Advertentie | |
|
![]() |
|
Vaak als ik het gevoel heb dat ik wordt gebeld dan wordt ik dat niet. Maar 9 van de 10 keer krijg ik dan wel binnen 1 minuut een sms van mijn vriend. Ik geloof niet in helderziendheid maar vind het wel nog steeds apart dat ik er echt vrijwel nooit naast zit. Het is namelijk ook niet zo dat ik vaak op mijn telefoon kijk of dat mijn vriend vaak belt of smst.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() 'bewijs dat er een god is!' - 'bewijs maar dat hij er niet is!'. Haha, brengt weer van die goede stukken tekst op ![]() Kinderlogica werkt beter 'ik heb een pokemon kaart' - 'wouw, laat eens zien!' *laat kaart zien*. Als ze dat religieus zouden doen 'ik heb een pokemon kaart' - 'wouw, laat eens zien!' 'bewijs maar dat ik hem niet heb' |
![]() |
|
Maar dan nog kun je het niet zo simpel zeggen. Want het kan inderdaad toeval zijn dat je net op het juiste moment af stapt zodat je niet wordt overreden, maar het is anders wanneer je iets wéét, iets dat je eigenlijk niet zou kunnen weten. Dan heeft het niet echt met toeval te maken, toch? Als jij weet dat dit de laatste keer is dat je iemand ziet, is dat wat anders dan dat de gedachte een keer door je hoofd schiet en dat dat dan toevallig uit blijkt te komen.
|
Verwijderd
|
Het was ook met het overlijden van mijn tante. Mijn moeder kreeg ineens een heel onrustig gevoel en werd schijnbaar zonder reden vrij onrustig, wat ze echt nooit heeft. Maar later bleek dat precies om die tijd mijn tante is overleden. Terwijl wij al 2 jaar niks van haar gehoord hadden. Raar maar waar.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn schoonvader is vreselijk meerbegaafd. Doodeng af en toe. Mijn vriend heeft het ook al is het nog niet zo sterk als bij zijn vader. Heel naar als je op de bank zit samen en hij zn hand op me legt en precies kan zeggen waar ik pijn heb of wat ik denk of voel of blabla. Met vriend heb ik heel vaak dat we elkaar tegelijk bellen, smsen, dat we hetzelfde zeggen op hetzelfde moment etc. En nou kan ik dat niet wijten aan het feit dat we veel bij elkaar zijn want hij zit 163 km verderop. Ik denk dat dat een kracht is. Het voorbeeld van TS heeft vast meer te maken met het onderbewuste ofzo. Maar goed. Ieder zn geloof hoor.
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had laatst bij training kickboksen ook dat ik ontweek voordat iemand een klap uitdeelde. Ben ik nu helderziend? Nee natuurlijk niet. Ik ken gewoon zijn stijl en wist wat er kwam. Bovendien, voor elke keer dat ik dat terecht doe, ontwijk ik twee keer onterecht. Als je helderziendheid van wat voor vorm dan ook echt gaat toetsen, dan vallen ze door de mand. Vraag zo'n 'meerbegaafd' figuur maar eens om de pijn te voelen van iemand die kerngezond is, maar in lichaamstaal faket dat hij ergens last van heeft.
|||
Citaat:
Citaat:
Ik kan nog wel wat gekke verhalen uit mijn eigen omgeving noemen, maar als je echt liever geen gezweef wilt, kun je ieder verhaal een twist geven en het 'ontkrachten', dus ach...
Laatst gewijzigd op 14-11-2009 om 15:44. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En aangezien ik zelf echt bestaande spoken heb gemaakt, ben ik nogal sceptisch over dat soort indianenverhalen.
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik had is een keer een vage droom dat het verschikkelijk koud zou worden en dat ik een muts op had. terwijl er werd voorspeld op het weer dat het 14 graden zou worden die volgende ochtend deed ik voor de grap een muts op en wat bleek: er was een onverwachte noorderwind en het was ijskoud wel 6 graden. scary gewoon
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hahah ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben veertien jaar en heb me eens in dit onderwerp verdiept, nadit ik zelf ook zoiets meerdere malen heb meegemaakt.
Het is 99% zeker dat je niet bovennatuurlijk reageert, maar reageert op iets dat je hebt gelezen of eerder hebt meegemaakt dat ik je onderbewuste is opgeslagen. Ik geloof in God, en en denkt dat er ook wel iets Bewaring bijzit en Hij het nog niet nodig vind om een einde aan je leven temaken. |
![]() |
||
Citaat:
Om een lang verhaal kort te maken wierp ik me voor de grap op als adept, en heb toen met een tweetal medeplichtigen en haar een zelfverzonnen ritueel uitgevoerd waarbij ik twee verzonnen geesten opriep. Dat liet ik mislopen, waarna ze 'wraak kwamen zoeken' bij degenen die hen hadden gestoord. Het kind was zwaar onder de indruk, en mijn medeplichtigen hebben het nog nooit zo lastig gehad om niet in de lach te schieten. Dat meisje begon die geesten daarna thuis en 's nachts onderweg zelf te zien. Toen we elkaar weer spraken en ik dat hoorde, vertelde ik dat het nep was geweest, puur mijn verzinsel. Ze werd kwaad dat ik dat zei, want ze had het ten slotte echt zelf gezien. Moraal van dit verhaal: met een beetje macht der suggestie en middelmatige acteerkunsten kun je bovennatuurlijke dingen laten plaatsvinden.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik lag een keer in bed en toen voelde ik ineens een hand op mijn arm, terwijl er niemand was. Heb dit twee keer gehad en vond het best wel eng. En dat ik iets voelde was zeker, dat er niemand was ook.
