Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ja die hebben wij ook in de voortuin, maar vind ik niet echt fel, is juist een heel wittig soort groen
zelf ben ik dol nop natuurlijk groen, zowat alle kleuren die je krijgt met gewoon gele en blauwe verf mengen bijv. , maar zodra je er wit of zwart bijmengt vind ik het een stuk minder(niet dat ik veel verf) mijn muren zijn ook groen maar vind ik nogal een lelijke tint groen, denk dat je het pastelgroen zou kunnen noemen, echt zo'n heel lichte tint groen met heel veel wit erin |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoe zou mijn huis niet bij mijn lifestyle kunnen passen, als ik er in leef? Maar ja, het is wel tamelijk mij, denk ik. Hoewel mijn huis opgeruimder is dan mensen misschien zouden verwachten van een kunstacademiestudent, maar ik heb een hekel aan rommel. Er zijn wel felle kleuren (woonkamer is knalgeel, keukenvloer is knalblauw, wc is rozerood) en een muur vol kaarten en persoonlijke foto's boven mijn bureau en veel te veel boeken en allemaal tekenspullen en een piano. Ik ben een arme student, dus ik heb alleen tweedehands meubilair en ikeaspullen die mijn vriendje verafschuwt. 't Ziet er toch gezellig uit. Oh en ik heb planten aan mijn balkon waar ik heel blij mee ben, hoewel ik bang ben dat ze nu dood zijn, want ik was de afgelopen hittegolf dus niet thuis om ze water te geven
![]() |
![]() |
|
Mijn kamer is meestal rommeliger dan ikzelf, ik ben redelijk georganiseerd altijd.
![]() ![]() Ik heb er een knus hoekje in gebouwd met veel kussens en een zacht vloerkleedje, omdat ik hou van lekker binnen zitten in de winter met een kop thee. In de zomer ga ik veel naar buiten, biertjes drinken op mijn dakterras, dat is ook wel weer kenmerkend voor mn lifestyle. ![]() ik heb de inrichting zelf uitgekozen: bruin gestructureerd vloerkleed, donkerbruin houten bed. Ik heb veel dingen van hout en riet en in natuurtinten, afgewisseld met een dekbedovertrek en accesoires in felle kleuren als lime en lichtblauw. Ik heb verder weinig accesoires, behalve echt nuttige dingen; omdat mn kamer al zo klein is en ik wel van rust in mijn kamer houdt.
|
![]() |
ik heb weer wat bedacht wat ik met mn kamer ga doen, ik ga met zxo'n programmaatje waarmee je plaatjes op meerdere a4tjes kunt afdrukken een grote afbeelding van een steerenhemel uitprinten en dat op m'n plafond plakken, en dan zelf een poster maken(met o.a. wat mooie foto's van de hubble space telescoop, wat bandlogo's en wat andere symbolen, wietblad, vredesteken en anarchismeteken bijv.) eb die op het schuine gedeelte van m'n plafond/muur plakken
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben erg tevreden over mijn huis. We wonen er pas een half jaar, maar langzamerhand word het wel zoals ik het wil hebben. Er zijn altijd dingen die beter kunnen, maar het is erg mooi!
We hebben eigenlijk niks gedaan aan het huis, alleen muurstickers geplakt. In de gang, slaapkamer en zitkamer hing al behang. Dat hebben we zo gelaten. En zelfs mijn vriend begint er wel aan te wennen (want het is een echt vrouwenhuis). In de slaapkamer hangt een soort barok behang, niet heel duidelijk, alleen als je er tegenaan kijkt zie je het. Ik vind dat wel mooi. Er staat nu een oud, lelijk, door de kat verkloot bureau. Daar wil ik eigenlijk een nieuwe, dat komt er ook. Alleen nog even zoeken naar een mooie. Ook het bed zou niet mijn keuze zijn geweest, het is namelijk het bed van mijn vriend. Maar ik heb er vrede mee. Ik hoop wel dit jaar een nieuw bed te kunnen maken. Meer naar mijn smaak ![]() Ook staat er de commode, dat is de commode waar mijn opa, moeder, zus, broer en ik op hebben gelegen. Ik hou van dat soort familiedingen. De keuken is modern, redelijk saai. Maar wel veel mooier dan de standaard keuken. We hebben de keuken opgeleukt door muurstickers te plakken. De zitkamer heeft een schouw, waar de tv in staat. Er is aan weerszijden van de schouw blauw bloemetjesbehang. Tegenover die muur is er zwart wit herdertjesbehang (Het behang wat ik al jaren wilde hebben) Er staat een ikea poang stoel, die ik heb bekleed met een ander stofje, Maud haar box staat er, in de hoek van de kamer staat de eettafel, die ik zelf gemaakt heb. Uiteraard is die wel helemaal in mijn stijl. De bank is de oude bank van mijn ouders, ik ben er erg blij mee. En ik heb een echte ouderwetse koekoeksklok die uit het huis van mijn grootouders komt ![]() Overal in huis zijn inbouwkasten met nog oude paneeldeuren. In de zitkamer zit in de ene kast mijn boeken. De andere vol servies en mijn schoolspullen. Mijn vriend zijn boeken staan in de kasten in de gang. Daar staan ook onze dvd's en cd's. We hebben een geweldige badkamer. Modern met bad. En heel groot! Daar hebben we ook muurstickers geplakt. En sinds kort slaapt Maud op haar eigen kamer. Het is een heel klein kamertje, maar erg mooi. Ook al had ik daar liever behang gehad en wat meer kleur. Het is een erg leuk kamertje geworden! En we hebben een erg fijne tuin. Daar ben ik ook erg blij mee! Niet heel groot, maar groot genoeg om er wel met 15 mensen te kunnen BBQen. Op mijn oude kamer hingen overal foto's. Nu hangen die er niet, staan er wel een aantal door het huis. Ik wil ze nog wel ophangen, alleen zijn het er zoveel dat er een manier gevonden moet worden hoe we ze op kunnen hangen. Het huis staat ook vol met prulletjes, van mij mag dat wel iets minder, maar ik heb zoveel spullen, dat je het niet makkelijk overal achter deuren kwijt kan! |
![]() |
|
een aantal muren van me kamer zijn rood een andere muur en me pafon zijn wit.
