Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-11-2009, 19:45
Verwijderd
Ik had vandaag iets heel engs op de fiets.
Ik was gewoon aan het fietsen en ineens stopte ik, Ik weet niet waarom, Ik had niets gehoord maar ik stopte gewoon, En toen racete er ineens keihard een auto vlak voor mij langs Als ik niet gestopt was was ik waarschijnlijk doodgereden
Hebben jullie vehalen die hier op lijken??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-11-2009, 20:45
Verwijderd
Ik zie niet wat dit met helderziendheid te maken heeft.

Noch psychologie trouwens.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 06:37
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Ye, ik ging ook wel eens post halen, stopte en keek naar de weg. Toen viel er vlak voor mij een kastantje uit de bomen die anders op mijn hoofd was gekomen!

Helaas hebben we 8 kastanje bomen dus heb alsnog 3 op m'n hoofd gehad though.
Zullen we het gewoon afdoen met 'lucky bastard'?
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 08:08
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nee, ik wou alleen maar dat ik dat zaterdag had gehad, dan had ik nu niet zo'n zere mond en arm gehad

Maar er hoeft toch niet meteen flauw over te worden gedaan? Misschien heb je gewoon hartstikke veel geluk had (ik zou het niet iets 'engs' noemen in elk geval, eerder iets heel gelukkigs!), of je hebt toch een voorgevoel gehad. Maar zulke voorgevoelens zijn in elk geval nog praktisch, mijn oma voorvoelde wanneer haar moeder dood zou gaan, dat is al een stuk minder leuk. Zelf heb ik ook wel eens gehad dat je ineens iets 'weet', dat kun je helderziend noemen, maar het kan ook zijn dat je onbewust al wat informatiesignalen hebt opgepikt (misschien hoorde je onbewust die auto al aankomen, bijvoorbeeld).
Oud 11-11-2009, 08:55
Verwijderd
Ooit was de hond van de buren heel ziek toen wij op vakantie gingen. Op vakantie dachten we er bijna niet aan. Om 16.00 ( ik keek op de klok) kreeg ik kriebel in mijn handen en vroeg ik aan mijn moeder of we van de buren al hadden gehoord hoe het met hun hond was. Dat was niet zo. Een kwartier later kregen we een smsje dat de hond om 16.00 dood was gegaan. Ik snap het nog steeds niet.
Met citaat reageren
Oud 11-11-2009, 14:51
Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Ooit was de hond van de buren heel ziek toen wij op vakantie gingen. Op vakantie dachten we er bijna niet aan. Om 16.00 ( ik keek op de klok) kreeg ik kriebel in mijn handen en vroeg ik aan mijn moeder of we van de buren al hadden gehoord hoe het met hun hond was. Dat was niet zo. Een kwartier later kregen we een smsje dat de hond om 16.00 dood was gegaan. Ik snap het nog steeds niet.
Misschien hadden jij en de hond van je buurman een hele sterke band met elkaar.
Oud 11-11-2009, 16:03
Romano
Romano is offline
Bullshit, is gewoon toeval.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 17:35
Volk
Volk is offline
Vaak als ik het gevoel heb dat ik wordt gebeld dan wordt ik dat niet. Maar 9 van de 10 keer krijg ik dan wel binnen 1 minuut een sms van mijn vriend. Ik geloof niet in helderziendheid maar vind het wel nog steeds apart dat ik er echt vrijwel nooit naast zit. Het is namelijk ook niet zo dat ik vaak op mijn telefoon kijk of dat mijn vriend vaak belt of smst.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2009, 18:23
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Bullshit, is gewoon toeval.
Mwah, dat het toeval is, is net zo onbewijsbaar als dat er meer achter zit. Ik geloof graag af en toe dat er wat achter zit, al hou ik het gezond en realistisch.
Oud 12-11-2009, 21:38
Verwijderd
Citaat:
Ik geloof graag af en toe dat er wat achter zit, al hou ik het gezond en realistisch.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 07:56
NaamInGebruik
NaamInGebruik is offline
Citaat:
Mwah, dat het toeval is, is net zo onbewijsbaar als dat er meer achter zit.
... Dat maakt het nog niet zo. Zie gelovigen welk vaak zo redeneren though
'bewijs dat er een god is!'
- 'bewijs maar dat hij er niet is!'.

Haha, brengt weer van die goede stukken tekst op

Kinderlogica werkt beter
'ik heb een pokemon kaart'
- 'wouw, laat eens zien!'
*laat kaart zien*.

Als ze dat religieus zouden doen
'ik heb een pokemon kaart'
- 'wouw, laat eens zien!'
'bewijs maar dat ik hem niet heb'
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 08:15
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar dan nog kun je het niet zo simpel zeggen. Want het kan inderdaad toeval zijn dat je net op het juiste moment af stapt zodat je niet wordt overreden, maar het is anders wanneer je iets wéét, iets dat je eigenlijk niet zou kunnen weten. Dan heeft het niet echt met toeval te maken, toch? Als jij weet dat dit de laatste keer is dat je iemand ziet, is dat wat anders dan dat de gedachte een keer door je hoofd schiet en dat dat dan toevallig uit blijkt te komen.
Oud 13-11-2009, 08:17
Verwijderd
Het was ook met het overlijden van mijn tante. Mijn moeder kreeg ineens een heel onrustig gevoel en werd schijnbaar zonder reden vrij onrustig, wat ze echt nooit heeft. Maar later bleek dat precies om die tijd mijn tante is overleden. Terwijl wij al 2 jaar niks van haar gehoord hadden. Raar maar waar.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2009, 10:18
Verwijderd
Mijn schoonvader is vreselijk meerbegaafd. Doodeng af en toe. Mijn vriend heeft het ook al is het nog niet zo sterk als bij zijn vader. Heel naar als je op de bank zit samen en hij zn hand op me legt en precies kan zeggen waar ik pijn heb of wat ik denk of voel of blabla. Met vriend heb ik heel vaak dat we elkaar tegelijk bellen, smsen, dat we hetzelfde zeggen op hetzelfde moment etc. En nou kan ik dat niet wijten aan het feit dat we veel bij elkaar zijn want hij zit 163 km verderop. Ik denk dat dat een kracht is. Het voorbeeld van TS heeft vast meer te maken met het onderbewuste ofzo. Maar goed. Ieder zn geloof hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 09:13
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mwah, dat het toeval is, is net zo onbewijsbaar als dat er meer achter zit.
Nee. Want, geen oorzaak bekend betekend automatisch dat we het toeval noemen.

Ik had laatst bij training kickboksen ook dat ik ontweek voordat iemand een klap uitdeelde. Ben ik nu helderziend? Nee natuurlijk niet. Ik ken gewoon zijn stijl en wist wat er kwam. Bovendien, voor elke keer dat ik dat terecht doe, ontwijk ik twee keer onterecht.

Als je helderziendheid van wat voor vorm dan ook echt gaat toetsen, dan vallen ze door de mand. Vraag zo'n 'meerbegaafd' figuur maar eens om de pijn te voelen van iemand die kerngezond is, maar in lichaamstaal faket dat hij ergens last van heeft.
Oud 14-11-2009, 13:25
Juana__
Juana__ is offline
Ik zou het meer gaan plaatsen onder het begrip: intuïtie? Dat je iets aanvoelt maar eigenlijk niet weet waarom. Of supergevoeligheid?
Helderziend vind ik meer een begrip dat gaat over visioenen hebben en dergelijke
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 15:27
Changshan
Changshan is offline
Je denkt dat ik mezelf tegenspreek? Met 'realistisch' bedoelde ik hier 'met enige terughoudendheid', omdat ik ook wel weet dat ik geen bewijzen heb. Noem me zweverig, maar dan wel met relativeringsvermogen. Ik vind het leuk om te geloven, maar ik ben me ervan bewust dat ik geen bewijzen heb, dus die praat ik mezelf ook niet aan.

Citaat:
Nee. Want, geen oorzaak bekend betekend automatisch dat we het toeval noemen.
Los van dat dat dus slechts een voorlopige aanname is: voor mij zijn er in ieder geval enkele aanleidingen om in 'krachten' en één of andere hogere intuïtie te geloven. Je gaat met je kickboksverhaal bijvoorbeeld niet in op de verhalen over dat mensen dingen van tevoren 'weten', zonder dat het nu echt paranoïde mensen zijn. Dat kun je wijten aan toeval, ik wijt het liever aan iets anders. Lichtelijk beïnvloed door de shamanisten in mijn omgeving trouwens (reizen in trance, totem-/krachtdieren etc. Zelf geprobeerd en niet gelukt, maar blijf me afvragen wat ze zien en hoe echt het is). Mensen waar ik overigens zeker van weet dat ze niet tegen me liegen over hun eigen ervaringen, dus het blijft interessant of ze zichzelf iets aanpraten of niet.

