Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() toch doe ik het nog in mij broek ervoor ![]() volgens mij ga ik na 1 klap neer ![]() maar hoe waren de trainingen dan een beetje? (beetje info ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Dat is iets waarvoor je niet bang hoeft te zijn. Om te beginnen krijg je meestal oefeningen die geen gevecht zijn. Aanvallen op een bokszak, focus pads, fysieke training, dat soort dingen.
Het ruigste dat je tegenkomt is sparren, maar dat is met grote nadruk een kwestie van inhouden. Het gaat daarbij om de techniek; verdedigen, gaten in de verdediging zien, leren reageren, enzovoort. Dat je klein bent is daarbij zelfs een voordeel in de verdediging: geen problemen met het beschermen van je buik en lever. Bovendien heb jij net als ieder ander een skelet. Zelfs als je nooit je spieren traint kan je meer hebben dan je zou verwachten. ![]() Ik zou zeggen: doen.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Als je wilt boksen moet je dat vooral doen, ik wil je er alleen op wijzen dat je vast miljoenen hersencellen kwijt raakt die niet meer bij groeien.... en daar word je nou niet bepaald slim van... En je zal vast veel te maken krijgen met letsels, of net als Sylvester Stalone je nek breken....
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Neem het aan van iemand die regelmatig flink incasseert vanwege zijn neiging om te open te verdedigen: Je komt tussen amateurs überhaupt niemand tegen met de kracht om je een hersenschudding te slaan. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Ongelooflijk Aggresief. Traceur | 10 | 02-07-2009 18:24 | |
Lichaam & Gezondheid |
Lekker kontje? Beautyyx | 18 | 17-01-2009 18:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe klef zijn jullie? Verwijderd | 45 | 06-07-2007 19:43 | |
Vrije tijd |
“Column: “Wat zijn we toch verrot met elkaar?” USPalermo | 121 | 07-10-2004 13:05 | |
Vrije tijd |
Vechtsport Upke | 101 | 28-08-2003 19:28 | |
Psychologie |
Ouders gaan scheiden Upke | 11 | 03-08-2003 22:53 |