Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet verder ook niet wat ik hierover moet zeggen.[/QUOTE]
bedank rustig blijven messchien valt het wel mee ik overdrijf denk ik want ze zegt zelf dat er niks aan de hand is maar heb gstrn een lingerie setje voor der gekocht ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik denk niet eens dat ze 'zo' deed, maar dat hij zich het gewoon heeft ingebeeld. Ze heeft hem zelfs na 3 weken al gezegd dat hij de ware voor haar was, dus ik denk niet dat er echt iets 'mis' heeft gezeten.
Ze nam haar telefoon niet op en reageerde niet meteen op een smsje.. ja dat is natuurlijk geen reden om haar meteen van vreemdgaan te verdenken. |
![]() |
|
Nee maar die ene keer in de week dat ze dan afspreken, is het ook niet echt leuk als zij niet komt opdagen en ze dan na verschillende oproepen pas een keer smst 'oh sorry ik kan toch niet'. Dan snap ik wel dat hij zich zorgen maakt om de relatie. Ook al zijn ze nog jong
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
kijk ik maakte me gewoon veel zorgen omdat ze opeens zei van zit op school en dat ze niks van der laat horen dus ik d8 misschien heeft ze wel een andere of dat ze gek van me werd maar dat is gelukkig niet het geval ik weet we zijn jong om nog te zeggen dat we voor altijd bij elkaar blijven (de ware heb gevonden) maarja ergens moet je de ware vinden toch?
![]() Laatst gewijzigd op 06-07-2009 om 13:24. Reden: moest tekst verbeteren |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee dat weet ik nog steeds ik moet gewoon vertrouwen in elkaar hebben maar ben bang om der te verliezen weetje waarom omdat de vorige had gelogen bijvoorbeeld zei ze ik hou van je en toen zei ze ik moet iets voor me ma doen terwijl ze bij een andere jonge zat dus hopelijk begrijpen jullie waarom ik me druk der over maakt en ik weet ze heeft ook een leven en ze wil ook bij de familie zijn
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Om het gelijk over vreemdgaan te hebben, is overdreven... Waarschijnlijk heeft ze zo haar redenen, ik vind dat je best mag vragen waarom ze haar telefoon niet op nam etc. Ik zou er flink van balen wanneer iemand me laat zitten zonder even te bellen. Maar goed, volgens mij hebben jullie dat al uitgepraat.
Overigens begreep ik dat jullie drie weken bij elkaar zijn en elkaar nog maar 1x gezien hebben? Dat vind ik wel apart... Hopelijk verandert dat inderdaad zodra ze helemaal vrij is ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vraag me echt hoe lang ze erover doet om te reageren. Verwacht jij meteen na 5 minuten een reactie?
Better yet; als mensen mij smsen stuur ik nooit wat terug. Ik heb echt een hekel aan smsen. En al helemaal als ergens druk mee ben. Dan wacht ik tot ik tijd heb en dan bel ik ze. Ik word echt gek van mensen die meteen reacties verwachten op smsjes, of die verwachten dat je 24/7 bereikbaar bent op je mobiele telefoon. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nee maar omdat haar vriendin haar ook probeerde te bereiken egt heel vaak en die heeft ook lang niks van der gehoord en ze probeerd haar ook te bellen en een vriend van me ook dus daarom zeg ik van het is weer het zelfde liedje maar ze heeft me dus gesms van dat er problemen zijn ik weet niet wat dus dat gaat ze me later vertellen maak me veel zorgen omdat ze vroeger niet zo van die leuke vriendjes heb gehad die nooit naar der om keek en nog meer problemen EN IK WEET IK STEL ME OOK AAN IK GA ME PROBEREN MINDER DRUK TE MAKEN
Laatst gewijzigd op 09-07-2009 om 10:37. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan is er dus blijkbaar iets aan de hand, en zal ze je later wel vertellen wat er is gebeurt. Je moet echt niet zo onzeker doen, want ik kan me wel voorstellen dat zij het irritant gaat vinden als je haar zo blijft 'stalken' en het haar kwalijk blijft nemen dat ze niet 24/7 meteen reageert of haar telefoon opneemt. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Stenig Vogelvrij | 20 | 12-11-2005 13:42 | |
Liefde & Relatie |
Vallen op de 'verkeerde' mensen WolterB | 31 | 11-04-2005 14:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Hoe tijd verloopt Vogelvrij | 57 | 26-01-2005 14:34 | |
Liefde & Relatie |
aangerand........of vrijwillig? HelpMePlease | 206 | 22-03-2004 20:38 | |
Liefde & Relatie |
verliefd op ex van me beste vriendin?? [heel lang:$] Oktober | 9 | 21-03-2004 14:54 | |
ARTistiek |
eens verliefd, altijd verliefd... Chloe Siere | 6 | 03-09-2001 20:53 |