Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een mexicaanse dude met wiet die ik heb leren kennen in new york zei dat hij hetzelfde heeft gehad. Hij moest ochtendurine elke zoveel weken ofzo voor een half jaar afleveren bij de popo omdat ze hem een keer gebust hadden omdat hij die zeer gevaarlijke ganja zat te smoken. Na een dag of 2 na de ingang van die controleerperiode had hij bedacht dat hij net zo goed urine van een homie kon langsbrengen en dat bleek goed genoeg te zijn.
Goeie gozer trouwens. Had niet veel verwacht van amerikaanse wiet maar deze kerel had duidelijk een kwaliteits adresje. Maargoed, dat is Amerika. We zijn in Nederland. Om wat voor reden zouden ze je urine willen afspeuren naar wiet? Ik begrijp heus dat als je shit hebt opgefokt dat ze even willen kijken of je sterk onder invloed was van alcohol of een ander middel wat ons land rijk is, maar wiet? Waarom? |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar ik woon in België, Oostende. Hier zijn ze de boel aan het 'opkuisen' zeg maar. En mij hebben ze gepakt, maar dat was in september. Gister kreeg ik bezoek, en moest ik om 14uur naar hun kantoor gaan ofzo, om nog eens een verklaring af te leggen. Of ik nog blowde, hoe het ging op school, thuis en die shitt. Ik moet dus een urinetest doen, maar fuck dat?, ik ga echt niet in n potje pissen, want ik heb eergister nog n joint gerookt.. Dus dan kan het zijn dat ik naar de jeugdrechter moet. Een vriendin wil t voor me doen, ik wou dus gewoon weten ofze konden zien of de pis echt van mij kwam of niet. (: |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
kmoest alleen weten ofje t kon zien fniet |
![]() |
|
Verwijderd
|
oh, btw. als je ooit met een potje urine in je kut op het politiebureau zit, weet je dus dat je te ver bent gegaan met drugs
![]() bedenk wel, het begon allemaal met: 'ik wil het wel eens proberen' daar moet je eigenlijk constant aan denken. zo kan je zien hoe ver t gekomen is, en wanneer je zelf ook vind dat je moet stoppen. bijvoorbeeld, ik begon met; ik probeer t wel es nu heb ik speciaal werk genomen om wiet te kunnen kopen. echt geen enkele andere reden x] |
![]() |
||
Citaat:
Waarom word je dan ook gepakt? Wij beginnen al te rennen als we iets zien wat op politie lijkt. Of je blowed voortaan op een plek waar geen politie komt? |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Nu blow ik gewoon rustig thuis, dusja. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Normaal gezien, moet je je zakken leegmaken en met open deur plassen. Zo gaat dat toch in het ziekenhuis. Nu staan ze er niet altijd op te kijken, maar ik heb meegemaakt dat ze dat deden. En ja, ik kan dus dan echt niet plassen ^^. Maar als ze niet staan te kijken, flugelflesje uit je sok en overgieten, maar zorg wel dat je zelf ook plast, anders hebben ze het gehoord natuurlijk. En de plas moet warm zijn natuurlijk, als je een ijskoud plasje inlevert, gegarandeerd dat ze het in de gaten hebben.
|
![]() |
||
Citaat:
maar gelukkig ging alles goed. mijn moeder kon het potje gewoon afgeven aan de dokter ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ze in ieder geval al gesproken die van af en toe blowen op hun 15e al op hun 18e rijp voor de sloop werden opgenomen in een afkickkliniek.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Saaiterdagavond en we hebben al 2,5 uur geen nieuw saaitopic #1876 Verwijderd | 500 | 15-11-2013 11:43 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het Grote Zwangerschapstopic Bloem | 500 | 05-11-2006 19:54 | |
Lichaam & Gezondheid |
brandend gevoel Anaïs | 16 | 13-11-2004 10:25 | |
Vrije tijd |
Lance Armstrong mtb ster | 36 | 12-12-2003 10:14 |