Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-11-2011, 19:29
IchiroKazuki
IchiroKazuki is offline
Mijn vriendin en haar ouders staan erg open voor mij, ook omdat ik thuis niet lekker zit op dit moment: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1846384

Ik kan daar komen wanneer ik wil, en eigenlijk willen ze dat ik daar kom wonen voor een tijdje zodat alles afkan koelen,

Maar ik heb gewoon geen Idee hoe ik hun kan bedanken voor alles wat ze nu al voor me gedaan hebben, en dat voor al om dat ik pas 8 dagen 3.5 maanden samen ben met me vriendin,

Iemand een surgestie?

Ps. ik wist gewoon niet waar ik dit kwijt moest.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-11-2011, 20:13
Verwijderd
Wees gewoon goed voor je meisje. Toon oprecht interesse in en respect voor de ouders, help waar je kunt. Denk aan de meest lullige dingen zoals het kuthondje 'n keertje uitlaten of een keertje een fatsoenlijke maaltijd koken. Als je mijn (aanstaande) schoonzoon zou zijn en je zou je zo opstellen (zónder het te overdrijven, dus) zou het allemaal dik voor elkaar zijn.
Met citaat reageren
Oud 07-11-2011, 20:14
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Dit kan beter naar Liefde en Relatie denk ik.
Oud 08-11-2011, 10:49
Verwijderd
Wat Dobermann zegt. Mijn ouders vinden het veel fijner wanneer iemand een keer mee de handen uit de mouwen steekt en fatsoenlijk mee helpt en geďnteresseerd is, dan wanneer ze heel dik uit eten zouden gaan, of elke dag bloemen door de neus geduwd krijgen. Oprecht, eerlijk en actief bijdragen in hun huishouden is al heel wat.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 19:00
IchiroKazuki
IchiroKazuki is offline
Bedankt,

Ben nu eens gaan kijken van af hun kant, maar dat lijkt mij ook het beste om te doen. Dus ik ga gewoon mee helpen waar ik mee kan helpen,
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 19:20
Lente
Lente is offline
misschien doe je dat al, maar je kunt ook een keer vertellen dat je het zo fijn vindt dat ze er altijd voor je zijn en dat ze je daar ontzettend mee helpen. want ze weten dat natuurlijk wel, maar ze vinden het vast leuk om te horen hoe fijn je het vindt. en cadeautjes hoeven natuurlijk niet, maar zijn wel altijd leuk en dan maakt het niet uit of dat een mooie bos bloemen, iets lekkers, een fles wijn of iets heel anders is.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 20:01
Verwijderd
Ja, precies wat ze zeggen!
En misschien als je ze een keer wil verrassen kun je bijvoorbeeld (als je het kan) een keer zelf een uitgebreid diner voor ze maken, met mooi gedekte tafel etc.
Mooi dat er zulke lieve mensen voor je klaar staan!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2011, 23:19
SayWhat
SayWhat is offline
bijzonder jongen! Ben je een buitenlandse jongen(aangezien je naam) en heb je met een nederlandse meid? Goed om te zien dat je ''schoon'' familie zo voor je klaar staat. Wat belangrijk is dat dat je vriendin de basis van alles is. Jij moet er voor haar zijn, elke dag weer zeggen dat je haar mooi en bijzonder vind. Dit is in 1ste instantie het belangrijkst. Jouw schoonouders zien wel als je veel voor je vriendin over hebt. Daarnaast is het natuurlijk nooit verkeerd om een goede indruk achter te laten op de ouders van je vriendin:

Paar tips:

-speel spelletjes met ze
- probeer actief aanwezig te zijn(dmv vragen over hun werk/hobbys/verleden/ hoe elkaar ontmoet enz,voor meer vb pm me)
- helpen in het huishouden
- goed gekleed kan ook belangrijk zijn
- verzorgd er uit zien
- ...
- ....

SayWhat
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten