Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-12-2009, 14:57
Gellisasarcasme
Als je meegenomen wordt, door de politie dus, voor n verklaring af te leggen en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren. Maar ik vroeg me af, als je nu iemand anders zijn/haar urine meeneemt naar het politiedinges, kunnen ze dan zien wie er in 't potje heeft geplast?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2009, 15:41
Verwijderd
Maar heb jij altijd een potje plas mee?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 15:52
Gellisasarcasme
Citaat:
Maar heb jij altijd een potje plas mee?
nee? ;p , mr kmoet van d fliekn n urinetest doen omte zien ofk nog geblowd eb, mn vraag dus , zoude ze t merke als ik iemand anders liet plasse? (':
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 16:58
Verwijderd
Ze kunnen dat niet zien, maar je mag doorgaans geen tas of jas meenemen naar de ruimte waar je in dat potje gaat plassen. Dus beetje lastig om dan een potje van iemand mee te nemen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 18:19
arPos
arPos is offline
Citaat:
en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren.
Want?
Oud 23-12-2009, 19:54
Verwijderd
ik heb even wat offtopic posts verwijderd
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:08
Gellisasarcasme
Citaat:
Ze kunnen dat niet zien, maar je mag doorgaans geen tas of jas meenemen naar de ruimte waar je in dat potje gaat plassen. Dus beetje lastig om dan een potje van iemand mee te nemen.
Hm, inderdaad lastig. Maar kzal r wel n oplossing op vinden.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:09
Gellisasarcasme
Citaat:
Want?
Kvroeg aan die fliek ofdatk dat kon weigeren, maar m'n ouders hadden dat papier al ondertekend --' , dus nu kan k niet meer terug, kmoet die urinetest doen..
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:09
Gellisasarcasme
Citaat:
ik heb even wat offtopic posts verwijderd
best
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 21:24
Mephisto
Mephisto is offline
Je kan het potje nog altijd in een lichaamsholte verstoppen.
Oud 23-12-2009, 22:25
Verwijderd
Een mexicaanse dude met wiet die ik heb leren kennen in new york zei dat hij hetzelfde heeft gehad. Hij moest ochtendurine elke zoveel weken ofzo voor een half jaar afleveren bij de popo omdat ze hem een keer gebust hadden omdat hij die zeer gevaarlijke ganja zat te smoken. Na een dag of 2 na de ingang van die controleerperiode had hij bedacht dat hij net zo goed urine van een homie kon langsbrengen en dat bleek goed genoeg te zijn.

Goeie gozer trouwens. Had niet veel verwacht van amerikaanse wiet maar deze kerel had duidelijk een kwaliteits adresje.

Maargoed, dat is Amerika. We zijn in Nederland. Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet? Ik begrijp heus dat als je shit hebt opgefokt dat ze even willen kijken of je sterk onder invloed was van alcohol of een ander middel wat ons land rijk is, maar wiet? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 22:57
Gellisasarcasme
Citaat:
Een mexicaanse dude met wiet die ik heb leren kennen in new york zei dat hij hetzelfde heeft gehad. Hij moest ochtendurine elke zoveel weken ofzo voor een half jaar afleveren bij de popo omdat ze hem een keer gebust hadden omdat hij die zeer gevaarlijke ganja zat te smoken. Na een dag of 2 na de ingang van die controleerperiode had hij bedacht dat hij net zo goed urine van een homie kon langsbrengen en dat bleek goed genoeg te zijn.

Goeie gozer trouwens. Had niet veel verwacht van amerikaanse wiet maar deze kerel had duidelijk een kwaliteits adresje.

