Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
<whine>De periode van herfst tot echte winter (wat dat dan ook moge zijn in NL) ben ik niet echt in goede doen. Ben wel een buitenmens en dat doe je dan niet zoveel omdat het veelal donker is en het regent/hard waait. Echte winters vind ik dan juist veel relaxter.</whine>
|
Ik vind winter ook stom. Gisteren en vandaag had ik voor mezelf dus maar even een pyjama dag ingepland (hoewel ik gisteravond lekker in de melkweg zat. Want dat beurt me op!)
En net ben ik naar een vriendin gefietst en terwijl ik daar normaal gesproken 20 minuten over doe, was ik nu 3 kwartier onderweg. Stomme graf wind! ![]() In de winter zijn er gelukkig wel altijd vette concerten. Elk jaar weer speelt alles wat ik graag wil zien in november of februari. Drukke (en dure) maanden dus. En ik hou ook niet van drukte en dingen die me geld kosten. [/moppersmurf]
|
![]() |
heerlijk deze tijd, alleen mag het wat mij betreft nu wel wat kouder. het is nu nét niet koud genoeg voor mijn winterjas dus loop ik nu vaak nog zonder jas op straat wat weer nadelig is als het opeens gaat regenen.
lekker vroeg donker, overal lichtjes en weer volop gluhwein in de winkels ![]() en straks kerstliedjes en top 2000 ![]() ![]() waar de fuck kun je nu van gaan dippen? |
![]() |
|
Het is erg koud, dus ik mag een dikke hulstgroene pyjama aan en een kruik in bed en ik mag lekker tien sjaals om en ik mag nieuwe handschoenen. Ik mag warme chocomel en thee en lekker tegen mijn vriendje aanzitten om warm te blijven. Alle straten zijn versierd en de straten glinsteren van de regen en zelfs al van de rijp.
Alleen slaap ik zo kort in de winter. De herfst en de winter zijn de mooiste tijden van het jaar man. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Als ik vrij heb vind ik winter leuk. En toen ik studeerde en dus zelf mijn tijd in kon delen ook trouwens. Gezellig in dekentjes gewikkeld spelletjes doen, lichtjes buiten in het donker. Kou vind ik niet erg. Maar nu ik elke dag van acht tot zes binnen moet zitten kan ik er vrij slecht tegen, ik heb wel licht nodig. Ik los het op door overdag veel uit het raam te kijken en door in het weekend naar buiten te gaan als het licht het meest is, maar ik vind het fijner als vrolijk blijven vanzelf gaat ipv dat ik er mijn best voor moet doen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
herftdepressie IK HAAT HET metalhead1990 | 29 | 11-11-2012 09:53 | |
De Kantine |
Winterdip. Missy | 51 | 15-11-2010 09:33 | |
Psychologie |
Winterdipje Black Soul | 8 | 28-12-2008 11:39 | |
De Kantine |
Maar moeder, hoe vaak moet ik nu nog zeggen dat ik geen saaiheid lust! #135 Verwijderd | 500 | 06-02-2008 19:19 | |
Psychologie |
winterdepressies... Fantôme | 48 | 25-12-2003 22:01 | |
Liefde & Relatie |
Hoe laat je iemand weer genieten van de relatie? Mystique | 3 | 05-01-2003 15:37 |