Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
snap ook niet als je van iemand houd dat je dat dan uit kan maken.. UIT maken is trouwens maar iets wat mensen verzonnen hebben, echt gevoelens zoals liefde niet.. ik blijf goede hoop houden.. bedankt alicia.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 03-10-2002 om 19:49. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Guess there's nothing you can do..
Als ze echt van je houdt komt ze wel weer terug wanneer ze haar problemen heeft opgelost.. Probeer met haar te praten, misschien ziet ze niet in dat ze je eigenlijk wel nodig heeft.. Er is meestal weinig weinig te zeggen als een relatie wordt opgebroken. Want wat wij ook zeggen, het wordt er niet beter van. Tips om iemand terug te winnen moeten ze nog uitvinden.. Zij heeft die beslissing gemaakt en meestal is het zo dat je er weinig aan kunt doen.. Je moet haar de tijd en de rust geven, en haar niet gaan 'stalken' want dat werkt alleen maar tegen je. Sterkte ermee, en probeer wel een vriend voor haar te zijn, ook al is het moeilijk om haar toch te zien.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar goed aan de topicstarter, het enige wat je echt kan doen is heel geduldig zijn en jezelf niet kapot laten maken, ik wil niet negatief doen: Maar zo kan ze heel makkelijk een beetje, mischien ongwild een spel spelen. En da´s noggal lullig. Maar ik hoor j epraten over terugwinnen.. en dat gaat niet echt. Het is haar keuze, en je kunt er verder niet veel aan doen behalve er echt voor haar zijn en gewoon een beetje afwachten tenzij de tijd leert dat het van haar kant gewoon niets meer wordt. Kut, maar erg veel kan je niet doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
na een half jaar zo fijn en goed.. in een keer alles weg.. ik weet de reden, maar snap hem nog niet helemaal.. dat wil ik alleen weten.. ik wil alleen duidlijkheid, heb echt respect voor haar besluit.. maar wil het ff weten.. is dat te veel gevraagd?? misshien is het heel duidelijk voor jou en haar.. maar voor mij niet.. als mij niks uitgelegd word, dan zal ik het nooit snappen.. |
![]() |
|
Gun haar even de tijd, laat haar rustig haar problemen verwerken, ik zou haar nu niet met nog een probleem op zadelen (jij en je brief, zeg maar..)
Ze heeft gewoon ff haar rust en tijd voor zichzelf nodig.. Als ze van je houdt dan komt ze vanzelf weer bij je terug als het beter gaat.... Je kunt haar best vragen naar de reden, maar ik denk dat die eigenlijk wel duidelijk zijn toch?? Ze heeft problemen en kan kan die dus niet samen met jou oplossen, ze wil dat zelf doen.. Of ze er verder nog redenen zijn dat weet ik niet, daar kan ik niet over oordelen. Maar je kunt niets anders doen dan haar besluit te respecteren en ik zou nu zeker geen pogingen gaan wagen om haar terug 'te winnen' want daar zit ze nu echt niet op te wachten..
Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 16:25. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik begrijp je helemaal Rick, het is allemaal moeilijk.
Misschien kun je als je haar een keertje tegenkomt, vragen om te praten. Over haar problemen praten dan, niet over waarom ze het heeft uitgemaakt of dat je haar terugwilt.... En voor de rest moet je haar rust gunnen... I know, it's difficult. Sterkte ermee....
||
Citaat:
![]() maar ik hoop voor je dat het weer goed komt.. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
'Kort' liefdesverdriet Rerisen Phoenix | 38 | 24-01-2008 19:50 | |
Liefde & Relatie |
Hoe ga jij om met liefdesverdriet? Mooneh | 137 | 08-05-2006 00:43 | |
Liefde & Relatie |