Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2009, 13:00
Missy
Missy is offline
Ik had het er laatst met een vriendin over. Ben jij gehecht aan je huis? Hoelang woon je er? Wat voor huis is het? Waarom ben je wel of niet gehecht aan je huis?

Woon je je hele leven al in dit huis? Of ben je een aantal keer verhuisd? Hoe komt dat?
Oud 14-12-2009, 13:01
Verwijderd
Ik woon hier al sinds ik geboren ben. Vind het hier wel oké, mooie kamer, vind de omgeving wat minder, want het ov is kut dus ik kan niet echt ergens heen zonder een uur in de bus te zitten.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:03
Verwijderd
ja ik woon hier mijn hele leven al
grote tuin enzo
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:16
Missy
Missy is offline
Ik woon in een vrijstaande huis aan een plattelandsweg, maar binnen twee minuten fietsen ben je bij het dorp. De omgeving vind ik prima. Je hebt hier alle ruimte. Als kind kon ik het nog meer waarderen vanwege de vele speelruimte.

Ik woon mijn hele leven in dit huis. Het bedrijf van mijn ouders ligt erachter met veel hectare, waar we vroeger ook konden spelen. Als ik uit huis zou gaan of zou gaan samenwonen, zou ik het wel trekken om te verhuizen. Maar als ik nu zou moeten verhuizen, dan zou ik het wel heel erg zwaar vinden. Hier liggen toch een heleboel herinneringen. Dus ja, ik ben gehecht aan de omgeving en mijn huis.
Oud 14-12-2009, 13:28
Verwijderd
Ik ben nu 5 keer verhuisd, wel allemaal binnen Tilburg. Nu woon ik op kamers en daar wil ik eigenlijk zo snel mogelijk weg. Maar het ziet er helaas niet naar uit dat dat ook heel snel gaat zijn. In elk geval ben ik dus niet zozeer gehecht aan mijn huis op het moment. Ik vind verhuizen ook best leuk, hoewel ik me nog wel kan herinneren dat ik het er vroeger vaak wel even moeilijk mee had als we verhuisden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 13:31
Martiño
Martiño is offline
Aan mijn ouderlijk huis ben ik wel gehecht, want ik ben er opgegroeid en er zitten veel herinneringen aan vast. Aan het huis waar ik nu woon ben ik niet bijzonder gehecht, ik woon er prettig en het is een fijn huis, maar als er volgende week een ander fijn huis is waar ik prettig kan wonen, wil ik daar best naar verhuizen.
Oud 14-12-2009, 13:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben niet gehecht aan dit huis. Ik ben hier net komen wonen en ik heb heel erg heimwee naar mijn oude huis, waar ik 12 jaar gewoond heb (bijna mijn hele leven dus).
Dat was een sociaalwonenhuurhuis, een rijtjeshuis.
Dit is een koophuis en het is heel mooi en een monument aan een oude sluis en tegenover een park in hartje utrecht en het is prachtig maar ik ben er niet aan gehecht.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:03
Verwijderd
Jawel , best wel. Nadeel is dat het hier te rustig is in het dorp. Woon hier bijna 7 jaar. Het is een rijtjeshuis in een doodlopende straat. Aantal keer verhuisd , van groningen naar ede , van ede naar scherpenzeel en nu naar dorpje ernaast . hoe dat komt? leuker dorp , alleen heel stuk rustiger.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:06
Verwijderd
Ik woon in een studio van 50m² in Utrecht maar ik ben inmiddels al zo vaak verhuisd dat ik me heel snel kan aanpassen. Mijn ouders wonen nu in een leuk wit huis met een balkon en zijn kleiner gaan wonen toen alle kinderen uit het huis gingen. Bovendien heb je niks aan zoveel ruimte en een tuin van 25 meter als je geen tijd hebt om het te onderhouden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 14:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben maar 3 keer verhuis in m'n leven (op m'n 8ste van Rotterdam naar Heerjansdam en op m'n 22e van Heerjansdam naar Oegstgeest en vorig jaar naar de andere kamer in dit huis) en ik hecht niet echt waarde aan m'n ouderlijk huis. Zelfs als ik er nu wel eens op visite ga, vind ik 't er vreselijk ongezellig. En het ligt in een boerenkutgat.
Nu woon ik op mezelf in een flinke studentenkamer en dat bevalt me prima. Ik hecht alleen geen waarde aan de kamer zelf. Het zijn mijn spulletjes die het mijn kamer maken. De omgeving is hier ook een beetje weird.
Ik zit op de begane grond en ook helemaal op de hoek aan de straatkant, waardoor ik dus steeds mensen langs hoor lopen of mensen van de flat hiernaast hoor ruzien of vreemd hoor brommen (want er lopen echt belachelijk veel mensen met 'een steekje los' hier in Oegstgeest).
En ik heb een huisgenootje die nog nooit heeft gehoord van schoonmaken en die spulletjes van mij spoorloos laat verdwijnen. Ik kijk dus wel uit naar de dag dat ik een huis helemaal voor mij alleen heb in een relaxte buurt. Nog een paar jaartjes wachten....
Oud 14-12-2009, 14:15
Verwijderd
Ik ben 8 keer verhuisd in totaal en ik woon hier nu 3 jaar. Ik woon in een appartement op de 1e etage en heb 3 kamers, het is ongeveer 60 m² . De stad is 5 min lopen bij me vandaan en ook superveel openbaar vervoer stopt hier allemaal op loopafstand. Ook zijn er 2 stations in de buurt. Ik ben niet persee gehecht aan dit huis maar ik ben wel graag en het liefst altijd thuis. Ook ben ik heel erg blij dat alles hier zo dichtbij is, ik zal niet snel verhuizen buiten het centrum.
Ik heb me voorgenomen pas weer te gaan verhuizen als ik verhuizers kan betalen want ik zie het echt niet meer zitten dat nog een keer zelf te gaan doen.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 15:14
Balance
Balance is offline
Ja ik ben iemand die zich enorm hecht aan alles wat eigen is. Vooral ook mijn huis. Vroeger als we op vakantie gingen had ik aan het eind van de vakantie ook altijd heimwee, dan was 2 weken van huis weg zijn alweer meer dan genoeg.
Nu zit ik sinds 2 weken in mijn eigen huisje. Hiervoor heb ik 22 jaar lang in hetzelfde huis gewoond. Ik heb zeker nog wel heimwee naar mijn ouderlijk huis, maar heb al wel een nieuw gevoel gekregen in mijn eigen huis. En daar komt bij dat mijn oude huis eigenlijk het oude huis niet meer is, aangezien mijn kamer leeg is. Dan is dat gevoel wat bij dat huis hoorde toch ook weer een beetje anders.
Oud 14-12-2009, 15:24
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben wel gehecht aan ons huisje. Het is een rijtjeshuis en niet heel groot, maar wel fijn en rustig, midden in ons dorp. Ik hou wel van mooie steden, maar mijn krijg je er met geen paard naartoe om er te gaan wonen. Ik woon hier sinds mijn zesde, onze oude huis iets terug in de straat werden wegens bouwval gesloopt (wat ook wel nodig was). Mijn moeder weet altijd weer alles gezellig in te richten, dat vind ik leuk.
Oud 14-12-2009, 15:26
Batave
Batave is offline
Ik woon al sinds mijn geboorte in het huis waar ik nu woon, alleen ik verhuis binnenkort naar een boerderij een eindje verderop. Ik heb niet echt heel sterke hechtingen aan het huis zelf, maar meer aan het bos ernaast waren ik jarenlang hutten heb gebouwd en meerdere keren heb geslapen.
Oud 14-12-2009, 15:49
Verwijderd
Ik woon nu alleen in een appartement. Het is een oase van rust. Alleen wonen is gaaf want je hoeft met niemand rekening te houden. Toch ga ik het huis verkopen omdat ik op een zeer gave locatie in Amsterdam ga wonen met twee vrienden, als het goed is. Ik ben wel een beetje gehecht aan het huis. Dit is nu al het derde jaar dat ik hier woon en het is allemaal cool, ofzo. Het is alleen een beetje ver weg, en dat is niet zo handig als je een lekke band hebt, of als je een of andere sloerie in de stad hebt gevonden.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 15:58
Sherlock
Sherlock is offline
NEe totaal niet
Oud 14-12-2009, 17:34
Verwijderd
Grappig, moest dit vandaag voor mijn werk aan mensen vragen.

Maar, mijn huis. Ik woon nu nog twee weken bij LL, en daarna ga ik weer eens verhuizen. Desalniettemin ben ik wel gehecht aan deze kamer. Het huis zelf niet echt, qua klein en beetje vies.

Het huis van m'n ouders dan. Tja, ik woon er sinds mijn 13e, en ik vond het destijds vreselijk dat we gingen verhuizen. Kan niet zeggen dat ik echt supergehecht ben aan het huis. M'n kamer is ook niet echt super. Wat dat betreft ben ik misschien nog wel het meest gehecht aan het huis waar ik ben geboren, en mijn kamer daar. <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 17:39
Verwijderd
Het is bekend, dus ben ik eraan gehecht, toch haat ik het hier wel maar ook niet.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 18:57
Verwijderd
Nee, ik ben niet gehecht aan dit huis. Ik woon er ongeveer een jaar. Ik hecht mij sowieso niet aan huizen. In totaal heb ik in vijf verschillende huizen gewoond, overigens ook in vijf verschillende provincies.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 19:01
Verwijderd
Ik woon in een stom klein bekrompen dorp. Buiten de bebouwde kom, in een doodlopende straat. Een oude verbouwde boerderij met heel veel grond eromheen.

Aan het huis ben ben ik wel gehecht. Maar dat komt ook omdat ik er ben opgegroeid. hier heb je heerlijk veel privacy, want de buren zien ons toch niet. Rondrennen en schreeuwen en muziek aan en blèren, het kan allemaal, want er is toch geen hond die je hoort. Ook de grond die er om heen ligt is perfect, want er is altijd genoeg plaats voor iedereen, ook als je met iedereen ruzie hebt.
Dat geld voor het huis hetzelfde. Het is groot, er is altijd genoeg ruimte en ieder heeft zijn eigen ding.

De omgeving kan me gestolen worden, als er morgen een bom wordt gegooid op dit dorp zal ik er geen traan om laten. De dichtsbijzijnde stad is vol asociaal kampervolk, met slechte winkels en een bagger uitstraling. Het is er alleen leuk met carnaval, als iedereen zat is.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 19:19
Verwijderd
Ouderlijk huis (Almere-Haven): Mja, ik ben er opgegroeid en vindt het wel een prettige buurt en een mooi huis met tuin. Lekker rustig, veel groen en ruimte. Ver van het station af, maar met de bus ben je er zo.
Maar ik zou er niet meer willen wonen, überhaupt niet meer in Almere. Heb het daar wel een beetje gezien na 23 jaar.

Eigen woning (Amersfoort): Studentencomplex met zelfstandige units. Hier woon ik nu al 3,5 jaar op mezelf. Ik heb hier tot nu toe wel prettig gewoond, maar ben er niet aan gehecht. Voordelen zijn de ligging (loopafstand station/supermarkt/centrum); Nadelen zijn de kleine ruimte (21m2), de omwonenden (120 studenten) en het feit dat ik geen eigen wasmachine heb. Ik wil nu graag meer ruimte, meer kamers en een eigen wasmachine. Dus ik ben half op zoek naar iets geschikts, een tof appartement ofzo.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 19:20
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Ik was erg gehecht aan mijn huis, aan dit huis kan ik nog niet gehecht zijn.
Oud 14-12-2009, 20:09
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
We zijn vier jaar geleden naar hier verhuisd! Ik kom van de grote stad en woon nu in een rustige groene gemeente. Ik vind het veel beter zo, alleen jammer dat de bus niet zo vaak rijdt! In het weekend en op feestdagen rijdt die om de 2u
Ik was erg gehecht aan ons huis in de stad. Vooral omdat we toen net tegenover mn grootouders woonden. Het was centraal gelegen, dus familiebijeenkomsten vonden vaak plaats bij ons of bij mn grootouders. Het was dus heel gezellig

Ik woon nu in een soort van 3-facades woning. Omringd door een tuin. Binnen is het best groot. Maar of ik er aan gehecht ben... nog niet echt! Het is wel gezellig, maar het ligt zo ver van bij mijn familie (ik was het zo gewend om mn oma dagelijks te zien).
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:10
Rivka
Rivka is offline
Ja, best wel. Ik woon er nu zo'n 9 jaar en ik vind het er wel gezellig.
Oud 14-12-2009, 20:44
pamms
pamms is offline
17 jaar, rijtjeshuis, top omgeving, veel bekende en vrienden.
EN NU GAAN WE VERHUIZEN
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2009, 20:45
Batave
Batave is offline
Citaat:
17 jaar, rijtjeshuis, top omgeving, veel bekende en vrienden.
EN NU GAAN WE VERHUIZEN
ik hetzelfde eigenlijk, maar hoe ver ga je verhuizen?
Oud 14-12-2009, 20:47
pamms
pamms is offline
2 uur bij mijn oude buurt vandaan.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2009, 20:48
Batave
Batave is offline
hm oke. Ik verhuis een half uur verder ong.
Oud 14-12-2009, 21:03
pamms
pamms is offline
wees blij
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 07:59
lantaarnpaal
lantaarnpaal is offline
Met mijn ouders ben ik 1 keer verhuist, maar dat was gewoon in hetzelfde dorp. Allebei de huizen interesseren me niet, het zijn meer de spullen die ik heb en belangrijk voor me zijn. Afgelopen jaar ben ik naar Leiden verhuist, naar een pauperflat waar 400 medestudenten zijn. Mijn kamer is echter wel tof, maar als ik zou verhuizen zou ik eerder een deel van mijn medegangbewoners missen dan de kamer zelf. Daarnaast reis ik zoveel heen en weer en zit ik in zoveel verschillende steden dat ik me niet zo snel hecht aan huizen of omgevingen of wat dan ook.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 10:35
Verwijderd
Ik woon hier nu bijna 2 jaar; ik heb gezien hoe het huis gebouwd werd, ik weet precies hoe sommige dingen in elkaar zitten omdat ik ze zelf heb uitgezocht, ik weet precies waar alle dubbele wandcontactdozen zitten en welk dubbelstopcontact stiekem een enkele doos heeft etc etc We hebben alles zelf uitgezocht, dus alles is precies zoals we het willen hebben, geen rare dingen die vorige bewoners ooit bedacht hebben ofzo, nee dit is echt ons huis met echt onze tuin.
Ik ben zeer gehecht aan dit huis, ik voel me hier thuiser dan waar dan ook. En ik ben werkelijk iedere dag weer blij met alles wat we hebben hier, 't is zoo fijn wonen <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 10:43
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
Ik woon hier nu bijna 2 jaar; ik heb gezien hoe het huis gebouwd werd, ik weet precies hoe sommige dingen in elkaar zitten omdat ik ze zelf heb uitgezocht, ik weet precies waar alle dubbele wandcontactdozen zitten en welk dubbelstopcontact stiekem een enkele doos heeft etc etc We hebben alles zelf uitgezocht, dus alles is precies zoals we het willen hebben, geen rare dingen die vorige bewoners ooit bedacht hebben ofzo, nee dit is echt ons huis met echt onze tuin.
Ik ben zeer gehecht aan dit huis, ik voel me hier thuiser dan waar dan ook. En ik ben werkelijk iedere dag weer blij met alles wat we hebben hier, 't is zoo fijn wonen <3
gezellig! hoelang woon je al samen?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:11
Verwijderd
Citaat:
gezellig! hoelang woon je al samen?
*telt*
Bijna 8 jaar alweer
