Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-11-2009, 18:57
Exogenesis
Exogenesis is offline
Volgende week heb ik een soort van date met een jongen. Ik ken hem helemaal nog niet goed maar ik vind hem wel erg leuk. Probleem is dat ik de vorige keer dat ik hem sprak echt geen zinnig woord kon uitbrengen omdat ik een beetje overdonderd was door zijn leukheid

Tis niet zozeer dat ik nu denk dat die jongen mij niet leuk/aardig/whatever vindt (anders had ie vast niet meegewild) maar ik wil ook niet dat de avond verpest wordt door mijn verlegenheid..

Dus: wie heeft er tips/advies voor mij
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2009, 19:05
Thirza!
Thirza! is offline
Wees jezelf!
is alles wat je kan doen!
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 19:22
Exogenesis
Exogenesis is offline
Ja, dat is wel zo.. Maar normaal ben ik heel flirterig en alles, bij deze jongen sla ik echter gewoon helemaal dicht!
Ik heb geen idee hoe ik daar overheen moet stappen ..
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 19:42
LadyLike87
LadyLike87 is offline
Weet niet hoe oud je ben, maar ik heb er zelf ook wel eens last van. Ik kan flirten als een malle, behalve als het een jongen is die ik echt heel erg leuk vind.
Voor mij helpt het altijd wel om een glaasje wijn ofzo te drinken voor de date (oke slechtste advies ever, maar goed, het is de waarheid). Verder vind ik het handig om ergens heen te gaan waar andere mensen ons niet horen of in ieder geval geen aandacht hebben voor ons, zodat ik lekker mezelf kan zijn en me niet zorgen hoef te maken of anderen kijken
Oud 12-11-2009, 20:44
Exogenesis
Exogenesis is offline
Ik ben 20. Glaasje wijn is overigens helemaal geen slecht idee, haha, die hou ik er zeker in.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 07:22
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Bedenk van te voren allerlei gespreksonderwerpen waar je het met hem over kan hebben. Bedenk vragen die je hem kan stellen. Als je dit goed onthoudt, heb je dus altijd iets om op terug te vallen. Misschien geeft dat je juist ook weer zekerheid (al dan niet onbewust) om gewoon automatisch het gesprek op gang te houden
Oud 22-11-2009, 15:28
Exogenesis
Exogenesis is offline
Okee ondanks de alcohol was ik toch nog te verlegen Overigens waren we op een feestje waar ook een gemeenschappelijke vriendin van ons was en die liet ons niet met rust dus ik kon niet eens even rustig met hem praten

Pfff het was zo'n schatje maar denk niet dat het nu nog iets wordt.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 15:45
thomazzz
thomazzz is offline
probeer anders noch eens iets met hem alleen te doen,
en onderwerpen op voorhand bedenken is een goed idee, doe ik ook dikwijls
wees gwn spontaan
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 17:51
Exogenesis
Exogenesis is offline
Ja, ik ga kijken of ik nog een keer samen met hem iets kan doen, zou ik wel willen maar durft het eigenlijk niet te vragen Stiekem hoop ik gewoon dat hij mij vraagt, maar daar kan ik beter niet op gaan wachten denk ik.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 22:15
cenerentola
cenerentola is offline
Je kunt ook eerlijk zijn en zeggen dat je stil bent, omdat je verlegen bent.
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 23:38
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Citaat:
Ik ben 20. Glaasje wijn is overigens helemaal geen slecht idee, haha, die hou ik er zeker in.
Extreem geinteresseerd zijn in hem, alles vragen over hem. Dan hoef je even niet over jezelf te praten en kun je alvast ontdooien, als hij iets over jou gaat vragen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Extreem geinteresseerd zijn in hem
neh.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 09:07
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
neh.
Je kunt wel lullige reacties blijven geven, maar het punt van Liefde&Relatie is juist dat mensen om advies vragen en niet om kutreacties. Daarvoor kunnen ze al op genoeg andere fora terecht.
Oud 24-11-2009, 14:16
janosch
janosch is offline
Citaat:
Je kunt wel lullige reacties blijven geven, maar het punt van Liefde&Relatie is juist dat mensen om advies vragen en niet om kutreacties. Daarvoor kunnen ze al op genoeg andere fora terecht.
Hij is een man en zegt nee, is dat geen advies?
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 14:51
Volk
Volk is offline
Citaat:
Extreem geinteresseerd zijn in hem, alles vragen over hem.
Dat kan echt heel ververlend zijn. Zou er dus mee oppassen. Interesse is wel goed. Maar te veel kan afstoten. Vooral als het is omdat je zelf niks te melden hebt
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 15:24
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Naja goed, om het bovenstaande even te onderbouwen. Ik heb vriendinnen die zelf niet zoveel praten, maar wel enthousiast en wellicht een tikkeltje naief naar een man luisteren en er op reageren.

Dat werkt echt reuze goed.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt. Misschien is het verstandig nogmaals te lezen.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 21:20
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Ik weet niet zo goed waar je het over hebt. Misschien is het verstandig nogmaals te lezen.
Citaat:
Naja goed, om het bovenstaande even te onderbouwen.
Het gaat er dus om dat je je reactie uitbreidt, en dus advies geeft. Aan alleen een "neh" heeft de topicstarter niets. Verder weet jij net zo goed als ik dat dit niet puur op deze post gebaseerd is, maar op je postgeschiedenis hier op L&R.
Reageren

Regels voor berichten