Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2009, 19:05
Lisanne
Lisanne is offline
Hai!

Ik heb het altijd vreselijk koud.

Liefs

Laatst gewijzigd op 08-07-2010 om 18:38.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2009, 22:41
Pluis
Pluis is offline
Voor dieet tips kun je terecht in het voedings en gezondheidstopic!
Oud 01-12-2009, 08:11
Mobius
Mobius is offline
Volle melk. Liters!
Oud 01-12-2009, 13:29
Verwijderd
probeer ook je kleding aan te passen naar veel laagjes. De lucht tussen de laagjes wordt warm en blijft warm.
Buiten is het een beetje moeilijk, maar doe binnen altijd sloffen aan.

En wat mij altijd wel hielp: 1 keer per week zonnebanken. Ik kreeg echt het gevoel dat de warmte dan mn botten inging en je krijgt er een lekker kleurtje van!

Succes!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 13:57
Subject
Subject is offline
Als je graag huidkanker wil en er op je 40e graag uit wil zien als iemand van 60 moet je vooral gaan zonnebanken.

Maar je zult toch echt simpelweg meer moeten eten wil je aankomen .
Oud 01-12-2009, 16:08
MisSunshine
MisSunshine is offline
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik hem namelijk zelf ook wel tijden gehad dat ik het veel sneller koud had.
Of ik nou een hempje, tshirt, vest, sjaal, beenwarmers en alles aanhad.. Het is en blijft koud.
Wat ik wel merk, is dat genoeg uren slapen ook kunnen helpen. Zorg dat je weerstand een beetje hoog blijft, vitamine c/d en al die anderen..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 17:13
Ieke
Ieke is offline
Ik ben wel fan van die thermoshirtjes onder je gewone kleding. Scheelt toch al wel iets.
Oud 01-12-2009, 17:20
ganralph
ganralph is offline
bedenk wel dat als je te veel "externe" warmte gebruikt (elektrische dekens zijn zoiets, warme douches uiteindelijk ook), dat je lichaam dan denkt "poeh wat is het warm, ik moet maar eens proberen af te koelen." je moet gewoon zorgen dat je je lichaamswarmte vasthoudt. laagjes zijn inderdaad de beste oplossing.
Oud 01-12-2009, 18:44
Verwijderd
je hoeft volgens mij niet zozeer meteeen aan te komen, maar zoek naar vitamine B12 drankjes of pillen. dat hielp bij mij heel erg. Ik ben ook altijd koud en heb gewoon een flinke laag spek op mn lijf.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 18:48
Encore
Encore is offline
BM1 18? Ik heb 16. Nou ja, dat was jouw vraag niet, haha xD

Anyway, gewoon, meer kleren dragen, en vooral veel sporten. Spieren krijgen!
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 20:50
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Spiermassa vraagt ook veel meer energie om behouden te blijven, dus dat is niet per definitie de oplossing.
Eet je weinig? Jezelf dwingen een aantal maaltijden en tussendoortjes te eten, veel drinken, veel gevarieerd eten en dit langzaam opbouwen helpt erg. Word je maag groter van tzt tot het normaal is behoefte te hebben aan meer eten.

Maar goed, miss eet je wel genoeg en is je bouw gewoon zo.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 20:55
DmCraanen
DmCraanen is offline
überhaupt hebben vrouwen het snel koud lijkt het....

Laagjes is de beste oplossing en als je helemaal pro wilt gaan doe dan wol aan (nee het hoeft niet zo oma te zijn maar omdat wol een beetje pluist (Waardoor er warme lucht komt tussen die pluizen, net als het nut van haar op je armen) en van zichzelf al warmer is dan gemiddelde kleding werkt dat erg goed)
Met citaat reageren
Oud 01-12-2009, 21:03
Batave
Batave is offline
Doe het Supersize-Me dieet.
Oud 01-12-2009, 22:06
ganralph
ganralph is offline
Citaat:
Laagjes is de beste oplossing en als je helemaal pro wilt gaan doe dan wol aan
maar dan wel eerst ontladen als je uit de auto stapt, anders word je op de meest onverwachte momenten geëlektrocuteerd
Oud 03-12-2009, 14:23
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
En wat mij altijd wel hielp: 1 keer per week zonnebanken.
Zo'n neptint door de zonnebank is qua je uitstraling wel een enkele reis naar lage status. Slecht advies.

Maar het koud hebben kan heel simpele oorzaken hebben. Wie weet heb je gewoon lage bloeddruk. Niks om je zorgen over te maken, in principe.

Als je wilt aankomen ben je op zoek naar saucijzenbroodjes, croissantjes, vlees, volle melk, enz. Alles met veel energie er in.
Oud 03-12-2009, 15:54
Verwijderd
Ja jullie hebben gelijk, dat zonnebanken is niet zo'n goed advies om dat 1x per week te doen, maar eens in de drie weken moet geen probleem opleveren. Het gaat toch alleen om de koudste maanden?
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:10
Martiņo
Martiņo is offline
Als je het een keer in de drie weken doet zul je er weinig warm van worden. Daarnaast moet je bij zonnebanken sowieso oppassen, ik weet niet of een keer in de drie weken "veilig" is, maar beter een keer niet dan een keer extra (en als je het alleen doet om warm van te worden zou ik het al helemaal niet doen).
Oud 03-12-2009, 16:11
Verwijderd
Als je je doorbloeding wil verbeteren, heeft een (infrarood)sauna meer zin dan een zonnebank. Regelmatig sporten is ook goed voor je doorbloeding. Of gemasseerd worden (en zelf je handen masseren als je koude handen hebt)

Verder laagjes dragen inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 03-12-2009, 16:55
Verwijderd
oke k denk dat jullie het beter weten als ik. Iig 1 goede raad gegeven
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 09:05
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
Als je je doorbloeding wil verbeteren, heeft een (infrarood)sauna meer zin dan een zonnebank. Regelmatig sporten is ook goed voor je doorbloeding. Of gemasseerd worden (en zelf je handen masseren als je koude handen hebt)

Verder laagjes dragen inderdaad.
'Of gemasseerd worden (en zelf je handen masseren als je koude handen hebt)'. Puik plan!

Citaat:
bedenk wel dat als je te veel "externe" warmte gebruikt (elektrische dekens zijn zoiets, warme douches uiteindelijk ook), dat je lichaam dan denkt "poeh wat is het warm, ik moet maar eens proberen af te koelen." je moet gewoon zorgen dat je je lichaamswarmte vasthoudt. laagjes zijn inderdaad de beste oplossing.
Dan denk ik dat het vooral ook de douches zijn. Die staat vaak op net 48/50 graden.

Citaat:
Hoe oud ben je als ik vragen mag? Ik hem namelijk zelf ook wel tijden gehad dat ik het veel sneller koud had.
Of ik nou een hempje, tshirt, vest, sjaal, beenwarmers en alles aanhad.. Het is en blijft koud.
Wat ik wel merk, is dat genoeg uren slapen ook kunnen helpen. Zorg dat je weerstand een beetje hoog blijft, vitamine c/d en al die anderen..
15 jaar. In de vakantie heb ik flink geslapen en dus die vitamientjes via sinaasappelsap en dergelijke binnengekregen en idd, ik werd een stuk minder koud.

Thanks all!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2010, 13:32
Lyouknow
Lyouknow is offline
hier is al een topic voor, niet (A)?
Oud 14-01-2010, 08:18
Lisanne
Lisanne is offline
Citaat:
hier is al een topic voor, niet (A)?
Deze is al verholpen.