We hebben eerst 1 jaar op 1 kamer gewoond, dat ging prima, dus zijn we groter gaan wonen (2 kamers ), daar hebben we 5 jaar gewoond en nu wonen we dus 2 jaar in een eensgezinswoning, super simpel huis, gewoon zo'n standaard rijtjeshuis in een standaard volkswijkje, maar het fijne is dus dat het nieuwbouw is en dat wij dus de eerste bewoners zijn en dat alles onze smaak is
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:22
Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
*telt*
Bijna 8 jaar alweer
We hebben eerst 1 jaar op 1 kamer gewoond, dat ging prima, dus zijn we groter gaan wonen (2 kamers ), daar hebben we 5 jaar gewoond en nu wonen we dus 2 jaar in een eensgezinswoning, super simpel huis, gewoon zo'n standaard rijtjeshuis in een standaard volkswijkje, maar het fijne is dus dat het nieuwbouw is en dat wij dus de eerste bewoners zijn en dat alles onze smaak is
sinds je 16e samen?
*hoedje af* respect
dat lijkt allemaal zo perfect
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:28
Verwijderd
Het is er in ieder geval perfect schoon!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:35
Rationeel
Rationeel is offline
ik gooide een keer de deur dicht met mijn jas er nog tussen: toen was ik erg gehecht aan mijn huis!
D:DD:
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 11:36
Batave
Batave is offline
Citaat:
ik gooide een keer de deur dicht met mijn jas er nog tussen: toen was ik erg gehecht aan mijn huis!
D:DD:
Oud 15-12-2009, 11:54
Uice
Uice is offline
Ik woon in kamer waar ik niet weg zou willen, want het is praktisch naast het Vondelpark. Hiervoor heb ik in drie verschillende appartementen gewoond, nu woon ik met 'n stel huisgenoten en dat is wel gezellig. Maar echt gehecht zou ik het niet willen noemen. Van alle huizen waarin ik gewoond heb ben ik misschien nog wel het meest gehecht geraakt aan mijn eerste huis in Amsterdam, die plek mis ik nog wel eens.
Oud 15-12-2009, 12:48
Verwijderd
Ik ben 3x verhuisd: een keer toen ik 4 maanden was dus daar weet ik vrij weinig van :') en een keer toen ik eh 18 was geloof ik. Dit was allemaal binnen dezelfde stad, met mijn ouders. Het laatste huis waar ik ruim 3 jaar gewoond heb vond ik echt geweldig, dat voelde gewoon goed. Een oud cafe, groot, mooi ingericht (ik hou wel van de stijl van mijn moeder), fijn. <3 Toen ben ik verhuisd naar Hilversum, het appartement is heerlijk (wel een beetje klein) en samen met mn vriend dus dat is sowieso goed. Stiekem mis ik het huis van mijn ouders wel een beetje, maar misschien komt dat ook door de omgeving: ik ga duidelijk niet langer dan een jaar of twee in Hilversum wonen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 16:47
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Het is een oude boerderij met een grote tuin. Ik woon er mijn hele leven al en ben er dus aan gehecht.
Oud 15-12-2009, 17:18
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
*telt*
Bijna 8 jaar alweer
wauw, zijn jullie meteen samen gaan wonen ook?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:02
Verwijderd
Citaat:
Ik woon in kamer waar ik niet weg zou willen, want het is praktisch naast het Vondelpark. Hiervoor heb ik in drie verschillende appartementen gewoond, nu woon ik met 'n stel huisgenoten en dat is wel gezellig. Maar echt gehecht zou ik het niet willen noemen. Van alle huizen waarin ik gewoond heb ben ik misschien nog wel het meest gehecht geraakt aan mijn eerste huis in Amsterdam, die plek mis ik nog wel eens.
Maar daar zaten op een gegeven moment muizen!