Ik kan nog wel wat gekke verhalen uit mijn eigen omgeving noemen, maar als je echt liever geen gezweef wilt, kun je ieder verhaal een twist geven en het 'ontkrachten', dus ach...

Laatst gewijzigd op 14-11-2009 om 15:44.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2009, 15:49
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik zou het meer gaan plaatsen onder het begrip: intuïtie? Dat je iets aanvoelt maar eigenlijk niet weet waarom. Of supergevoeligheid?
Helderziend vind ik meer een begrip dat gaat over visioenen hebben en dergelijke
Ja, zoals in dat ene boek van Lieneke Dijkzeul (? weet niet meer zeker), dat ze ineens zo'n hand boven een meer ziet hangen en zo. Intuïtie is een beter term ja
Oud 14-11-2009, 17:22
Romano
Romano is offline
Proficiat, jij hebt het 6e zintuig jonge!
Met citaat reageren
Oud 15-11-2009, 12:18
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Je gaat met je kickboksverhaal bijvoorbeeld niet in op de verhalen over dat mensen dingen van tevoren 'weten', zonder dat het nu echt paranoïde mensen zijn.
Aangezien al die verhalen een rationele verklaring hebben, vind ik dat niet zo vreemd. Ik kan er op mijn beurt op wijzen dat klinisch bewijs totaal ontbreekt.

En aangezien ik zelf echt bestaande spoken heb gemaakt, ben ik nogal sceptisch over dat soort indianenverhalen.
Oud 15-11-2009, 16:49
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Aangezien al die verhalen een rationele verklaring hebben, vind ik dat niet zo vreemd. Ik kan er op mijn beurt op wijzen dat klinisch bewijs totaal ontbreekt.

En aangezien ik zelf echt bestaande spoken heb gemaakt, ben ik nogal sceptisch over dat soort indianenverhalen.
Vertel eens over dat laatste? ^^ Subliminal shit om mensen te misleiden of zo?
Oud 16-11-2009, 23:13
Verwijderd
ik had is een keer een vage droom dat het verschikkelijk koud zou worden en dat ik een muts op had. terwijl er werd voorspeld op het weer dat het 14 graden zou worden die volgende ochtend deed ik voor de grap een muts op en wat bleek: er was een onverwachte noorderwind en het was ijskoud wel 6 graden. scary gewoon
Met citaat reageren
Oud 18-11-2009, 21:57
Zwimber
Zwimber is offline
Citaat:
Ye, ik ging ook wel eens post halen, stopte en keek naar de weg. Toen viel er vlak voor mij een kastantje uit de bomen die anders op mijn hoofd was gekomen!

Hahah
Met citaat reageren
Oud 20-11-2009, 15:55
Verwijderd
Ik ben veertien jaar en heb me eens in dit onderwerp verdiept, nadit ik zelf ook zoiets meerdere malen heb meegemaakt.

Het is 99% zeker dat je niet bovennatuurlijk reageert, maar reageert op iets dat je hebt gelezen of eerder hebt meegemaakt dat ik je onderbewuste is opgeslagen.

Ik geloof in God, en en denkt dat er ook wel iets Bewaring bijzit en Hij het nog niet nodig vind om een einde aan je leven temaken.
Met citaat reageren
Oud 21-11-2009, 10:04
T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Vertel eens over dat laatste? ^^ Subliminal shit om mensen te misleiden of zo?
Oh, dat was tijdens een discussie op mijn voormalige dansschool over bovennatuurlijke spullen. Of geesten bestonden of niet. Tussen al het kalme ja en nee viel de reactie "Nee!! Want dat mag niet van de here Jezus!!!!" van één meisje nogal op.

