Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2010, 18:22
IrisJohnMayer
IrisJohnMayer is offline
Is er iemand die dit jaar met EF naar een talenschool gaat in Los Angeles? Ikzelf ga een maand en zou het tof vinden om van te voren iemand te kennen ! Heeft iemand misschien ook ervaring met EF of Los Angeles?

Oud 26-01-2010, 18:39
Verwijderd
LA is natuurlijk erg druk en de mensen rijden er als gekken.
Verder zijn de bewoners best vriendelijk, maar toch minder als je het met het platteland vergelijkt.
Qua activiteiten (maar goed, ik neem aan dat je daar niet heel veel mee zult doen, of juist wel?) en als je het kunt betalen is Universal Studios een echte aanrader.
Verder.. Tja.. Ik ben er maar 2 dagen geweest dus echt veel kan ik je niet vertellen.
LA zal ongetwijfeld prijzig zijn, zeker in de zomer toen de dollar laag stond merkte je dat.

En oh als je zegt dat je uit Holland komt reageren ze enthousiast. Als je zegt dat je Dutch bent denken ze dat je Duits bedoelt en word je vuil aangekeken. Maar dat was overal in de VS waar ik geweest ben en dat zal je vaak hebben in het buitenland.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2010, 18:43
IrisJohnMayer
IrisJohnMayer is offline
Nja met EF kan je mee gaan met activiteiten naar de pretparken daar. Dat ga ik ook zeker doen, want dat is toch wel iets anders dan Walibi. Ikzelf weet ook nog heel goed dat mensen in NY het geweldig vonden toen ze hoorden dat ik uit Holland kwam haha.
Oud 27-01-2010, 13:33
Verwijderd
Ja dat had ik daar dus ook. 1 mens begon zelfs over dat ze een kasteel had in Nederland en iemand anders zei dat ze dol was op stroopwafels (ze zag er trouwens wel uit alsof ze alles had opgegeten haha).

Ik kan je trouwens erg de Studio Tour aanraden in Universal Studios. Die is echt spectaculair. En mocht je een leuke attractie zoeken daar: Jurassic Park (achtbaan) en The Simpsons (simulatie) vond ik zelf erg geslaagd.
Als je niet zo bang bent uitgevallen kan The Mummy (achtbaan in het donker) ook leuk zijn.
Maar ik zou er als je de kans krijgt echt eens een kijkje nemen, het is echt heel anders dan een doorsnee pretpark.
En er zijn natuurlijk ook shows.
Stuur anders maar een PM ofzo als je nog weer wilt weten over Universal Studios.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten