Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-07-2009, 20:48
Verwijderd
hallo ik ben een jonge van 17 ik heb al 3 weken een vriendin nou ik spreek daar mee af enzo maar de laaste tijd reageerd zie niet meer positief en wanneer ik haar een smsje stuur reageer ze er ook nie op of via hyves ook niet en heb met haar gesproken maar volgens haar ben ik der ware maar het voelt niet zo wie kan mij helpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2009, 20:54
Volk
Volk is offline
Als je het hebt over de laatste tijd, hoe lang bedoel je dan?
Wat bedoel je met; ze reageert niet meer positief?
En als je haar hebt gesproken neem ik aan dat je ook een antwoord hebt op de vraag waarom ze niet terug smst of krabbelt.
Sms en krabbel je haar veel of alleen af en toe?
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 20:57
Lente
Lente is offline
verliefd of vreemdgaan zijn de enige mogelijkheden ehh misschien vindt ze je niet meer leuk of is er iets gebeurd waardoor ze zo doet. Vraag het haar
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 22:11
Verwijderd
Dat moet je natuurlijk aan haar vragen.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 22:16
cenerentola
cenerentola is offline
Ik weet niet hoe vaak je belt of smst, maar ik hoop niet de hele dag door. Als ze een keer de telefoon niet opneemt, dan belt ze vanzelf wel een keertje terug. Als zij zegt dat je de ware bent, dan moet je haar maar vertrouwen! Het heeft geen zin om haar te stalken en te controleren. Als je zo door blijft gaan, dan geef ik jullie relatie maar weinig kans.
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 23:13
Kivat
Kivat is offline
Je hebt drie weken met haar, maar de laatste tijd doet ze raar, wat moet ik me daarbij voostellen, dat ze al 3 weken raar aan het doen is?

Misschien is het gewoon een periode, er kunnen ook nog talloze andere redenen zijn ipv vreemdgaan. Maar het is wel logisch dat je meteen van het ergste uit gaat.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 03:40
Verwijderd
Je hebt 'al' drie weken met haar en zegt dat je de ware bent? En er zijn volgens jou geen andere opties? Ze is óf verliefd, óf ze gaat vreemd? Ik kan dit niet helemaal serieus nemen, eigenlijk.

Maar, een poging:
Vraag het haar. Vraag haar waarom ze niet terug smst of belt, maar je moet haar ook niet iedere 10 minuten bellen/smsen, ze heeft ook een eigen leven. Dus gewoon rustig blijven, niet gaan stalken.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 07:22
Verwijderd
[QUOTE=Volk;29418986]Als je het hebt over de laatste tijd, hoe lang bedoel je dan?
Wat bedoel je met; ze reageert niet meer positief?
En als je haar hebt gesproken neem ik aan dat je ook een antwoord hebt op de vraag waarom ze niet terug smst of krabbelt.
Sms en krabbel je haar veel of alleen af en toe?[/QUOTE
in het begin wilde ze alleen maar met me praten en bij me zijn noem het maar op. en opeens doet ze raar bijvoorbeeld ik vraag wat reageerd ze niet terug of half en ik bel haar bijna nooit of sms der ook bijna nooit ik heb ook met haar gesproken ze zegt: lieve schat je raakt me ook niet kwijt hou erg van je dus met andere worden ik hoef niet bang te zijn om haar te verliezen 1 week geleden had ik met haar afgesproken nou ik belle waar ze bleef nam niet op smste der ook van waar zit je want het was al laat en toen heb ik een vriend opgebeld van wil jij proberen of ze opneem nee bij hem nam ze ook niet op en kwartje later smste ze van sorry kan niet haal het het niet sorry xx maar ik vroeg haar nog of ze een andere had maar ze zei nee jij bent de ware voor mij maar messchien heeft ze het ook druk met school dus messchien overdrijf ik wel
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 07:47
Verwijderd
Wow dude, interpunctie please.

En ik zou echt boos worden als een jongen mij meteen vraagt of ik een ander heb, als ik eventjes m'n telefoon niet opneem. I mean, wtf?

Je hebt PAS 3 weken met haar, gewoon rustig blijven. Ze zal je vast niet zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, als er iets aan de hand was.

Ik weet verder ook niet wat ik hierover moet zeggen.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 09:29
Verwijderd
Citaat:
Wow dude, interpunctie please.

En ik zou echt boos worden als een jongen mij meteen vraagt of ik een ander heb, als ik eventjes m'n telefoon niet opneem. I mean, wtf?

Je hebt PAS 3 weken met haar, gewoon rustig blijven. Ze zal je vast niet zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken, als er iets aan de hand was.

Ik weet verder ook niet wat ik hierover moet zeggen.
bedank rustig blijven messchien valt het wel mee ik overdrijf denk ik
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 10:29
Verwijderd
Ik weet verder ook niet wat ik hierover moet zeggen.[/QUOTE]
bedank rustig blijven messchien valt het wel mee ik overdrijf denk ik want ze zegt zelf dat er niks aan de hand is maar heb gstrn een lingerie setje voor der gekocht dank jullie allemaal voor het luisteren en reageren blijkbaar overdrijf ik want bij andere maten van mij is het wel echt gebeurd en dat betekent natuurlijk niet dat het bij mij moet geburen
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 14:14
Verwijderd
Toch bekruipt mij het gevoel dat jullie relatie geen stand houdt. Klinkt ook niet echt als een ...leuke relatie ofzo.
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 20:46
Verwijderd
we hebben vandaag gesproken dus het is weer goed dus we zijn weer twee verliefde mensen dank julie wel allemaal voor de reacties enz
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 10:48
Kivat
Kivat is offline
En weet je nu ook waarom ze zo deed?
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 12:06
Verwijderd
Ik denk niet eens dat ze 'zo' deed, maar dat hij zich het gewoon heeft ingebeeld. Ze heeft hem zelfs na 3 weken al gezegd dat hij de ware voor haar was, dus ik denk niet dat er echt iets 'mis' heeft gezeten.

Ze nam haar telefoon niet op en reageerde niet meteen op een smsje.. ja dat is natuurlijk geen reden om haar meteen van vreemdgaan te verdenken.
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:12
groovy
groovy is offline
Nee maar die ene keer in de week dat ze dan afspreken, is het ook niet echt leuk als zij niet komt opdagen en ze dan na verschillende oproepen pas een keer smst 'oh sorry ik kan toch niet'. Dan snap ik wel dat hij zich zorgen maakt om de relatie. Ook al zijn ze nog jong . Hopelijk komt ze voortaan gewoon opdagen en gaan jullie een leuke tijd tegemoet . En inderdaad, ren er ook niet teveel achteraan, zij kan ook iets uit zichzelf laten horen!
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:22
Verwijderd
kijk ik maakte me gewoon veel zorgen omdat ze opeens zei van zit op school en dat ze niks van der laat horen dus ik d8 misschien heeft ze wel een andere of dat ze gek van me werd maar dat is gelukkig niet het geval ik weet we zijn jong om nog te zeggen dat we voor altijd bij elkaar blijven (de ware heb gevonden) maarja ergens moet je de ware vinden toch?

Laatst gewijzigd op 06-07-2009 om 13:24. Reden: moest tekst verbeteren
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 13:29
Verwijderd
nee dat weet ik nog steeds ik moet gewoon vertrouwen in elkaar hebben maar ben bang om der te verliezen weetje waarom omdat de vorige had gelogen bijvoorbeeld zei ze ik hou van je en toen zei ze ik moet iets voor me ma doen terwijl ze bij een andere jonge zat dus hopelijk begrijpen jullie waarom ik me druk der over maakt en ik weet ze heeft ook een leven en ze wil ook bij de familie zijn
Met citaat reageren
Oud 06-07-2009, 21:06
Verwijderd
Citaat:
nee dat weet ik nog steeds ik moet gewoon vertrouwen in elkaar hebben maar ben bang om der te verliezen weetje waarom omdat de vorige had gelogen bijvoorbeeld zei ze ik hou van je en toen zei ze ik moet iets voor me ma doen terwijl ze bij een andere jonge zat dus hopelijk begrijpen jullie waarom ik me druk der over maakt en ik weet ze heeft ook een leven en ze wil ook bij de familie zijn
maar zit ik me opeens te realiseren dat ze het druk heeft met school enzo daarom spreek ik haar heel erg weining en ze zei dat we elkaar in de vakantie veel gaan zien
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 16:07
I C U
I C U is offline
Om het gelijk over vreemdgaan te hebben, is overdreven... Waarschijnlijk heeft ze zo haar redenen, ik vind dat je best mag vragen waarom ze haar telefoon niet op nam etc. Ik zou er flink van balen wanneer iemand me laat zitten zonder even te bellen. Maar goed, volgens mij hebben jullie dat al uitgepraat.

