Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Flora & Fauna
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-08-2002, 18:24
Miracle
Miracle is offline
Ik was net bij de supermarkt en daar zat dus een hond vast gemaakt aan t fietsenrek. hij blafde heel erg hard en ik schrok me rot (k weet niet hoor maar die hond zag er echt eng uit, terwijl ik nooit bang ben voor honden of dieren) Om die hond heen stonden dus helemaal geen fietsen en op het andere stuk was het fietsenrek helemaal vol gepropt. Op die manier is het dus erg aso om je hond daar zo achter te laten. Wat vinden jullie??

En zouden jullie je hond bij de supermarkt ff buiten laten wachten als jij boodschappen doet???
Mij lijkt dit niet erg veilig, je kunt het ook zo plannen dat je je hond gewoon thuis laat. toch???
Oud 12-08-2002, 18:27
Blue Wölf
Blue Wölf is offline
wie weet is hij daar niet achtergelaten voor langere tijd ..
Oud 12-08-2002, 18:51
miro
miro is offline
------>flora en fauna.

Ik vind het eerlijk gezegd heel normaal dat mensen een hond eventjes buiten laten als ze snel wat moeten halen.
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 18:54
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
me vriendin bind ook eventjes vast voor dat we het winkelcentrum ingaan, anders kost het mij teveel geld
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 19:31
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Als ik onze hond aan het uitlaten ben en ik moeten ff boodschappen doen, bind ik haar soms ff vast voor de winkel, of als we met z'n 2en zijn blijft eentje erbij. Maar als ze in haar eentje moet blijven proberen ik het vlug mogelijk te doen, ik vind het zo zielig. Maar hoezo is het niet veilig?
Oud 12-08-2002, 19:43
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
maantje tuurt schreef:
Maar hoezo is het niet veilig?
Nou er staan bij ons vaak wat mensen bij de fietsenstalling te kletsen ofzow en straks nemen ze je hond mee.
okay de supermarkt ligt danook wel aan een ongelovelijke skooier wijk (daar zijn veel goedkope huizen, en er wonen veel buitenlanders en andere rare mensen) Ik zelf zou dat niet vertrouwen

Kuzz
Oud 13-08-2002, 00:34
Verwijderd
ik laat mn hond meestal ook wel buiten de winkel wachten hoor, maar niet te lang. gevaarlijk vind ik het niet, ik woon trouwens in een klein dorpje met ongeveer 1200 inwoners dus iedereen kent elkaar wel een beetje (ze kenne mij en me hond in ieder geval wel), als het in een stad als amsterdam, leiden of iets van die grote was zou ik het denk ik niet doen, dan lijkt het me we te 'gevaarlijk'
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 01:35
PV
PV is offline
Ik zou dat ook nooit doen.. je loopt dan altijd de kans dat iemand je beest meeneemt, hoe snel je ook bent. Daarbij kan het irritant zijn voor andere mensen idd, mensen die bang zijn voor honden, als ie gaat blaffen, enz.
Laat je hond gewoon thuis als je boodschappen gaat doen :/
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 07:06
BleuQueen
BleuQueen is offline
ik zou dat nooit doen, ik laat mijn hond dan gewoon thuis als ik boodschappen moet doen, of ik neem iemand mee, zodat een van ons dan bij de hond kan blijven
Oud 13-08-2002, 15:40
Sommetje
Sommetje is offline
Ik vind erg asociaal, maar het lijkt ook niet leuk voor de hond. Je hond thuis laten of in de tuin lijkt mij een beter idee. Daar zal het wel beter op zijn plek zijn.
Oud 13-08-2002, 16:41
meisje1984
meisje1984 is offline
Ik bind ook me hond aan een fietsenrek. het is maar voor 2 minuutjes en ik heb geen gevaarlijke hond.
Als ik een pittbul had dan zou ik hem niet vastbinden, maar ik heb maar een jack russel en die doet geen vlieg kwaad
Met citaat reageren
Oud 13-08-2002, 18:12
Breg
Breg is offline
ik zou mn hond nooit bij de supermarkt bij mij in de buurt vastbinden, ik ben bang dat er anders een paar idioten zijn die m losmaken/meenemen (wonen nogal veel aso´s bij mij in de wijk). En ik denk dat mn vader me dan ongeveer vermoord (ook weer overdreven, maarja)als de hond ineens weg is.
Oud 14-08-2002, 17:35
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
Citaat:
dreen schreef:

Nou er staan bij ons vaak wat mensen bij de fietsenstalling te kletsen ofzow en straks nemen ze je hond mee.
okay de supermarkt ligt danook wel aan een ongelovelijke skooier wijk (daar zijn veel goedkope huizen, en er wonen veel buitenlanders en andere rare mensen) Ik zelf zou dat niet vertrouwen

Kuzz
ohw ja. Maar onze hond is behoorlijk fel als ze alleen zit. als er mensen dichtbij komen blaft ze van zich af (of gromt) en daar zijn (heel veel) mensen bang voor. en meestal zijn we in 5 min. weer terug.
Oud 14-08-2002, 17:35
maantje tuurt
maantje tuurt is offline
o ja en wij wonen in een hele 'nette' buurt
Oud 15-08-2002, 19:50
hodelahitie
hodelahitie is offline
in het dorpjuh waar ik woon is alleen een groentewinkeltjuh dus daar gaan we eigenlijk nooit naar toe.... dus gaat de hond ook niej mee... anders vind ik het eigenlijk niet kunnen, een kennis van me is zo z'n hond kwijtgeraakt die was door iemand gewoon meegenomen en hebben ze later teruggevonden.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 20:12
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef:

( er wonen veel buitenlanders en andere rare mensen)
mag ik dit even uit z'n verband rukken?
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 21:41
Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Jadie schreef:

mag ik dit even uit z'n verband rukken?
Tuurlijk ik snap ook wel dat het bot klinkt. Maarja, die kant van de wijk wordt gewoon beschouwd als DE skooierwijk. Het is ook zo. Tis er gewoon net iets erger dan in andere stukken van m'n stad. Er wonen ook gewone mensen en dat weet ik super goed. maarja ik ga de feiten niet verdraaien

Kuzzz
Oud 15-08-2002, 22:43
Onze Zoon
Onze Zoon is offline
Citaat:
Pibbo schreef:
me vriendin bind ook eventjes vast voor dat we het winkelcentrum ingaan, anders kost het mij teveel geld
maar ik heb helemaal geen vriendin

[ontopic]

Gewoon kijken of ie om 2 uur s'nachts er nog stat
Reageren

Regels voor berichten