Maargoed, dat is Amerika. We zijn in Nederland. Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet? Ik begrijp heus dat als je shit hebt opgefokt dat ze even willen kijken of je sterk onder invloed was van alcohol of een ander middel wat ons land rijk is, maar wiet? Waarom?
Vettjes van die dude
maar ik woon in België, Oostende. Hier zijn ze de boel aan het 'opkuisen' zeg maar. En mij hebben ze gepakt, maar dat was in september. Gister kreeg ik bezoek, en moest ik om 14uur naar hun kantoor gaan ofzo, om nog eens een verklaring af te leggen. Of ik nog blowde, hoe het ging op school, thuis en die shitt. Ik moet dus een urinetest doen, maar fuck dat?, ik ga echt niet in n potje pissen, want ik heb eergister nog n joint gerookt.. Dus dan kan het zijn dat ik naar de jeugdrechter moet. Een vriendin wil t voor me doen, ik wou dus gewoon weten ofze konden zien of de pis echt van mij kwam of niet. (:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2009, 22:59
Gellisasarcasme
Citaat:
Je kan het potje nog altijd in een lichaamsholte verstoppen.
ben ik van plan
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 00:08
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Vettjes van die dude
maar ik woon in België, Oostende. Hier zijn ze de boel aan het 'opkuisen' zeg maar. En mij hebben ze gepakt, maar dat was in september. Gister kreeg ik bezoek, en moest ik om 14uur naar hun kantoor gaan ofzo, om nog eens een verklaring af te leggen. Of ik nog blowde, hoe het ging op school, thuis en die shitt. Ik moet dus een urinetest doen, maar fuck dat?, ik ga echt niet in n potje pissen, want ik heb eergister nog n joint gerookt.. Dus dan kan het zijn dat ik naar de jeugdrechter moet. Een vriendin wil t voor me doen, ik wou dus gewoon weten ofze konden zien of de pis echt van mij kwam of niet. (:
Nee, aan urine kan je dat niet zien tenzij je echt abnormale waarden erin hebt die geassocieerd worden met bijvoorbeeld nierfalen of diabetes; dan val je door de mand.
Oud 24-12-2009, 00:52
Verwijderd
Citaat:
ben ik van plan
Beter neem je iets van behoorlijk sterk glas/kunststof/whatever, dus geen reageerbuis van school of iets dergelijks, anders zitten we straks met nog een 1guy1cup-tafereel.
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 10:34
Verwijderd
1man1jar para
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 11:48
Mephisto
Mephisto is offline
Citaat:
Beter neem je iets van behoorlijk sterk glas/kunststof/whatever, dus geen reageerbuis van school of iets dergelijks, anders zitten we straks met nog een 1guy1cup-tafereel.
plastic afsluitbaar geheel is het beste, en gebruik vaseline. Daarnaast is je aars misschien geen goed idee omdat het er dan niet uit komt.
Oud 24-12-2009, 11:49
Verwijderd
Citaat:
1man1jar para
Het beestje kent vele namen
Met citaat reageren
Oud 24-12-2009, 12:13
Mephisto
Mephisto is offline

Dit is wat je het beste kan gebruiken imo. Verkrijgbaar op elk lab en wellicht in het scheikundelokaal op jouw school.
Oud 24-12-2009, 17:39
Gellisasarcasme
Citaat:
[afbeelding]

Dit is wat je het beste kan gebruiken imo. Verkrijgbaar op elk lab en wellicht in het scheikundelokaal op jouw school.
heb'k helemaal ni nodig? (':
kmoest alleen weten ofje t kon zien fniet
Met citaat reageren
Oud 25-12-2009, 09:34
Verwijderd
O wtf, TS is een meisje. Ik dacht dat het een jongen was. Ja, dan is een buisje verstoppen gelijk een stuk makkelijker.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 00:17
Verwijderd
Citaat:
klein buisje of potje in je proem naar binnen werken (:
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 00:19
Verwijderd
oh, btw. als je ooit met een potje urine in je kut op het politiebureau zit, weet je dus dat je te ver bent gegaan met drugs

bedenk wel, het begon allemaal met: 'ik wil het wel eens proberen'
daar moet je eigenlijk constant aan denken. zo kan je zien hoe ver t gekomen is, en wanneer je zelf ook vind dat je moet stoppen.

bijvoorbeeld, ik begon met; ik probeer t wel es
nu heb ik speciaal werk genomen om wiet te kunnen kopen. echt geen enkele andere reden x]
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 04:24
On efil
On efil is offline
Citaat:
Als je meegenomen wordt, door de politie dus, voor n verklaring af te leggen en ze vragen je om naar de dokter te gaan en in een potje te plassen, kun je het niet weigeren. Maar ik vroeg me af, als je nu iemand anders zijn/haar urine meeneemt naar het politiedinges, kunnen ze dan zien wie er in 't potje heeft geplast?

