Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2010, 19:02
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hallo mensen,

ben al een tijdje van de middelbare school en KCV af, maar ik ben nu op de kunstacademie bezig met Ovidius-Metarmorphosen onderzoek en de kunst die aan de hand daarvan is gemaakt. Ik heb hiervoor een iconografisch schema nodig, maar die heb ik niet meer

Zou een lieve KCV/latijn leerling mij een exemplaartje kunnen mailen?
Mail adres is te vinden onder contact.

Heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2010, 13:23
Verwijderd
Wat voor schema bedoel je precies? Ik heb zowel Latijn als KCV (gehad), maar heb hier nooit van gehoord?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2010, 22:58
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Hey, het is een schema wat ik ooit heb gekregen bij KCV, waar symbolen op staan die in grieks/romeinse kunst terugkomt, zoals er een dolfijn op een beeld van Julius Ceasar staat en dan staat die symbool voor zoiets als vruchtbaarheid, maar in combinatie met andere symbolen heeft weer een andere betekenis. Heel schema. Iemand?
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 14:13
Verwijderd
Aha. Zoiets moet ik nog wel hebben, maar niet op deze pc. Ik heb ooit in Excel een overzicht gezet zodat ik voor mezelf kon zien welke god welke symbolen en attributen bij zich had. Weet alleen niet of ik hem misschien tussentijds heb verwijderd oid.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2010, 21:30
SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
oke naja het werkstuk is onderhand al ingeleverd, dus het is al opgelost. Iig bedankt
Met citaat reageren
Oud 15-01-2010, 13:57
Verwijderd
Aha mooi. Ben wel benieuwd naar wat je hebt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten