Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik geloof haar wel maar ik vind het toch een beetje vreemd maar aan de andere kant maar vorige week had ze me wel verrast stond ze opeens voor me neus dus ze verrast me wel de vriendin zei ook van deze moet je niet kwijt raken want hij is echt goed voor je maar tog denk ik soms dat ze niet altijd de waarheid spreek
![]() Laatst gewijzigd op 20-12-2009 om 11:08. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
en probeer te oefenen op je leestekens...
Anyway, doe je ding. Op haar blijven wachten heeft weinig zin, omdat je daar niet gelukkig van wordt. Mocht er in de toekomst wat gebeuren, prima, maar ga er niet op zitten wachten ![]()
|
![]() |
Je moet er wel voor oppassen dat die problemen niet een kapstok zijn waar ze allerlei andere zaken zoals jullie relatie aan kan ophangen. Nu weet ik niet wat precies wat de aard van de problemen is maar een relatie verbreken om persoonlijke problemen betekent toch meestal dat er ook relationele problemen zijn.
Heb een keer meegemaakt dat een meisje zogenaamd met haar psycholoog had gepraat en die had gezegd dat het beter was om geen relatie te hebben en toen heeft ze het uitgemaakt. Zoiets zou een psycholoog natuurlijk nooit zeggen. Een paar weken later had ze ineens een ander vriendje. Ik zou er dus ook niet op rekenen dat het goed komt en je gewoon concentreren op andere, leuke dingen. Tijd heelt alle wonden, hè ![]() JB Laatst gewijzigd op 23-01-2010 om 23:25. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wil mijn ex terug... (twijfels en libidoprobleem) clef | 11 | 18-03-2010 00:17 | |
Liefde & Relatie |
ex wil me terug, maar ligt te rollebollen met anderen P-tje | 7 | 11-01-2010 21:08 | |
Liefde & Relatie |
Jeetje waar moet ik beginnen.. coecie | 18 | 24-06-2009 16:55 | |
Liefde & Relatie |
help,vriendin,veranderd enzo Maija | 16 | 16-10-2004 08:22 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet... Rickjansen84 | 24 | 08-10-2002 17:36 |