Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hangt van het soort CKV af. Bij mij (VWO) werkt het zo:
-Toen ik in V4 zat kreeg iedereen CKV (CKV1) -Nu moeten mensen kiezen tussen CKV en KCV en krijgen ze niet meer allebei -CKV 2/3 (kunst beeldende vorming) is verplicht bij CM, keuzevak bij EM en bij NG/NT weet ik het eigenlijk niet. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
En de verstandigste keuze is natuurlijk het profiel dat het beste bij jouw interesses, mogelijkheden en kwaliteiten aansluit, voor iedereen anders dus. Dat kán dus ook C&M zijn, er is geen enkel profiel dat het beste is. Het is natuurlijk wel handig om een profiel en vakken in je vrije deel te kiezen die er voor zorgen dat je later nog een brede keus aan vervolgopleidingen hebt. En ja, je moet in alle profielvakken + vakken in het vrije deel examen doen. Sommige vakken uit het verplichte deel (ckv, maatschappijleer, gym, ANW etc.) sluit je al eerder af (maar Engels en Nederlands bijvoorbeeld niet).
||
De ingangseisen voor Geneeskunde bij de UvA zijn de volgende:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik denk dat je beter geen profielen met natuurkunde en scheikunde kan kiezen als je die vakken nooit gehad hebt. Het zijn pittige vakken waar je als je naar de vierde gaat wel de basiskennis moet hebben.
Ik denk dat je aardrijkskunde nog wel op kunt pakken. Ik heb ook aardrijkskunde en daarbij moet je toch vooral je boerenverstand gebruiken en defenities uit je hoofd leren. Nou weet ik niet wat jij allemaal bij CKV moest doen, waardoor je er zo slecht in bent. Ik heb C&M en ik heb CKV alleen in de 4e gehad. We moesten in dat jaar alleen 6 verslagen over een culturele activiteit maken en een presentatieopdracht. Dat viel dus reuze mee, nou is er natuurlijk wel een verschil tussen scholen. C&M moet je niet kiezen als je totaal niet creatief bent aangelegt, dat kan ik je wel vertellen ![]() Ik denk dat E&M nog de beste keuze voor jou is. Het licht er natuurlijk ook aan waar je intresses liggen. Maar ik denk dat aardrijkskunde en geschiedenis nog wel op te pakken vallen. Maarja, de keuze is aan jou. Ik vind het erg moeilijk.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bedankt voor je reactie! Wij moeten bij CKV, allemaal van die maquettes dingen maken, maar ik ben daar heel slecht in dingen met me handen kan ik echt voor geen meter XD Dusja dat doen we eigenlijk allemaal. Geen presentaties of verslagen. Ja ik zit heel erg tussen C&M en E&M te twijfelen Omdat ik wel Duits heb gehad, wel economie, wel wiskunde dat heb ik nu nog. Ik heb GS laten vallen, maar ik had er altijd een 7 voor, maar in wiskunde en duits ben ik beter. Maar als ik E&M kies zit er ook ckv bij of wat? Moet je bij c&m er in examen doen? |
![]() |
||
Citaat:
@ de TS: Als je echt geen van de vakken boeiend hebt gevonden op het VMBO raad ik je toch echt aan MBO te doen. Want de HAVO gaat hier alleen veel dieper op in dan het VMBO. Vooral bij Wiskunde hebben ex-vmbo'ers veel moeite.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Kan iemand helpen met dit gedicht uit te leggen? Vwo6 | 1 | 30-11-2014 14:33 | |
De Kantine |
Helpen zoeken naar dvd? Verwijderd | 5 | 10-02-2012 14:19 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Kunnen jullie mij helpen? misleidende reclame Anki | 5 | 05-03-2007 16:30 | |
Studeren |
twijfel.. Kunnen jullie helpen met (gehoorde) ervaringen? Poesket | 10 | 27-10-2005 13:49 | |
Muziek |
Help the Pruttles! gregor | 19 | 05-01-2005 22:44 | |
Liefde & Relatie |
Wat zouden jullie doen?? Carintjuh | 18 | 22-12-2003 14:45 |