Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Misschien moet je wat meer de kat uit de boom kijken in het vervolg. Maar ik ben misschien geen beste raadgever, want ik heb met dat soort dingen vaak 'n gigantisch bord voor m'n kop dus als een jongeman me leuk vindt dan moet hij dat wel heel direct zeggen, anders denk ik heel sullig alleen maar, 'goh, we hebben het wel gezellig hč'.
![]()
|
naja alvast bedankt voor de adviezen (adviesen?),
ik heb nog totaal geen actie ondernomen, we hangen wel wat rond maar er zijn altijd vrienden bij. Ik mocht gister wel achterop naar de Albert Heijn op zijn scooter, dus hield ik hem lekker vast ![]() Ik ben radeloos.. Het lijkt er niet bepaald op dat hij me ziet zitten, als we in een groepje staan dan praat hij alleen met zijn vrienden en dan sta ik daar een beetje.. Ik weet niet hoe ik moet laten merken dat ik hem leuk vind, ik ben bang dat ik meer in de vriendenkring terechtkom. En dat is een lastige situatie... ![]() |
![]() |
|
![]() |
Mm ik zou voor de subtiele aanpak gaan, vragen of iemand meegaat naar de film is tamelijk mm direct.. waarom doe je niet eerst iets wat normale mensen ook met z'n twee n doen zoals kweeniet naar een bakkertje ofzo in de buurt van je school lopen ? en als je iets vind wat je allebei erg leuk vind direct erop in haken en dat gaan doen
khoor wel of je er iets aan had ;P |
![]() |
|
Ik heb nog niks ondernomen, omdat ik het aan wil zien en op zijn reacties let.
Hij geeft eigenlijk veel signalen af dat hij me niet zo ziet zitten. Zoals dat hij makkelijk naast mij en zijn vrienden kon zitten maar dat hij een stoel pakte en ergens anders heen ging. Ook dat ík altijd degene ben die naar hem toe komt en hij zeker niet verlegen is. Verder praten we wel regelmatig maar is het vaak met anderen erbij en lijkt hij mij geen speciale aandacht te geven. Het voelt gewoon allemaal niet zo oké. Zijn er misschien manieren waarop je een jongen een soort van verliefd op je kan laten worden? Zoals extra lang aankijken dan gebruikelijk is (heb ik ooit van gehoord), en andere dingen die niet gelijk zo duidelijk en afwijzend (kunnen) zijn? Bedankt voor het lezen! Geef alsjeblieft een reactie. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik ben een jongen 16, hieer een paar feiten
1) je vertelde dat die jongen niet met je prate als ie in een groepje staat met zn vrienden. .. dit is echt nicks byzonders! ook al vindt hij je leuk t is makkelijker om met vrienden te praten, meer gespreks onderwerpen enzo. En waarschijnlijk durft hij minder te doen waar zijn vreinden bij zijn. Hier voor hoeft ie niet een watje te zijn of een verlegen typ. 2) ik heb al meerdere keren meegemaakt dat ik bijv: met een goede vriendin van mij (anoniempje ![]() ![]() dan kan je geen blauwtje lopen, en als het dan klikt -> happy couple. veel succes |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Niet dat ik geloof dat dat kan, maar je doet er beter aan te denken dat als die jongen niet genoeg interesse heeft voor jou hij blijkbaar toch niet zo fantastisch en leuk is, want als hij dat wel was zou hij jou wel weten te aprrecieren. Vele jongens waarderen een meisje die wat directer durft te zijn (mijn ervaring), maar toen ik 16 was - en heel wat onzekerder over mezelf - had ik dat lef ook niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied? #121 Verwijderd | 500 | 05-06-2012 20:12 | |
Psychologie |
Last van verlegenheid anoniempje0 | 5 | 14-01-2012 09:53 | |
Verhalen & Gedichten |
Kittens uit de losse pols Kitten | 3 | 18-07-2010 08:12 | |
Psychologie |
Het Grote Lucht-Je-Hart-topic #145! indigo | 500 | 15-05-2009 20:19 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel je je op relationeel gebied #75 Verwijderd | 497 | 02-12-2007 15:24 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 |