![]() |
|
ik heb weleens een verhaal gehoord over mensen die absoluut geen kinderen wilden. en toen werd de vrouw toch zwanger. maar omdat ze niet nog een kind wilden, hebben ze de man laten steriliseren. vervolgens werd ze nog een keer zwanger. hebben ze de vrouw laten steriliseren. waarna ze tenslotte nog een derde kind kregen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is wel erg dat je dat na een halfjaar blijkbaar nog niet eens weet. Ga de bijsluiter eens doorlezen, daar staat heel veel nuttige informatie in ![]() |
![]() |
|
voor de duidelijkheid: in de stopweek van je pilstrip kun je NIET zwanger worden.
en ten tweede: vragen over de pil en zwangerschap horen op lichaam en gezondheid in het grote pil topic. Mocht je nog meer informatie willen hebben over de pil en hoe het werkt ben je daar meer dan welkom om je vragen te posten. deze topic gaat dicht nu.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |