Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-01-2010, 22:11
jongen16j
jongen16j is offline
Ben helemaal gek op een meisje maar zie haar eigenlijk nooit we spreken elkaar bijna dagelijks op msn we praten over van alles en nog wat om het zo maar te zeggen vallen weinig stiltes. Ze is erg lief maar heb het idee dat ze dat tegen iedereen wel is. Ik vind haar al een tijd leuk maar ik weet totaal niet wat ik moet doen. Ik denk dat ik meer in de vriend zone zit.. Om elkaar te zien moeten we echt afspreken maar dat doe ik meestal met haar broer een vriend van mij dan zie ik haar wel praten we ook wel maar dat is het eigenlijk wel en we kunnen ook niet elk weekend af gaan spreken. haar broer zegt over haar (hij weet dat ik haar leuk vind) dat ze in een fase zit zeg maar dat ze overdreven gesteld de ene dag die leuk vind en de andere week weer een ander zonder dat het tot verkering komt ofzo. Ze heeft ook tegen mij wel is gezegd dat ze mij leuk vind. Ik heb haar telefoon nummer maar zij heb weinig beltegoed dus smsen komt het niet van en we bellen elkaar eigenlijk ook niet is dat misschien een optie om elkaar te bellen hoe zal ik dat dan moeten vragen ?
heeft iemand tips adviezen
om een keer met haar af te spreken hoe moet ik dat dan vragen ?
erachter komen of zij mij leuk vind ?
en een interessant onderwerp om over te hebben op msn bijvoorbeeld

Alvast bedankt voor reacties ik zal er erg mee geholpen zijn!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2010, 22:36
Verwijderd
Vraag haar of ze zin heeft om eens wat leuks samen te doen. Tis all.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:17
This.is.Emm.
This.is.Emm. is offline
het beste lijkt mij toch om gewoon af te spreken, iemand is in echt vaak anders dan op msn. Gewoon aan haar vragen!
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 12:21
lilian123456789
lilian123456789 is offline
zoals de andere al zeiden, gewoon vragen of ze wat wil afspreken, als ze je echt leuk vindt zal ze dit zeker weten wel willen...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:28
jongen16j
jongen16j is offline
dankjullie wel voor de reactie,s!

hoe ken ik dat het best vragen ? rechtstreeks durf ik niet echt, ben bang dat ze nee zeg...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:45
lilian123456789
lilian123456789 is offline
Heey!

Mmm dit is altijd lastig.. Heb je haar al eens gevraagd of ze iemand leuk vind? Als ze dan jou zegt is ht makkelijk, alleen kleine kans dat dit gebeurd, bedenk wel dat als zij jou ook leuk vind zij ook bang zal zijn dat het fout gaat...

De beste, maar ook engste,manier is altijd nog rechtstreeks, dan weten jullie beide waar jullie aan toe zijn.

Voor je haar vraagt neem haar eens mee naar een meer of rivier 's avonds zodat jullie gelijk sterren kunnen kijken. Als ze je leuk vind zal ze dat helemaal geweldig vinden en misschien is het dan ook het goede moment om haar te vragen... Veel succes iig!

Xx
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 00:49
Verwijderd
Citaat:
hoe ken ik dat het best vragen ? rechtstreeks durf ik niet echt, ben bang dat ze nee zeg...
Rechtstreeks.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:17
jongen16j
jongen16j is offline
oke bedankt!

wat kunnen we het besten gaan doen wat vind een meisje van 15 jaar interessant zeg maar ?
s'avonds word lastig aangezien we niet dichtbij elkaar wonen.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 16:20
Changshan
Changshan is offline
Daar kun je het ook samen over hebben, heb je meteen een gespreksonderwerp.
Oud 18-01-2010, 18:26
jongen16j
jongen16j is offline
iemand ervaring ermee om het te zeggen ?
zo ja hoe ging dat dan ? ?
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 00:29
Verwijderd
Meisjes van 15 vinden over het algemeen jongens interessant dus die kan je mooi in je zak steken.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 18:11
blubfish
blubfish is offline
Oehh, ik kende ook een jongen die ik bijna nooit sprak. We hadden een normaal msn gesprek en opeens zecht hij van "ja weet je ik vind jouw eigenlijk best wel leuk enzo, " en daarna "maar wat vind jij daarvan, dat ik jouw leukvind enzo" en ik vond dat zo lief (;
en ook net voordat ik ging slapen zij hij van "ja ik wilde eiglijk ook wel een keertje afspreken"
toen is hij naar mij gekomen en sindsdien is hij mijn vriend (:

x
Met citaat reageren
Oud 20-01-2010, 18:56
Changshan
Changshan is offline
^ Wat lief. ^^
Oud 21-01-2010, 19:34
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
ik had laatst een date met een jongen, hij vroeg gewoon 'heb je zin om eens wat te drinken?'
de volgende dag lagen we lekker op het museumplein en gingen naar La Place. gewoon heel chill, we konden makkelijk met elkaar praten, lekker in de buitenlucht. Ik raad je aan om gewoon via msn te vragen of ze zoiets wil doen.
Reageren

Regels voor berichten