Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2003, 13:51
Verwijderd
Ik weet niet of dit hier hoort, maar ja dan wordt het vanzelf wel verplaatst.
Nou goed, bij mij ging zo'n beetje alles fout, school ging fout, ging uiteindelijk in de 4e van school af, 3x gesoliciteerd bij het leger, elke keer was er wel iets waardoor ik er niet bij kon
Ik werd een half jaar heel erg ziek, waardoor ik altyd thuis zat.
Een half jaar geleden kwam ik een meisje tegen, waar ik helemaal verliefd op werd, en zij ook op mij (tenminste, denk ik)
toen kregen we wat, en voor mijn gevoel was zij gewoon het enige wat ik had, aangezien ik geen werk had enzo, en ze was er altyd voor me als er iets was, en dat had ik ook wel nodig, want ik zat er nog steeds mee wat er allemaal gebeurd was.
Nou kregen we steeds vaker ruzie om de kleinste dingetjes, maar dat legden we steeds weer bij.
Uiteindelijk ben ik gaan solliciteren bij de politie, alle keuringen gehad , en ik had het idee dat het wel goed zou gaan, eindelijk iets dat goed gaat he?
Toen kregen we 2 weken geleden ruzie, en zei ze dat ze het uit zou maken als ik werd afgekeurd, omdat ik dan zou gaan zeuren (omdat bij haar juist alles goed gaat, goeie baan, alles)
Dat liep nogal uit de hand, en daardoor ging het uit , en zei ze dat de grootste fout die ze ooit gemaakt had was om met mij te gaan, en dat ze me echt niet meer wil spreken of zien.
Terwijl zij alles voor mij was, nou ja ik stond gewoon keihard te janken daar, en ze wou niet meer luisteren, want t boeide haar niet meer, geloof me, zo veel pijn heb ik nog NOOIT gehad . Dus t enige wat ik nog had was die politie, maar nou kreeg ik vanmorgen bericht dat ik ben afgekeurd...
Erger kan het dus niet , nu had ik helemaal niets meer
Het enige wat ik op dat moment wou was me ex spreken, omdat ik nog steeds om haar geef, maar die wou niet, en die vertelde vrolijk hoe goed het met haar gaat.
Ik weet nu dus echt niet meer wat ik moet doen, ik word gewoon echt gek hier, want ik dacht dat ik iemand had die om me gaf, maar dat was blijkbaar niet zo, en nu voel ik gewoon zo eenzaam als het maar kan..

ik heb geen idee wat jullie hiermee moeten, ikzelf namelijk ook niet, maar ik moest het kwijt, aangezien er niemand is waar ik nu heen kan..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2003, 13:59
Verwijderd
awww fuck . Dat spijt me echt zeer voor je
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:14
Qamra
Qamra is offline
Is die meid je wel waard als ze je niet eens wil steunen in slechte tijden?
Oud 16-08-2003, 14:14
Pequeña
Pequeña is offline
Wat een gevoelloos kutwijf!
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:24
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
ik zal je proberen advies te geven

begin als eerst maar met een nummer zoals:

born in the USA of born to be wild

ff goed uit je dak gaan doe ik ook altijd, muziek is voor mij een grote hulp misschien voor jou ook maar zet in ieder geval geen liefdesliedje op da's dodelijk.

Maar afgewezen voor de politie (ik kreeg een brief thuis waar de renen niet in stond maar die kon me ook niet boeien) heb ik ook meegemaakt maar is uiteindelijk een van de beste dingen die me is overkomen, ik heb me daarna voor het brugjaar marechaussee (iets nieuws)opgegeven daar aangenomen alle diploma's behaald ik kon zo de opleiding in maar een probleem> Ik wilde zelf niet! Ik heb heel mijn leven al bij een zware eenheid van de krijgsmacht gewild als eerst mocht dat niet van mijn ouders maar nu laten ze me gaan. En in januari begin ik bij het korps commando troepen een jongensdroom.