Waarom word je dan ook gepakt?
Wij beginnen al te rennen als we iets zien wat op politie lijkt.

Of je blowed voortaan op een plek waar geen politie komt?
Met citaat reageren
Oud 28-12-2009, 22:23
Volk
Volk is offline
Citaat:
oh, btw. als je ooit met een potje urine in je kut op het politiebureau zit, weet je dus dat je te ver bent gegaan met drugs

bedenk wel, het begon allemaal met: 'ik wil het wel eens proberen'
daar moet je eigenlijk constant aan denken. zo kan je zien hoe ver t gekomen is, en wanneer je zelf ook vind dat je moet stoppen.

bijvoorbeeld, ik begon met; ik probeer t wel es
nu heb ik speciaal werk genomen om wiet te kunnen kopen. echt geen enkele andere reden x]
Toch mooi dat wiet ervoor heeft gezorgd dat je eindelijk iets bijdraagt aan de economie
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-12-2009, 14:46
Gellisasarcasme
Citaat:
Waarom word je dan ook gepakt?
Wij beginnen al te rennen als we iets zien wat op politie lijkt.

Of je blowed voortaan op een plek waar geen politie komt?
De dag dat ik werd opgepakt, had ik geen wiet bij. Dat hadden de mannen waar ik bij zat wel, zij hadden kei veel bij.
Nu blow ik gewoon rustig thuis, dusja.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2009, 16:13
Verwijderd
Normaal gezien, moet je je zakken leegmaken en met open deur plassen. Zo gaat dat toch in het ziekenhuis. Nu staan ze er niet altijd op te kijken, maar ik heb meegemaakt dat ze dat deden. En ja, ik kan dus dan echt niet plassen ^^. Maar als ze niet staan te kijken, flugelflesje uit je sok en overgieten, maar zorg wel dat je zelf ook plast, anders hebben ze het gehoord natuurlijk. En de plas moet warm zijn natuurlijk, als je een ijskoud plasje inlevert, gegarandeerd dat ze het in de gaten hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2009, 16:42
Gellisasarcasme
Citaat:
Normaal gezien, moet je je zakken leegmaken en met open deur plassen. Zo gaat dat toch in het ziekenhuis. Nu staan ze er niet altijd op te kijken, maar ik heb meegemaakt dat ze dat deden. En ja, ik kan dus dan echt niet plassen ^^. Maar als ze niet staan te kijken, flugelflesje uit je sok en overgieten, maar zorg wel dat je zelf ook plast, anders hebben ze het gehoord natuurlijk. En de plas moet warm zijn natuurlijk, als je een ijskoud plasje inlevert, gegarandeerd dat ze het in de gaten hebben.
dankje voor de informatie.
maar gelukkig ging alles goed. mijn moeder kon het potje gewoon afgeven aan de dokter
Met citaat reageren
Oud 01-01-2010, 20:41
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet?
Nou ja, een 15-jarige die al is gearresteerd bij drugsgerelateerde misdaad... De TS zou de eerste niet zijn die na dat voor elkaar gebokst te hebben ergens zwaar verslaafd en crimineel in de goot zou eindigen. Als we in Nederland even voortvarend waren zou dat voor de verslavingszorg een hoop gedoe schelen denk ik.

Ik heb ze in ieder geval al gesproken die van af en toe blowen op hun 15e al op hun 18e rijp voor de sloop werden opgenomen in een afkickkliniek.
Oud 10-01-2010, 20:50
Ir. de Narie
Ir. de Narie is offline
Volgens mij kan je (in Nederland dan) best weigeren mee te werken aan een urine onderzoek.
Nadeel is echter dat ze in dat geval onder dwang een bloedtest kunnen afnemen, zoals ook met alcoholcontroles.
Reageren

Regels voor berichten