Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hallo Thomas g,
Ik zou haar wel vragen, maar doe het alleen als je het zelf echt wil !! Niet iedereen vraagt iemand evensnel. de één durft het gewoon recht in zijn/haar gezicht te zeggen maar de ander doet het via msn/hyves/sms of zoiets. Misschien kun je als je een keer met haar naar de bioscoop gaat zoals je al zei tegen haar zeggen wat je voor haar voelt misschien bekend zij dan ook haar ware gevoelens. Als je dat niet durft dan zou ik dat persoonlijk via een smsje doen. of gewoon zeker weten dat er niemand bij haar is want ze kunnen ook voor de grap ''Ja'' zeggen en dat is natuurlijk heel vervelend, maar als jullie schatje tegen elkaar zeggen zegt dat wel heel veel over julliezelf. Jullie voelen sowiezo allebei wat voor elkaar. nouja,, ik hoop dat het je lukt en ik wens je succes met zeggen en anders via smsje ofzo zoals ik al eerder genoemd had. ![]() Xxx Amy(L) |
![]() |
|
![]() |
heb me verteld dat ze iemand leuk vond (een andere jongen dus) ik weet dat hij haar gewoon als vriendin ziet en ze kan daar niet tegen dus denk ook niet dat het wat word
ik heb tegen mezelf gezegd nou ja laat maar zitten want je heb die ander maar nu ik (bijna) zeker weet dat hij haar gewoon als vriendin ziet denk ik steeds weer nou ja misschien toch wel? ze noemt me wel schatje enzo en zegt (via msn) ook dat ze van me houd enzo maar toch.. wat zouden jullie doen? alvast bedankt groeten Thomas ![]() |
![]() |
|
haha, dit ken ik.
en dan was het nog niet eens met 'schatje' enzo erbij.. een jongen en ik praatten heel veel op msn enzo samen.. en ik vond hem steeds leuker. (zat ook bij hem in de klas, maar dat terzijde) uiteindelijk, toen hij geen actie ondernam, zelf maar mijn moed bij elkaar gesprokkeld, en hem gevraagt. we zijn nu, 9 maand later, nogsteeds samen. ik zou het er gewoon op wagen als ik jou was. dit klinkt heel positief, ook van haar kant. al weet ik natuurlijk niet hoe.. tja, hoe noem je dat? flirterig is tegenover die andere dudes. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb in het italiaans tegen der gezegd dat ik der leuk vind en verliefd ben(ze verstond t natuurlijk niet dus had toen uitgelegd wat t betekende
![]() ze vind het waarschijnlijk moeilijk want ze reageerd niet alsof ze t niet wil maar ook niet dat ze wel wil.. dus ook moeilijk voor mij.. groeten Thomas! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
vind ze mij leuk? pimmy1 | 7 | 23-08-2014 00:06 | |
Liefde & Relatie |
is ze verliefd op me kevints | 30 | 11-06-2011 22:53 | |
Liefde & Relatie |
Is ze verliefd op me? henkson11 | 14 | 30-03-2010 14:36 | |