Die avondwinkel daar was wel <3
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:27
Verwijderd
Is dat het huis waar ik ook nog ooit ben geweest?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:35
Verwijderd
Citaat:
Is dat het huis waar ik ook nog ooit ben geweest?
Ja!
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:39
Verwijderd
Ik voel me er thuis dus ik ben er op een bepaalde manier wel aan gehecht. Het heeft een warme en rommelige uitstraling en daar hou ik wel van.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2009, 23:39
Verwijderd
Dat was - los van de muizen - ook best wel prima ja.
(en die avond was gewoon heel prima )
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 07:56
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
je weet pas wat je hebt als je het niet meer hebt, zo ook met huizen.
Oud 16-12-2009, 10:06
Verwijderd
Citaat:
sinds je 16e samen?
*hoedje af* respect
dat lijkt allemaal zo perfect
Samenwonen sinds m'n 17de, samen sinds m'n 15de.

Citaat:
Het is er in ieder geval perfect schoon!
Dat valt wel mee

Citaat:
wauw, zijn jullie meteen samen gaan wonen ook?
Nee, na 2 jaar

Ik was overigens ook heel erg gehecht aan het appartement waar we hiervoor woonden, 5 jaar gewoond en 't was echt uniek en super mooi. Maar ik was er vrij snel overheen eigenlijk, toen we verhuisd waren
Het huis waar ik de eerste 17 jaar van mijn leven gewoond heb, mis ik wel nog echt. Mijn ouders zijn verhuisd toen ik 19 was en ik heb het huis eigenlijk nooit leeg gezien. In hun nieuwe huis heb ik ook nooit gewoond, dus ik heb daar niet het gevoel dat ik thuis kom, dat had ik in het oude huis wel (ook omdat ik daar nog een kamer had, in hun nieuwe huis is het gewoon een onpersoonlijke logeerkamer). Dat was ook echt een fijn en mooi huis, ook al was het oud en tochtig en koud, het was wel echt thuis.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 10:53
Verwijderd
Dit is mijn vijfde woning.
Van mijn 0e t/m 6e woonde ik in een hoekhuis met grote tuin. In de tuin was een klimboom en een enorm konijnenhok waar de konijnen holen konden graven. Mijn kamer was heel klein (echt 1.5 bij 2 ofzo).
Van mijn 6e t/m 18e woonde ik in een bungalow met nog grotere tuin en een patio. Dat is een mooi en bijzonder huis, ik ben er graag en ik had daar ook een mooie kamer, maar dat is nu de bibliotheek annex logeerkamer. Dat slaapt ook wel leuk, tussen de boeken.
Op mijn 18e woonde ik drie maanden bij hospes. De man was alcoholist, de vrouw depressief en terwijl ik er woonde gingen ze scheiden, waar ze allebei met mij over kwamen praten (de vrouw vaak om zes uur 's ochtends) waarbij ze me partij lieten kiezen.
Daar ging ik dus zo gauw mogelijk weg, naar een kamer van 7 m2 in een want alles was beter dan dat. Maar het bleek daar heel prettig te zijn, met een algemene ruimte van 25 m2 die ik maar met 1 persoon deelde, dus ik heb daar tot mijn 23e gewoond.

Nu woon ik sinds september vorig jaar met mijn vriend in een appartement. We hebben 3 kamers, totaal 50 m2. Het huis is nogal scheef en krakkemikkig met een slecht verwarmingssysteem, maar ik vind het wel een fijn appartement omdat het van ons is en omdat we een mooie houten vloer in de woonkamer hebben. Ik ben er nu wel aan gehecht, maar ben niet van plan hier altijd te blijven wonen.

Laatst gewijzigd op 16-12-2009 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 12:11
Uice
Uice is offline
Citaat:
Dat was - los van de muizen - ook best wel prima ja.
(en die avond was gewoon heel prima )
Het was gewoon op alle punten een geweldig huis. Het wordt nu vast bewoond door één of andere yup die er duizend euro per maand voor betaalt.
Reageren

Regels voor berichten