Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Biologie niet kiezen als je slecht bent in scheikunde, vooral op 5 VWO is het scheikundig pittig, zelfs voor de leerlingen die 6-jes halen voor de V5-stof. Als je geen scheikunde hebt maar het in de 3e wel met een 7 ofzo hebt afgesloten zu je het kunnen proberen, maar ik weet dat mijn scheikundeloze clustergenoten flink wat moeite hadden met de stof. Zowizo moet je de overstap niet onderschatten, bij ons is een overstapper al van school af gegaan omdat ze het te moeilijk vond.. Als je toch bio wilt doen, zou ik nu al eens met de VWO-4 Bio docent gaan praten, kijken of je al de boeken van V4 ofzo kunt krijgen.. Same met economie, informatica etc. . Wat wiskunde betreft: ga voor A. Bij ons wordt zowizo op V4 en V5 WAC gegeven, dus één cluster voor de 2 vakken samen. Kunstvakken ook niet onderschatten, muziek valt mij heel erg tegen en van TE/HA hoor ik ook dat het moeilijker is dan verwacht
|
![]() |
|
![]() |
Bij ons in de klas zit ook iemand die deze overstap heeft gemaakt. Ak is best pittig, als ik jou was zou ik EM nemen (ik heb zelf CM, valt behoorlijk tegen wat je daarmee nog kunt doen!!) geschiedenis is best te doen, economie bij ons ook wel, Frans en Duits is natuurlijk altijd handig om te spreken, maar als je hier geen gevoel voor hebt moet je het niet kiezen.
Wiskunde A en C is niet veel verschil, wij hebben nu een ander boek waarvan het een half hofodstuk scheelt met Wi a. Ik zou als ik jou was EM dus nemen met AK of M&O. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
VWO leerling op de HAVO Remco Reinders | 4 | 27-01-2014 17:19 | |
Algemene schoolzaken |
Vwo doen na falen op hbo? Anonymousdude | 10 | 20-04-2013 19:04 | |
Algemene schoolzaken |
Na de havo vwo doen Eind-Baas | 10 | 24-04-2011 14:10 | |
Eindexamens 2007 |
VWO na HAVO? Qwen | 39 | 28-06-2007 15:54 | |
Algemene schoolzaken |
VWO na Havo,, maar in 1 of 2 jaar?? HELP!! Appeltje89 | 26 | 25-05-2007 11:15 | |
Algemene schoolzaken |
Na de Havo Vwo gaan doen Vlooienband | 9 | 09-08-2002 16:09 |