Liefde? 1 maand is het langste dat ik ooit heb gehad, nee vrouwen houden het bij mij nooit lang uit andersom ik al helemaal niet ik heb er echt een hekel aan om met vrouwen te moeten omgaan zoals je niet met je vrienden omgaat verkering is bij mij voor "de leut" zoals we dat hier in Made zeggen, ik denk wel dat ik ooit nog een vrouw tegenkom waarbij ik zal blijven.

Maar geloof je nou echt dat zei "haar grootste fout ooit heeft gemaakt" zoals ze zelf zegt vrouwen kunnen heel gemeen zijn als het om uitmaken gaat ze kunnen je heel erg pijn doen, jongens zijn botter en dat doet denk ik minder pijn.
Maar ze wou je gewoon pijn doen omdat ze kwaad was heb je dat nooit met je vrienden als je een aardig bekgevecht hebt dan komt vaak te boven hoe je echt over elkaar denkt. Als het echt haar grootste fout was ooit bij jou te komen.....tuurlijk en de paus is een homofiele moslim. En wat moet je met een vrouw die je dumpt omdat je wordt afgewezen bij de politie, de besten worden daar afgekeurd als je geen allochtone lesbische vrouw bent is de kans al behoorlijk minder dat je wordt aangenomen.

later!
Oud 16-08-2003, 14:24
Verwijderd
mja het gaat wel weer een beetje
zij gaat naar de marine, en dat vond ik niet leuk omdat ik bang was haar daardoor kwijt te raken..toen zei ik van misschien maak ik het uit als je er echt heengaat, omdat ik niet elke dag met het gevoel wil zitten van ik mis haar, ik mis haar..(en ik zat er echt erg mee dat ze weg zou gaan)
en toen ik vroeg waarom ze het uit zou maken als ik werd afgekeurd voor de politie zei ze ook 'dan weet je wat je mij hebt aangedaan'
oftewel, gewoon terugpakken...dat doe je toch niet als je van iemand houdt????
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:35
Verwijderd
das idd een kutwijf. Ze is je misschien niet waard denk ik.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:45
never mind
never mind is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 16-08-2003 @ 15:24:
mja het gaat wel weer een beetje
zij gaat naar de marine, en dat vond ik niet leuk omdat ik bang was haar daardoor kwijt te raken..toen zei ik van misschien maak ik het uit als je er echt heengaat, omdat ik niet elke dag met het gevoel wil zitten van ik mis haar, ik mis haar..(en ik zat er echt erg mee dat ze weg zou gaan)
en toen ik vroeg waarom ze het uit zou maken als ik werd afgekeurd voor de politie zei ze ook 'dan weet je wat je mij hebt aangedaan'
oftewel, gewoon terugpakken...dat doe je toch niet als je van iemand houdt????
Bekende ituatie, mijn vriend heeft er namelijk ook erg serieus over nagedacht na het atheneum naar de marine te gaan... Dat leek me echt verschikkelijk aangezien ik hem dan soms 3 maand achter elkaar moet missen... Hij is niet zo 'heimweeërig' maar dat ben ik juist wel, als ik iemand lang niet zie dan 'vervreem' ik van de persoon in kwestie. Dat had ik tegen hem gezegt en ik had ook gezecht dat ik niet zeker wist of ik wel zou kunnen leven met iemand die ik soms erg lang achter elkaar niet zie.. Ik denk namelijk dat ik dat niet kan ....
Mja hij was hier ook aardig pissig over.. En na veel gesprekken hierover heeft hij denk ik besloten zich meer op andere opleidingen te richten...

Maarja over dat terugpakken... Ik denk gewoon dat dit voor haar de makkelijkste manier was om het uit te maken, ze kreeg een kans (jij had namelijk iets gezegt wat haar kwetste, nu kon zij hetzelfte tegen jou zeggen!) en dat is gewoon veel makkelijker dan het *vanuit het niets* uitmaken... Waarschijnlijk zat ze er al een poosje over na te denken en zocht ze gewoon naar de goede gelegenheid.....
liefde is hard...