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik was aan het slapen en werd wakker door dat mijn hond die in dezelfde kamer sliep geluid maakte. En toen zag ik een arm met een hand. En ik greep ernaar... hehe. Mogelijk was ik gewoon half in slaap maar hoewel ik op het moment zelf totaal niet bang was vond ik het achteraf toch maar eng... |
![]() |
|
![]() |
ik weet niet goed wat ik er van moet denken maar ik heb ook een verhaal
mijn opa lag op sterven in het ziekenhuis en 's nachts om 2u werd mijn moeder wakker of ze toen direct aan mijn opa dacht weet ik niet maar de volgende ochtend werd er gebeld dat mn opa rond 2u overleden zou zijn dit vind ik wel een raar verhaal kweet niet wat ik er van mmoet denken eigelijk ook vertelde mn godsdienst leraar eens dat haar dochter aan de andere kant van de straat stond. ze zij tegen haar dochter dat ze terug mocht oversteken toen er plots een auto in volle vaart aan kwam mn leraares had de auto zelf niet gezien maar zij wel tege haar dochter dat ze mocht oversteken. uit schrik deed mn leraares haar ogen toe en wnr ze die weer opende was er eigelijk niets gebeurd, haar dochter stond noch steeds aan de andere kant. de dochter zij dat ze wel wou oversteken maar dat iemand haar tegenhield aan haar schouder en zij "als je nu oversteekt zal je sterven" rare verhalen kweetnie of ik het moet geloven maar ik denk niet dat mn leraares zou liegen haar kleine tenslotte zou dat wel eerder doen mr mss doet ze het ook niet ik weet het eigelijk nie en wil er ook nie over denken want ik vind het echt raar XD |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar maar ik ken zelf ook van dit soort verhalen. Mijn moeder droomt zo af en toe dat één van haar familieleden (die allemaal in Tsjetsjenië zitten) iets overkomt, iets ergs. De volgende dag belt ze ze ongerust op (niet dat ze gelooft in haar eigen dromen, maar om er zeker van te zijn dat er niets aan de hand is) en dan blijkt bijna altijd dat er wel iets is met de familielid waarover ze droomde, maar dan is het niet zo erg als mijn moeder gerdroomd heeft.
Met een vriendin van mij heb ik dat ik ontzettend vaak hetzelfde zeg als zij. Nu is het wel zo dat we ongeveer hetzelfde denken over veel dingen, maar toch vind ik het vreemd dat we dan allebei hetzelfde zeggen op hetzelfde moment...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn moeder heeft ook wel eens heel slecht gedroomd over haar vader toen zij in Frankrijk woonde. Hij bleek toen heel ziek te zijn. Het kan wel toeval zijn, maar misschien is er toch iets meer. Maar wat dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
^
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dat is ook niet het enige dat ik heb meegemaakt,,
Toen ik heel klein was was mijn Opa net begraven, We sliepen in Limburg bij mijn oma en toen ik 's ochtends wakke werd zag ik een hand over mijn moeder lopen 'bij wijze als dat mijn opa misschien mijn moeder nog even gedag kwam zeggen' Toen mijn moeder en ik naa de camping gingen werd ik plots zo ziek dat we terug naar Utecht gingen. Toen we thuiskwamen bleek dat mijn kat opgesloten zat zonder eten of drinken,, Als ik niet ziek was geworden was mijn kat dood geweest! Geloof je het nog steeds niet? Ik droomde een keer over een doodskist een kleine, er lag een meisje in. een paar dagen later kregen we te horen dat mijn nichtje(toen 14) Was aangereden en overleden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En dat is best mogelijk.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
boze geesten Verwijderd | 102 | 10-07-2011 02:56 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder discussiewaarde a la "tiswah" Gatara | 500 | 10-10-2004 14:02 | |
Lichaam & Gezondheid |
helderhorend: snachts niet kunnen slapen Fainne | 9 | 02-02-2004 21:48 | |
Drugs & Alcohol |
Ayahuasca ShoarmaSchaap | 5 | 10-04-2002 19:31 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
heeft iemand de samenvatting van Het Jongensmeisje??? Kibah | 2 | 11-01-2002 18:45 |