Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-12-2009, 20:06
DS-1992
DS-1992 is offline
me vriendin heeft het uitgemaak omdat ze problemen heeft hopelijk kom ze weer bij me terug. Ze houd heel erg veel van me de reden waarom ze het heeft uitgemaakt is omdat ze geen tijd voor me heeft en ze vind dat ik dan in de steek wod gelaten. is dat ook mijn vraag is of da bij jullie ook gebeurd is of hoe jullie daarop reageren ik wil der echt niet kwijt

groetjes ds
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-12-2009, 22:48
Arachnia
Arachnia is offline
Heeft ze ook verteld wat voor problemen dat wel niet mogen zijn?

Want een vriend van mij heeft 't ook uitgemaakt met z´n vriendin omdat hij kennelijk 'problemen' had, waar dus niks van waar was.
Hij was gewoon een mietje omdat hij geen echte reden had en dat niet durfde te zeggen.
Oud 19-12-2009, 23:38
Sade
Sade is offline
Soms is de reden waarom of de achterliggende oorzaak ook niet interessant, als het op is, is 't op.
Oud 19-12-2009, 23:38
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Soms is de reden waarom of de achterliggende oorzaak ook niet interessant, als het op is, is 't op.
Dan mag je van mij daar ook wel eerlijk in zijn, en 't niet proberen te verhullen.
Dat vind ik zo zwak.
Oud 20-12-2009, 02:47
MiBe
MiBe is offline
Citaat:
Ze houd heel erg veel van me de reden waarom ze het heeft uitgemaakt is omdat ze geen tijd voor me heeft en ze vind dat ik dan in de steek wod gelaten. is dat ook mijn vraag is of da bij jullie ook gebeurd is of hoe jullie daarop reageren ik wil der echt niet kwijt
Even voor je vertaald: Ik moet je niet meer en dump je.
Oud 20-12-2009, 07:30
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Je bent haar al kwijt en blijkbaar vindt ze jou niet de moeite waard om tijd in te steken. Want zelfs als je weinig tijd hebt, kun je altijd nog een manier vinden om toch je partner nog te zien. Dat ze die moeite niet in jou wil steken zegt al genoeg...
Oud 20-12-2009, 10:52
DS-1992
DS-1992 is offline
ja ze heeft het me verteld en het klopte ook ik geloof haar want ik heb het nagevraagd maar ze zegt wel tegen een vriend van me als haar problemen opgelost is dan wilt ze me terug want zei van dat ik echt lief ben en dat ze me eingelijk niet kwijt wil enzo maja
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 10:59
DS-1992
DS-1992 is offline
ik geloof haar wel maar ik vind het toch een beetje vreemd maar aan de andere kant maar vorige week had ze me wel verrast stond ze opeens voor me neus dus ze verrast me wel de vriendin zei ook van deze moet je niet kwijt raken want hij is echt goed voor je maar tog denk ik soms dat ze niet altijd de waarheid spreek

Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 11:08.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 12:05
Sade
Sade is offline
Citaat:
Dan mag je van mij daar ook wel eerlijk in zijn, en 't niet proberen te verhullen.
Dat vind ik zo zwak.
Mja ik zeg ook niet dat je het moet proberen te verhullen. Ik bedoel meer dat het voor de ander moeilijk te accepteren is. Die zal meer tekst en uitleg willen, maar soms is dat er gewoon niet. Heel pijnlijk allemaal, en zeker een reden om het daarbij te laten en gewoon door te gaan met je leven.
Oud 20-12-2009, 12:12
Arachnia
Arachnia is offline
Citaat:
Mja ik zeg ook niet dat je het moet proberen te verhullen. Ik bedoel meer dat het voor de ander moeilijk te accepteren is. Die zal meer tekst en uitleg willen, maar soms is dat er gewoon niet. Heel pijnlijk allemaal, en zeker een reden om het daarbij te laten en gewoon door te gaan met je leven.
Daar kan ik inkomen.
Oud 20-12-2009, 13:59
Verwijderd
move on man, vermoei je niet met een zoektocht naar het hoe en waarom, het is kapot, iemand wil niet meer en het is tijd om het af te sluiten
Met citaat reageren
Oud 20-12-2009, 16:07
DS-1992
DS-1992 is offline
jullie hebben gelijk ik laat het rusten vrienden van me zeggen ook dat zo iemand later spijt gaat krijgen dus ik heb nog een heel leven voor me thx he
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 08:27
I C U
I C U is offline
en probeer te oefenen op je leestekens...

Anyway, doe je ding. Op haar blijven wachten heeft weinig zin, omdat je daar niet gelukkig van wordt. Mocht er in de toekomst wat gebeuren, prima, maar ga er niet op zitten wachten
Oud 21-12-2009, 11:26
DS-1992
DS-1992 is offline
nee idd als ik wat zeg dan word ze gestress en niet alleen ik maar iedereen ze zegt wel dat ze me niet kwijt wil blabla ik doe me ding no problem ik doe wat ik moet doen gewoon van me leven genieten
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 16:15
gWn Ward
gWn Ward is offline
Zeg tegen haar dat jij het in de relatie ook voor bekeken houdt., ook als zij later terugwil. Aan haar reactie weet je dan of zij nog al dan niet een relatie wilt.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2009, 17:00
DS-1992
DS-1992 is offline
ik laat haar als ze egt van me hield liet ze me niet gaan joh dus maja fuck haar zwemmen nog 1000 vissen in de zee

Laatst gewijzigd op 22-12-2009 om 15:30.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 18:16
blubfish
blubfish is offline
Hm, eigenlijk klinkt het niet zo slim van haar , want als ik 'problemen' zou hebben zou ik hetlefst mijn vriendje hebben om me te steunen. Het ligt er ook aan wat die potblemen zijn, maar mischien zou je haar kunen helpen met jet oplossen van die 'problemen'
Met citaat reageren
Oud 19-01-2010, 18:42
Verwijderd
zonder de reacties gelezen te hebben had ik al zoiets van: wat een kutsmoes om iemand te dumpen.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 04:24
Optima
Optima is offline
[1mt.

Laatst gewijzigd op 15-11-2011 om 21:18.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:13
jens_b
jens_b is offline
Je moet er wel voor oppassen dat die problemen niet een kapstok zijn waar ze allerlei andere zaken zoals jullie relatie aan kan ophangen. Nu weet ik niet wat precies wat de aard van de problemen is maar een relatie verbreken om persoonlijke problemen betekent toch meestal dat er ook relationele problemen zijn.

Heb een keer meegemaakt dat een meisje zogenaamd met haar psycholoog had gepraat en die had gezegd dat het beter was om geen relatie te hebben en toen heeft ze het uitgemaakt. Zoiets zou een psycholoog natuurlijk nooit zeggen. Een paar weken later had ze ineens een ander vriendje.

Ik zou er dus ook niet op rekenen dat het goed komt en je gewoon concentreren op andere, leuke dingen. Tijd heelt alle wonden, hè .

JB

Laatst gewijzigd op 23-01-2010 om 23:25.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2010, 11:14
surimeid
surimeid is offline
als er geen liefde is is het over...
Reageren

Regels voor berichten