Overigens begreep ik dat jullie drie weken bij elkaar zijn en elkaar nog maar 1x gezien hebben? Dat vind ik wel apart... Hopelijk verandert dat inderdaad zodra ze helemaal vrij is
Oud 07-07-2009, 17:11
Verwijderd
ja ze kom bij me slapen dus maar we gaan elkaar vaak zien zei ze dus ga der vanuit moet het wel eerst zien want ik ben tog bang dat het niet door gaat net als de stad

Laatst gewijzigd op 08-07-2009 om 08:02.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 19:25
Verwijderd
weer de zelfde leidje dat ze niet reageer niks terug stuur wat moet ik ermee
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 19:43
Verwijderd
Ik vraag me echt hoe lang ze erover doet om te reageren. Verwacht jij meteen na 5 minuten een reactie?

Better yet; als mensen mij smsen stuur ik nooit wat terug. Ik heb echt een hekel aan smsen. En al helemaal als ergens druk mee ben. Dan wacht ik tot ik tijd heb en dan bel ik ze.

Ik word echt gek van mensen die meteen reacties verwachten op smsjes, of die verwachten dat je 24/7 bereikbaar bent op je mobiele telefoon.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 19:56
Lente
Lente is offline
wat een huilie ben je als je na een dag geen reactie al zo reageert. vooral zo doorgaan, dan haal je die 4 weken niet.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 10:27
Verwijderd
nee maar omdat haar vriendin haar ook probeerde te bereiken egt heel vaak en die heeft ook lang niks van der gehoord en ze probeerd haar ook te bellen en een vriend van me ook dus daarom zeg ik van het is weer het zelfde liedje maar ze heeft me dus gesms van dat er problemen zijn ik weet niet wat dus dat gaat ze me later vertellen maak me veel zorgen omdat ze vroeger niet zo van die leuke vriendjes heb gehad die nooit naar der om keek en nog meer problemen EN IK WEET IK STEL ME OOK AAN IK GA ME PROBEREN MINDER DRUK TE MAKEN

Laatst gewijzigd op 09-07-2009 om 10:37.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-07-2009, 10:49
Verwijderd
Citaat:
nee maar omdat haar vriendin haar ook probeerde te bereiken egt heel vaak en die heeft ook lang niks van der gehoord en ze probeerd haar ook te bellen en een vriend van me ook dus daarom zeg ik van het is weer het zelfde liedje maar ze heeft me dus gesms van dat er problemen zijn ik weet niet wat dus dat gaat ze me later vertellen maak me veel zorgen omdat ze vroeger niet zo van die leuke vriendjes heb gehad die nooit naar der om keek en nog meer problemen EN IK WEET IK STEL ME OOK AAN IK GA ME PROBEREN MINDER DRUK TE MAKEN
Ben ik nou zo dom, of is het juist een 'goed' teken dat ze niet alleen jou 'negeert', maar dus ook haar andere vrienden? Dan heb je toch wel in de gaten dat het niet om jou gaat, dat ze niet expres you negeert?

En dan is er dus blijkbaar iets aan de hand, en zal ze je later wel vertellen wat er is gebeurt. Je moet echt niet zo onzeker doen, want ik kan me wel voorstellen dat zij het irritant gaat vinden als je haar zo blijft 'stalken' en het haar kwalijk blijft nemen dat ze niet 24/7 meteen reageert of haar telefoon opneemt.
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 17:13
Lasagna
Lasagna is offline
heb je er al eens aan gedacht dat haar mobiel uit stond, leeg was of ergens lag waar ze hem niet hoorde?

overigens denk ik niet dat je na 3 weken al kunt zeggen dat je de ware hebt gevonden. dat kan zo weer anders zijn. dit klinkt niet echt als een serieuze, volwassen relatie...
Met citaat reageren
Oud 09-07-2009, 17:32
Verwijderd
weetje ik laat het zie vanzelf waar het schip strrand
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten