![]() |
|
Zoals jullie misschien weten kun je je BMI berekenen
op http://vc01.netcon.nl/body_mass_index/body_mass.html Maarja, dan kan je zien of je te zwaar ben en alles. Ik heb een gezond gewicht zegt mijn BMI maar ik heb toch een buikje ![]() Ik snoep nog al veel maar ik probeer van de snoep en chocola afteblijven ![]() maar het is zo moeilijk, ik zoek wat tips en misschien bewegingen waar door ik al dat vet kwijt raak ![]() Ik ben erg jong dus tips op het internet werken niet, ik hoop dat jullie snel reageren ![]() |
![]() |
|
Nou ja, je moet wel schoenen hebben natuurlijk en kan me voorstellen dat je hardlopen ook niet echt leuk lijkt en sporten moet toch ook op de eerste plaats leuk zijn, lijkt me zo. Maar je kan ook al jezelf voornemen om wat vaker te bewegen, meer te lopen in plaats van te fietsen, bijvoorbeeld. En verder wat Etmakas zegt, vaak wordt het vanuit de gemeente wel aangemoedigd dat mensen sporten en maken ze daar ook wat geld voor vrij, dus misschien is dat iets. Maar een beetje een buikje is geen onoverkomelijke ramp hoor
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hoewel net binnen de gezonde marge niet betekend dat je niet kunt proberen af te vallen. Maar doe er niet moeilijk over. Niet veel snoepen is niet lastig, en af en toe wat lichaamsbeweging ook niet.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Zeker voor een BMI boven de 30 moet je enorm veel eten om dat gewicht zelfs maar te kunnen onderhouden. Hoe dikker je bent, hoe makkelijker het is om af te vallen, eigenlijk.
||
Citaat:
Moeilijk?
||
Citaat:
Maar door zo'n BMI van 33 en het bericht van de BMI meter dat ik minstens 20 kilo moet afvallen, lijkt het net alsof ik zo'n Jerry Springer geval ben dat uit d'r huis gezaagd moet worden. Dat ben ik dus absoluut niet.
||
Citaat:
|
![]() |
|
Inderdaad. Trimm Trabb, misschien is er iets veranderd in de tussentijd, maar ik meen dat je in het verleden wel eens eetlijstjes hebt gepost hier. Toen vertelde je al dezelfde twijfels over niet te veel eten en toch te zwaar zijn, maar wat je toen at was ook niet om over naar huis te schrijven.
Dat ik dit nog weet trouwens, ook bizar. |
![]() |
||
Citaat:
Maar dat bedoelde ik ook niet met m'n post. Ik hoef niet zonodig af te vallen, ik vind het prima zo, maar ik vind dat zo'n BMI ding mensen het verkeerde idee geeft. Dat wat jongere meisjes dan heel gauw het idee krijgen dat ze groteske freaks zijn (want ik zou bijv. 20 kilo lichter moeten zijn om nét binnen het groene vakje te vallen) terwijl dat in werkelijkheid ontzettend meevalt. Je hoort tegenwoordig ook echt iedereen over dat BMI, alsof dat hét ding is om aan te geven of je gezond bent of niet. Pfff.
||
Citaat:
|
Even dit voor de motivatie kijken
![]() http://www.cnn.com/video/#/video/bes...gest.loser.cnn http://www.youtube.com/watch?v=6T6L7kpuAm4
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Gewicht GSlii70 | 5 | 09-07-2014 12:38 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding, Gewicht & Gezondheidstopic #25 fizzle-fluffy | 500 | 08-08-2011 16:59 | |
Lichaam & Gezondheid |
Voeding & Gezondheidstopic #23 Mobius | 500 | 10-08-2009 15:28 | |
De Kantine |
Wat kun jij dus echt niet waarderen? #3 TopDrop | 500 | 14-11-2007 23:55 | |
Lichaam & Gezondheid |
Het grote Voeding en Gezondheid topic #36 Verwijderd | 500 | 08-03-2005 16:24 | |
Eten & Drinken |
Bmi?? Verwijderd | 3 | 07-06-2003 18:00 |