Om een lang verhaal kort te maken wierp ik me voor de grap op als adept, en heb toen met een tweetal medeplichtigen en haar een zelfverzonnen ritueel uitgevoerd waarbij ik twee verzonnen geesten opriep. Dat liet ik mislopen, waarna ze 'wraak kwamen zoeken' bij degenen die hen hadden gestoord. Het kind was zwaar onder de indruk, en mijn medeplichtigen hebben het nog nooit zo lastig gehad om niet in de lach te schieten.

Dat meisje begon die geesten daarna thuis en 's nachts onderweg zelf te zien. Toen we elkaar weer spraken en ik dat hoorde, vertelde ik dat het nep was geweest, puur mijn verzinsel. Ze werd kwaad dat ik dat zei, want ze had het ten slotte echt zelf gezien.

Moraal van dit verhaal: met een beetje macht der suggestie en middelmatige acteerkunsten kun je bovennatuurlijke dingen laten plaatsvinden.
Oud 21-11-2009, 19:22
Verwijderd
Ik lag een keer in bed en toen voelde ik ineens een hand op mijn arm, terwijl er niemand was. Heb dit twee keer gehad en vond het best wel eng. En dat ik iets voelde was zeker, dat er niemand was ook. Niet dat er iets engs ofzo is gebeurd verder, maar vond het toch wel apart.
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 00:55
Juana__
Juana__ is offline
Citaat:
Ik lag een keer in bed en toen voelde ik ineens een hand op mijn arm, terwijl er niemand was. Heb dit twee keer gehad en vond het best wel eng. En dat ik iets voelde was zeker, dat er niemand was ook. Niet dat er iets engs ofzo is gebeurd verder, maar vond het toch wel apart.
Dat doet me denken aan iets dat ik eens meegemaakt heb.
Ik was aan het slapen en werd wakker door dat mijn hond die in dezelfde kamer sliep geluid maakte. En toen zag ik een arm met een hand. En ik greep ernaar... hehe.
Mogelijk was ik gewoon half in slaap maar hoewel ik op het moment zelf totaal niet bang was vond ik het achteraf toch maar eng...
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 01:16
thomazzz
thomazzz is offline
ik weet niet goed wat ik er van moet denken maar ik heb ook een verhaal
mijn opa lag op sterven in het ziekenhuis en 's nachts om 2u werd mijn moeder wakker of ze toen direct aan mijn opa dacht weet ik niet maar de volgende ochtend werd er gebeld dat mn opa rond 2u overleden zou zijn

dit vind ik wel een raar verhaal kweet niet wat ik er van mmoet denken eigelijk

ook vertelde mn godsdienst leraar eens dat haar dochter aan de andere kant van de straat stond. ze zij tegen haar dochter dat ze terug mocht oversteken toen er plots een auto in volle vaart aan kwam mn leraares had de auto zelf niet gezien maar zij wel tege haar dochter dat ze mocht oversteken. uit schrik deed mn leraares haar ogen toe en wnr ze die weer opende was er eigelijk niets gebeurd, haar dochter stond noch steeds aan de andere kant. de dochter zij dat ze wel wou oversteken maar dat iemand haar tegenhield aan haar schouder en zij "als je nu oversteekt zal je sterven"

rare verhalen kweetnie of ik het moet geloven maar ik denk niet dat mn leraares zou liegen haar kleine tenslotte zou dat wel eerder doen mr mss doet ze het ook niet ik weet het eigelijk nie en wil er ook nie over denken want ik vind het echt raar XD
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 05:30
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Verhaal.
Hehehe, moet toegeven dat ik het fantastisch vind als dat soort mensen op hun plek wordt gezet. Krijg aan de andere kant toch ook wel de rillingen van verhalen als bovenstaande, en sowieso al van het feit dat mensen zo overtuigd kunnen zijn van iets, dat ze het ook echt kunnen zien. Maar dat kan aan het tijdstip en mijn alcoholische staat liggen.
Oud 22-11-2009, 14:43
Verwijderd
Haha Changshan :')

Ik weet niet of ik gevoel in helderziendheid, maar dat je geesten op zou kunnnen roepen enzo... sorry hoor, maar dat wil er bij mij echt neit in
Al had T_ID wel een geniaal verhaal
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 16:24
Geel
Geel is offline
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar maar ik ken zelf ook van dit soort verhalen. Mijn moeder droomt zo af en toe dat één van haar familieleden (die allemaal in Tsjetsjenië zitten) iets overkomt, iets ergs. De volgende dag belt ze ze ongerust op (niet dat ze gelooft in haar eigen dromen, maar om er zeker van te zijn dat er niets aan de hand is) en dan blijkt bijna altijd dat er wel iets is met de familielid waarover ze droomde, maar dan is het niet zo erg als mijn moeder gerdroomd heeft.

Met een vriendin van mij heb ik dat ik ontzettend vaak hetzelfde zeg als zij. Nu is het wel zo dat we ongeveer hetzelfde denken over veel dingen, maar toch vind ik het vreemd dat we dan allebei hetzelfde zeggen op hetzelfde moment...
Oud 22-11-2009, 16:55
Verwijderd
Ach, dat heb ik met mijn tweelingzus ook
Met citaat reageren
Oud 22-11-2009, 21:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ben veertien jaar en heb me eens in dit onderwerp verdiept, nadit ik zelf ook zoiets meerdere malen heb meegemaakt.

Het is 99% zeker dat je niet bovennatuurlijk reageert, maar reageert op iets dat je hebt gelezen of eerder hebt meegemaakt dat ik je onderbewuste is opgeslagen.

Ik geloof in God, en en denkt dat er ook wel iets Bewaring bijzit en Hij het nog niet nodig vind om een einde aan je leven temaken.
dat eerste is wel waar maar is god dan ook niet iets dat je onbewust hebt opgeslagen en denkt te kunnen horen, zien of voelen? is dat dan niet ook een hersenspinsel? en was jezus niet aangeboren met zo'n ziekte dat je stemmen in je hoofd hoorde? mischien had ie wel een keer een enofandere wijze man die een paar levenslessen wist uitgehoord. mischien noemde hij die wel god en verzinde wij er een paar mooie verhaaltjes erbij
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 10:25
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet wat ik hiervan moet denken maar maar ik ken zelf ook van dit soort verhalen. Mijn moeder droomt zo af en toe dat één van haar familieleden (die allemaal in Tsjetsjenië zitten) iets overkomt, iets ergs. De volgende dag belt ze ze ongerust op (niet dat ze gelooft in haar eigen dromen, maar om er zeker van te zijn dat er niets aan de hand is) en dan blijkt bijna altijd dat er wel iets is met de familielid waarover ze droomde, maar dan is het niet zo erg als mijn moeder gerdroomd heeft.

Met een vriendin van mij heb ik dat ik ontzettend vaak hetzelfde zeg als zij. Nu is het wel zo dat we ongeveer hetzelfde denken over veel dingen, maar toch vind ik het vreemd dat we dan allebei hetzelfde zeggen op hetzelfde moment...
Tsjetsjenië, ah God... wens ze veel geluk van mij
Mijn moeder heeft ook wel eens heel slecht gedroomd over haar vader toen zij in Frankrijk woonde. Hij bleek toen heel ziek te zijn. Het kan wel toeval zijn, maar misschien is er toch iets meer. Maar wat dan?
Met citaat reageren
Oud 23-11-2009, 13:49
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik heb dit weekend alle Final Destination-films gezien en ik heb geen gekke ongelukken gehad.
Maar ik zie niet in wat dit allemaal met 'helderziendheid' te maken heeft.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 13:50
Volk
Volk is offline
Citaat:
Dit heb ik ook met een paar mensen. Maar ik vind het niet zo vreemd. Volgens mij heb je dan gewoon mensen gevonden die net als jij denken. Je volgt blijkbaar een zelfde soort gedachtegangen waardoor je tegelijkertijd op hetzelfde uitkomt.
Met citaat reageren
Oud 24-11-2009, 22:38
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Ik heb dit weekend alle Final Destination-films gezien en ik heb geen gekke ongelukken gehad.
Maar ik zie niet in wat dit allemaal met 'helderziendheid' te maken heeft.
In dromen, neem ik aan?
Oud 06-12-2009, 20:50
synbitz
synbitz is offline
Citaat:

LOL!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2009, 06:04
Changshan
Changshan is offline
^
Citaat:
Je denkt dat ik mezelf tegenspreek? Met 'realistisch' bedoelde ik hier 'met enige terughoudendheid', omdat ik ook wel weet dat ik geen bewijzen heb. Noem me zweverig, maar dan wel met relativeringsvermogen. Ik vind het leuk om te geloven, maar ik ben me ervan bewust dat ik geen bewijzen heb, dus die praat ik mezelf ook niet aan.
Oud 15-12-2009, 17:11
Verwijderd
Dat is ook niet het enige dat ik heb meegemaakt,,
Toen ik heel klein was was mijn Opa net begraven, We sliepen in Limburg bij mijn oma en toen ik 's ochtends wakke werd zag ik een hand over mijn moeder lopen 'bij wijze als dat mijn opa misschien mijn moeder nog even gedag kwam zeggen'
Toen mijn moeder en ik naa de camping gingen werd ik plots zo ziek dat we terug naar Utecht gingen.
Toen we thuiskwamen bleek dat mijn kat opgesloten zat zonder eten of drinken,, Als ik niet ziek was geworden was mijn kat dood geweest!
Geloof je het nog steeds niet?
Ik droomde een keer over een doodskist een kleine, er lag een meisje in.
een paar dagen later kregen we te horen dat mijn nichtje(toen 14) Was aangereden en overleden
Met citaat reageren
Oud 16-12-2009, 03:37
Uice
Uice is offline
Citaat:
Het voorbeeld van TS heeft vast meer te maken met het onderbewuste ofzo.
Nee, het onderbewuste is niets. Je bedoelt het onbewuste.

En dat is best mogelijk.
Oud 18-12-2009, 16:06
Lasagna
Lasagna is offline
ik heb hier nu al genoeg andere voorbeelden van zogenaamde helderziendheid gezien, en ze zijn bijna allemaal sterker dan die van de TS.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2009, 17:57
Zoidberg M.D.
Zoidberg M.D. is offline
Ik ben ook helderziend. Op één of andere manier weet ik wanneer iets bullshit is of niet. Toeval dat ik net hier dit kom melden? Ik dacht het niet.
Oud 26-12-2009, 13:03
Henck
Henck is offline
Helderziendheid bestaat niet, stelletje zweefteven
Met citaat reageren
Oud 26-12-2009, 14:21
Arachnia
Arachnia is offline
Ik ben even helderziend als dat ik invloed heb op mijn eigen toekomst.
Oud 06-01-2010, 17:21
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Ik denk pas dat je in helderziendheid gelooft als je zelf zoiets hebt meegemaakt. Of als je gelooft dat je zoiets hebt meegemaakt.

Ik geloof nergens in.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2010, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Dat is ook niet het enige dat ik heb meegemaakt,,
Toen ik heel klein was was mijn Opa net begraven, We sliepen in Limburg bij mijn oma en toen ik 's ochtends wakke werd zag ik een hand over mijn moeder lopen 'bij wijze als dat mijn opa misschien mijn moeder nog even gedag kwam zeggen'
Toen mijn moeder en ik naa de camping gingen werd ik plots zo ziek dat we terug naar Utecht gingen.
Toen we thuiskwamen bleek dat mijn kat opgesloten zat zonder eten of drinken,, Als ik niet ziek was geworden was mijn kat dood geweest!
Geloof je het nog steeds niet?
Ik droomde een keer over een doodskist een kleine, er lag een meisje in.
een paar dagen later kregen we te horen dat mijn nichtje(toen 14) Was aangereden en overleden
Nee natuurlijk niet
Met citaat reageren
Oud 08-01-2010, 09:08
pannadanny
pannadanny is offline
Is gewoon instinct, heb je zovaak perdag alleen valt het niet op!
Als je erop gaat letten(heb ik een tijdje gedaan)word je er gek van omdat er zoveel dingen zijn waarvan je denkt wouw heb ik geluk???? Niet dan!!!
Met citaat reageren
Oud 18-01-2010, 17:28
Mevrouw De Uil
Mevrouw De Uil is offline
Citaat:
Ik heb dat ook een keer gehad, toen sliep mijn arm en ik was super bang maar toen was het mijn eigen arm...
Oud 18-01-2010, 21:54
Dice94
Dice94 is offline
Ik weet altijd wanneer er me iets wordt gevraagd op school. Heel raar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten