Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-11-2009, 19:27
Girliej91
Girliej91 is offline
Ik heb nu 2 dates gehad mt een jongen en heb em op n avond ontmoet dus heb em 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij za avond wou afspreken maar hij ging al misschien naar een vriend uit eindelijk heeftie niks gedaan dus ik dagt okee.

Gister vroeg ik of hij gister aaf kon afspreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken ik zo ja is goed hebbe t er dan nog wel ff over. Dus ik spreek hem net wou het net vragen of t het door ging zegtie gewoon ik ga straks een vriend en wat ga jij doen? ooooh wat een afknapper Mijn ex deed dit altijd dus wou vragen zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?

xx thnx voor t lezen..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-11-2009, 05:36
Verwijderd
Ik vind dit stuk tekst van jou compleet onleesbaar en daardoor onbegrijpelijk, dus ik vind dat je geen reacties verdiend tot je dit verbeterd hebt.

Laatst gewijzigd op 15-11-2009 om 14:40.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 07:23
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?
Wij kunnen moeilijk zeggen of jij wel of niet iets voor hem moet voelen lijkt me
Oud 15-11-2009, 08:33
metalheadje
metalheadje is offline
nou ik zou zeggen lekker gezeellige vriend heb jij (0_0)
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 08:36
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Volgens mij heeft hij geen interesse meer als jij probeert af te spreken, hij niets te doen heeft en dan ineens naar een vriend gaat. Kon hij in die tijd net zo goed wat met jou doen. Aangezien hij dat niet doet zal hij wel geen interesse meer hebben.
Oud 15-11-2009, 12:07
LoorAn
LoorAn is offline
Alsjeblieft, verbeter je taalgebruik!
Maak normale en leesbare zinnen, zo krijg je veel meer reacties.
Totdat je dat hebt gedaan geef ik je hulp, als ik er dan wat meer van snap.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 18:26
DmCraanen
DmCraanen is offline
mebb u needz reaxxion /w unrdble txt 2!!one!111!!1eleven! mebbe ur bf dunno w0t u trying 2 say so teh dudez dno w0t 2 do when /w u. nao if u go do chixxun dance n flap /w wingzz0rz u can tell bttr wai u lessthanthree ur bf n he know bttr w0t 2do in teh situationz.

or he dun lessthanthree u bck n tis why he try n stay awai frm u. u only had teh 2 datzzzz so mebbe he just no liekz u. I knowz that'd not beh teh shiz but e. tis teh lifez.

nao imma play DoD.

/chixxun dance.
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 22:26
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Nee, daar ben ik het niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 11:45
Nonaj
Nonaj is offline
Ik vind dat je je beslissing niet af moet laten hangen van wat mensen op een forum ervan vinden. Als jij hem hierdoor niet meer wilt zien dan moet je dat lekker doen.

Het komt over alsof hij geen interesse meer heeft, maar als je het zeker wilt weten dan moet je het hem gewoon vragen.

@ LoorAn: Die laatste zin van jou is ook een beetje krom, nu komt het over alsof ze haar taalgebruik juist NIET moet verbeteren wil ze hulp van jou krijgen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:28
On efil
On efil is offline
Citaat:
Ik heb nu 2 dates gehad mt een jongen en heb em op n avond ontmoet dus heb em 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij za avond wou afspreken maar hij ging al misschien naar een vriend uit eindelijk heeftie niks gedaan dus ik dagt okee.

Gister vroeg ik of hij gister aaf kon afspreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken ik zo ja is goed hebbe t er dan nog wel ff over. Dus ik spreek hem net wou het net vragen of t het door ging zegtie gewoon ik ga straks een vriend en wat ga jij doen? ooooh wat een afknapper Mijn ex deed dit altijd dus wou vragen zijn jullie het eens ermee dat ik hierdoor hem niet meer wil of wat vinden jullie anders?

xx thnx voor t lezen..

Ik kan het wel redelijk lezen, anyways ik zie mezelf hier wel een beetje in terug bij mijn ex vriendin, Ik zou er niet meer doorgaan, veranderen gaat hij toch niet.
(ja ik weet dat ik mezelf de grond in boor met dit argument xD)

+ je kent hem nog niet zo lang, misschien moet je hem eerst beter leren kennen en laten weten dat je hem leuk vind?
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 15:44
Daboman
Daboman is offline
Misschien speelt hij hard to get

Maar sowieso. Jij maakt je druk omdat hij een keer niet kan komen daten? Hij heeft waarschijnlijk gewoon zitten wachten op een reactie van jouw kant omdat jij zei "we hebben het er nog wel even over". En aangezien die niet op tijd of niet duidelijk genoeg kwam heeft hij iets anders afgesproken. As simple as that. Dus als ik jou was zou ik iets aan m'n communicatie doen.

En buiten dat, je voelt wat je voelt. Ik zou zeggen volg je hart ipv een paar onbekende forumers.

Laatst gewijzigd op 16-11-2009 om 15:50.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 20:24
Nonaj
Nonaj is offline
Zo, omdat ik me verveelde hier de vertaling in het ABN:

Citaat:
Ik heb nu 2 dates gehad met een jongen en heb hem op een avond ontmoet dus heb hem 3 keer gezien. Vorige week vroeg ik of hij zaterdagavond wou afspreken maar hij ging misschien al naar een vriend.Uiteindelijk heeft hij niks gedaan dus ik dacht:"okee".

Gisteren vroeg ik of hij gisteravond af kon spreken maar hij moest vroeg werken vandaag en stelde voor om misschien vandaag dus af te spreken. Ik zo: "Ja is goed, we hebben het er dan nog wel even over". Dus ik spreek hem net. Wou net vragen of het door ging, zegt ie gewoon: "Ik ga straks naar een vriend, wat ga jij doen?" Ik dacht:"Ooooh wat een afknapper". Mijn ex deed dit ook altijd (noot van de redactie: daarom is Girliej91 mannen die zich zo gedragen een beetje zat).

Dus ik wou vragen: Zijn jullie het ermee eens dat ik hierdoor hem niet meer wil? Zo nee, wat vinden jullie anders?

Bedankt voor het lezen.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2009, 21:23
Verwijderd
Hoe moet hij weten dat je wat af wil spreken voor je het aangegeven hebt? En waarom zou hij dan geen afspraken kunnen maken met vrienden?
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 15:34
Daboman
Daboman is offline
Citaat:
Hoe moet hij weten dat je wat af wil spreken voor je het aangegeven hebt? En waarom zou hij dan geen afspraken kunnen maken met vrienden?
Ik wil er overigens nog aan toe voegen dat het feit dat je het ook al bij je ex had er misschien op wijst dat je bij je ex ook al af en toe onduidelijk was over afspraken.
Oud 17-11-2009, 15:57
Volk
Volk is offline
Ik zie niet echt in wat die jongen verkeerd heeft gedaan. Hij had toch nog niks met jou afgesproken? En zelfs al had hij in gedachten dat jij misschien nog iets met hem wou afspreken, dan moet je wel eerder op de dag iets laten weten (je schrijft om 20.27 dat je hem net sprak). Anders plant hij gewoon andere dingen in. Zou elk weldenkend mens doen.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2009, 17:50
Douwee
Douwee is offline
Citaat:
Zo, omdat ik me verveelde hier de vertaling in het ABN:
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 18:45
Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Beetje overdreven vind je zelf ook niet?
Aan de reacties te zien niet
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 23:23
cenerentola
cenerentola is offline
Eigen schuld, dikke bult, moet je maar niet antwoorden met "dan hebben we het er nog wel over". Als je zo onverschillig reageert, moet je ook niet verbaasd zijn als hij andere afspraken maakt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten