Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, ik haalde mijn samenvattingen ook altijd van scholieren.com (anders zat ik hier waarschijnlijk ook niet), maar ik las wel altijd m'n boeken, omdat ik het leuk vond en omdat we ook mondelijke overhoring kregen. Als je je zorgen maakt over een anti-fraude programma, kun je nog altijd het boek lezen en de tekst op een aantal punten wijzigen.
||
Citaat:
wij hebben ook teletop op school en bij ons gaat er ook een plagiaat controle overheen. of dit via teletop gaat weet ik alleen niet zeker. 1 ding staat wel vast teletop zuigt |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmmm vind het wel meevallen van Teletop.
Is handig voor het dagrooster enzo. Maar toch ben ik meer voor iets als Blackboard, als ik bij mijn zus afkijk wat daar allemaal op staat lijkt het me tachtig keer praktischer. Al is er misschien niet eens zoveel verschil met Teletop, maar het is wel uitgebreider. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2012 |
GR Programma handleiding Epicurus | 2 | 29-04-2012 09:56 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
LWEO Modellen-programma voor TI-83/84 [Economie] koeny33 | 4 | 21-03-2012 22:16 | |
Algemene schoolzaken |
Programma verwijderen of naam wijzigen Ti-83 justcindy23 | 2 | 22-06-2008 21:17 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
gezocht: DOS- Programma Naamgeving Organische stoffen pietervdb | 2 | 07-10-2003 15:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Scheikunde structuurformules oefenen mbv programma pietervdb | 6 | 07-10-2003 09:22 | |
Software & Hardware |
[Win Me/Win 2000Pro] Dualboot: Programma's geïnstalleerd onder ME werken niet in 2000 Verwijderd | 5 | 27-11-2002 09:36 |