En, jij vindt heus wel weer een ander meisje en er zijn heus nog zoveel andere banen (zoals iemand boven mij al zegt!). Ik heb een tip: je moet haar vergeten, ga dan net zolang bij van alles en nogwat solliciteren totdat je écht een goede baan hebt, dan heb je weer wat om je mee bezig te houden! Ga dedsnoods de avondschool doen.

En ik zou niet meer al te veel aan haar proberen te denken...
Oud 16-08-2003, 14:58
sas_andrea
sas_andrea is offline
ow... dit is echt zo'n zielig om te lezen... voel echt met je mee, maar daar heb je natuurlijk ook niets aan he. gewoon een stomme kut dat ex-vriendinnetje van je.
Oud 16-08-2003, 15:41
Verwijderd
over die marine zei ze ook heel hard van 'je accepteert het maar of je pakt je spullen maar'

leuk
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 15:51
AtHell
AtHell is offline
Je bent lui en je zeikt teveel.

Ga dan gewoon níet achter die uniformen-fetisch van je aan en soliciteer voor een gewone baan, er zijn zat instellingen die hardwerkende ongeschoolde 17-jarige nodig hebben. De Albert-Heijn bijvoorbeeld.

O nee toch niet, daar moet je havo voor hebben. Nouja, iets anders misschien
Oud 16-08-2003, 16:06
RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
AtHell schreef op 16-08-2003 @ 16:51:
Je bent lui en je zeikt teveel.

Ga dan gewoon níet achter die uniformen-fetisch van je aan en soliciteer voor een gewone baan, er zijn zat instellingen die hardwerkende ongeschoolde 17-jarige nodig hebben. De Albert-Heijn bijvoorbeeld.

O nee toch niet, daar moet je havo voor hebben. Nouja, iets anders misschien
met uniform beroepen is niks mis ik heb ook maar mijn mavo en beveiligingsdiploma nog wat andere diploma's erbij en dan zit ik goed als jij naar school wilt leren voor een computerbaantje mag je dat doen maar loop niet te zeiken op uniformberoepen want je weet niet wat het inhoud.
Oud 16-08-2003, 16:18
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
timbo85 schreef op 16-08-2003 @ 17:06:
met uniform beroepen is niks mis ik heb ook maar mijn mavo en beveiligingsdiploma nog wat andere diploma's erbij en dan zit ik goed als jij naar school wilt leren voor een computerbaantje mag je dat doen maar loop niet te zeiken op uniformberoepen want je weet niet wat het inhoud.
Onderbouwing de gekste.

Ik refereer niet naar de inhoud van het beroep maar naar zijn drang om hoe dan ook in kistjes en camo-broek te lopen.
Oud 16-08-2003, 16:40
Loezzel
Loezzel is offline
Misschien kon jouw ex er niet meer tegen dat het altijd om jou draaide. Het is niet aardig van haar dat ze je niet wil steunen in moeilijke tijden, maar ik kan aan de ene kant wel begrijpen dat ze het moeilijk vindt te accepteren dat het allemaal zo slecht met je gaat. Geen excuus natuurlijk, het is gewoon zwak van haar, maar ik denk dat dat de reden is dat ze het uitgemaakt heeft...

Wel vind ik dat je er niet te diep over in moet zitten dat je bent afgekeurd. Je bent pas 17, je hele leven ligt nog voor je!
Ga op zoek naar opleidingen, banen, die daar in de buurt liggen, maar waarvoor je niet zulke zware proeven hoeft te doen. Misschien kun je dan je carrière vanuit die wat makkelijkere en minder leuke baan opbouwen. Ik denk dat je wat te hoog gegrepen hebt en dat je wat lager op de ladder moet beginnen om zo stukje bij beetje omhoog te klimmen.

Maar allerleerst moet je natuurlijk eerst van je dip afkomen. Probeer niet de hele dag thuis te zitten, maar leuke dingen te doen met vrienden. Probeer je niet vast te klampen aan één ding, maar aan meerdere dingen, zodat je niet met lege handen komt te zitten (net zoals bij je vriendin)...

Succes ermee...
Oud 16-08-2003, 16:51
never mind
never mind is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 16-08-2003 @ 16:41:
over die marine zei ze ook heel hard van 'je accepteert het maar of je pakt je spullen maar'

leuk
Ik denk niet dat ze t goede meisje voor je was als ik het zo hoor
Oud 16-08-2003, 17:44
Verwijderd
Citaat:
AtHell schreef op 16-08-2003 @ 17:18:
Onderbouwing de gekste.

Ik refereer niet naar de inhoud van het beroep maar naar zijn drang om hoe dan ook in kistjes en camo-broek te lopen.
drang ?? bij de politie loop je echt niet in kistjes en een camo broek hoor?
als ik dat nou gewoon leuk vind? zeik dan niet zo...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:11
aansteker
aansteker is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 16-08-2003 @ 18:44:
drang ?? bij de politie loop je echt niet in kistjes en een camo broek hoor?
als ik dat nou gewoon leuk vind? zeik dan niet zo...
Zeik zelf niet, en ga bij de supermarkt vakken vullen...
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 22:17
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ik weet niet hoe sommige mensen over Defensie en politie denken, maar veel hebben een heel verkeerde voorstelling hiervan... Ik zou zeggen: ga eens naar een open dag en praat met een paar militairen.
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:41
Verwijderd
Citaat:
aansteker schreef op 17-08-2003 @ 23:11:
Zeik zelf niet, en ga bij de supermarkt vakken vullen...
yea right, fulltime zeker...

ik wil wel een LEVEN...als het zo simpel was..
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 23:58
GRRR
GRRR is offline
het leven is kut en als je wat wilt bereiken zul je nog meer kut tegenkomen en ik bedoel het niet zozeer in de letterlijke zin. fuck it, het is knokken of sterven van verdiet, your choice.
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 11:29
never mind
never mind is offline
Citaat:
DeltaOne schreef op 18-08-2003 @ 00:41:
yea right, fulltime zeker...

ik wil wel een LEVEN...als het zo simpel was..
Oke maar je hebt geen opleiding, ik zou om te beginnen gaan v&den/albert heijnen/iets anders geks doen.... dan heb je tenmisnte kassaervaring
Oud 18-08-2003, 13:05
Verwijderd
jah i know, ik ga denkik een opleiding toerisme doen, past wel bij mij

ik voelde me gewoon nog al kut, als je het idee hebt dat je niets meer hebt...
Met citaat reageren
Oud 18-08-2003, 13:28
Sander86
Sander86 is offline
Ik denk dat je je op je 17e sowieso niet te veel zorgen moet maken.

Ik ken iemand die heel lang in een depressie heeft gezeten. Maar op zijn 26e (voor jou pas over 9 jaar) bood een vriend hem zijn eerste betaalde baan aan die goed voor hem uitpakte. Hij ontmoette daar de vrouw van zijn leven met wie hij inmiddels verloofd is en een kind heeft. Hij is nu 32 en hij vindt zichzelf een van de gelukkigste mensen op aarde.
Zo zie je maar dat je leven er binnen een paar jaar totaal anders uit kan zien, als je er maar actief aan werkt!
Wat heb je te verliezen?

Voor jou is er dus nog zat tijd. En zat hoop!

Tip: Probeer aan het eind van iedere dag een half uurtje tijd voor jezelf te nemen, waarin je je ontspant en jezelf afvraagt:

Wat heb ik vandaag gedaan?
Wat deed ik goed en wat kon beter?
Wat heeft me pijn gedaan? Waarom?
Waar heb ik van genoten? Waarom?
Wat wil ik morgen doen?
Wat wil ik ermee bereiken?

Veel succes ermee!
Reageren

Regels voor berichten