Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm, ik kan niet echt iets bedenken. Wel de standaard puberdingen natuurlijk, maar ik vind veel dingen die ik toen niet uit kon staan nog steeds niet denderend en dingen die ik toen fantastisch vond vind ik vaak nog steeds wel leuk.
Ik vond dat wat N00dles zei over de muziek van zijn vader wel herkenbaar. Ik begon op een gegeven moment ook naar oude bandjes en platen van mijn vader - en ook een beetje van mijn moeder - te luisteren en in het begin begreep ik niet waarom mijn vader dat zo goed vond (niet dat ik het vreselijk vond, maar ik vond 't allemaal maar 'gewone muziek', niet bijzonder), maar toen gingen we in de auto naar Frankrijk ook allemaal bandjes en oude mix-tapes luisteren en op een gegeven moment begreep ik het ineens ![]() ![]() Oh, en toen ik iets jonger was ontdekte ik ook ineens dat volwassenen zich lang niet allemaal zo volwassen gedragen, ik was er altijd van overtuigd dat volwassenen alles altijd beter wisten (en dan ook écht beter wisten), ik vond het best een teleurstelling toen ik er achter kwam dat dat flink tegenvalt soms ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Gezond verstand is een veranderlijke term die niet echt heel erg sterk staat in haar betekenis, net als het woord "normaal" (Of "norm" voor de mierenneukers onder ons) Het psychologische sensus cummunis is een stuk sterker uitgewerkt, maar mag niet als gelijk worden gezien aan gezond verstand (of common sense)
|
Verwijderd
|
Oh en als ik vroeger macaroni kreeg, dan at ik zo min mogelijk saus en het liefst alleen maar pasta. Maar nu schep ik een kom vol saus en doe ik er voor de vorm een beetje pasta bij
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
gemaakte verslag over de multiculturele samenleving smart_girl | 1 | 21-05-2008 21:34 | |
Films, TV & Radio |
Harry Potter algemeen #7 Verwijderd | 500 | 16-04-2007 19:26 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Liefde in F Majeur Tovenaar | 9 | 13-03-2005 19:15 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
Psychologie |
MIJN SPREEKBEURT WILLEN JULLIE PLEASE ChEcKEN kleinedraak | 13 | 25-08-2002 20:43 |