Advertentie | |
|
![]() |
|
Helemaal in perspectief met 2008 was 2009 een fucking awesome topjaar. Het heeft mij onder andere een vriendje gebracht, een sociaal leven, meer vrienden, 4 hele leuke vakanties, wijsheid en kennis, kunstzinnigheid, een nieuwe baan, financiële meevaller, goed, ook wel schooldrukte enzo, maar vooral veel leuks. Ik hou van 2009.
![]()
|
Verwijderd
|
2009 was best wel een rampjaar.
Want: - Relatie ging uit - Gezakt voor stage - Gestopt met opleiding (drie weken voor einddatum...) - Aantal vriendschappen verbroken - Gestopt met een ontzettend leuke baan - Kutwerk met kutcollega's - Ik was/ben ontzettend emo. Maar er waren ook leuke dingen: - Nieuw vriendje ![]() - Twee keer in Bosnië geweest <3 - Eindelijk hulp gezocht - De relatie met mijn ouders is verbeterd |
![]() |
|
Ik vind het altijd een beetje raar om aan het einde van het jaar lijstjes te maken enzo, voor mij heeft het niet zoveel betekenis behalve dat er een kalenderjaar voorbij is, maar ik begin niet "opnieuw" en ik sluit ook niet echt iets af ofzo. Maargoed.
In 2009 heb ik allebei mijn stages afgerond, die waren erg leuk en leerzaam, (++) en ik heb ook nog tijd kunnen maken om te reizen (++), lekker een paar keer naar het buitenland, stedentripjes, enzovoorts. Verder was het eigenlijk vooral een rustig jaar qua gebeurtenissen. Naast stage is er weinig noemenswaardig gebeurd, ik heb niet zo heel veel nieuwe mensen leren kennen, maar met de mensen die ik al kende was het wel weer erg gezellig. Ik had premiere van de film waar mijn toneelvereniging in meespeelde, maar ik zat er maar een minuutje in en de meeste opnames waren in 2008, dus ook niet echt noemenswaardig. Ik heb nog steeds hetzelfde werk, doe dezelfde studie, en dezelfde hobby's. Het was leuk, maar om het nu echt bijzondere hoogtepunten van 2009 te noemen... nee. Negatief was dat ik in het voorjaar een paar keer goed lang ziek ben geweest, maar de grootste negatieve gebeurtenis was eigenlijk dat mijn tante vrij jong is overleden in mei. Daar ben ik enorm van geschrokken en daar heb ik nog veel verdriet van, vooral rond de feestdagen omdat mijn oom en mijn nichtjes nu kerst moeten vieren zonder haar. Ik ben dan wel weer blij dat mijn familie hun heel goed probeert op te vangen, maar het blijft nog een moeilijke situatie, en dat zal het nog wel lang blijven.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
[Opmerking/Poll] Tijd voor verandering? >:-) | 3 | 21-03-2011 16:43 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #66 lid 2 Verwijderd | 500 | 18-02-2010 19:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #59 deel 2 Verwijderd | 500 | 02-06-2009 20:51 | |
De Kantine |