba is offline
Maar staat dat echt niet raar?? Zo van: he ik ben nou wel een beetje mijn best aan het doen hier, maar ehhh,,,

Dat kan ik toch niet zo vragen? Misschien vindt ze het juist wel lekker en komt het vreselijk dom over...
Oud 12-05-2003, 09:11
New Born
New Born is offline
Het is helemaal niet raar als je dat vraagt. Ik vraag vaak aan mijn vriend of hij het wel lekker vind en hij vraagt dat oook aan mij.

Als ze het wel lekker vind en je vraagt het, dan komt dat helemaal niet dom over, jij kunt toch niet voor haar voelen of ze het lekker vind.
Misschien wil zij dat ook wel aan jou vragen, maar durft ze het ook niet goed.
Gewoon vragen dus, het staat helemaal niet dom of raar!
Met citaat reageren
Oud 12-05-2003, 09:13
CodeName Egg
CodeName Egg is offline