heb een slaapstoel in me kamer staan waar me kleren die ik draag op het liggen. dan staat er nog een grote zwarte stoel. en dan staan er nog op een rood kastje me verzameling cactussen en andere dingen. in me lade me verzameling parfum en allerlei troep. heb ook nog een bureau met daarboven een plank waar me verzameling elfjes opstaan.
||
Citaat:
Voor wat ik wil heb ik ongeveer een gebouw met achttien kamers nodig ![]()
|
Verwijderd
|
Ja.
Overal staan boeken, en ik hou van boeken. Ehm de inrichting is verder vrij simpel, veel hout en rotan en verder zijn dingen wit of blauw, want dat heb ik nodig om het overzicht te bewaren. Mijn bureau is een rommeltje, dat komt doordat ik er niet zo vaak aan zit, dus dat is een gevolg van mijn lifestyle. Soms is mijn bureau extreem netjes, dat komt doordat ik niet ergens aan kan beginnen zonder het helemaal af te maken, en dat geldt ook voor opruimen. Het bureau van mijn vriend staat vol bakken met magickaartjes en dat komt doordat hij minstens een uur per dag bezig is met het optimaliseren van zijn decks, dus dat is een gevolg van zijn lifestyle. |
![]() |
||
Citaat:
en ze gaan inderdaad erg lang mee ja.
|
![]() |
Het is altijd een redelijke rommel, moet echt mijn best doen om het enigszins netjes te houden. Ik ben persoonlijk ook nogal chaotisch dus dat klopt wel. Voor de rest ja ik wilde wel de boel een beetje rustig houden. Dus muren gewoon wit gelaten, witte klerenkast en houten boekenkast, maar weer wel een rode bank. Ik houd wel van dan een felle kleur ergens tussen. En voor de rest heb ik 3 cdrekjes, maarja wat wil je als je een muziekstudie doet. Ohja en mijn huis staat redelijk vol met instrumenten: xylofoon, snaredrum, gitaar, klokkenspel, piano.
Bloemen ben ik niet zo goed in, vergeet ik water te geven. |
![]() |
|
Mijn kamer past totaal niet bij me, maar dat komt dan ook omdat mn ouders bepaald hebben hoe het eruit moest zien... Hang nu maar wat posters op om m'n eigen draai eraan te geven. Ik woon dan ook nog thuis, dus best logisch dat ze de vloerbedekking en het behang hetzelfde willen hebben als de rest van de bovenverdieping...
Voor in de toekomst, mijn eigen huis; Modern, wit, maar niet té wit. Wit met zwarte en grijze accenten lijkt me mooi, met een dikke hangbank waar je in verdrinkt. En het liefste een roestvrijstalen trap, die in de woonkamer uitkomt, omdat dit modern oogt. Verder lijkt een mooie spreuk, in zilveren letters op een witte muur, me mooi, iets als 'Carpe Diem' ofzo. Een soort van wijsheid, maar wel bescheiden. En iets van een eigen draai, dus moderne meubels, maar met tentoonstelling van miniatuur-schepen ofzo, en waarin duidelijk mijn roots ligt. Bovenal wil ik dat het opgeruimd, georganiseerd en schoon is. In tegenstelling tot mijn ouderlijk huis waar altijd rotzooi overal ligt en je op die manier geen rust krijgt in je eigen woonkamer. Altijd kijk je wel ergens tegenaan...
Laatst gewijzigd op 28-07-2010 om 10:03. Reden: aanvulling |
Advertentie |
|
![]() |
|
|