Advertentie | |
|
![]() |
|
Hoi.
Ik kreeg net een pakketje uit Amerika met Hershey chocola erin. Charlie Brooker had gelijk, het smaakt echt naar vooroorlogs stof met suikerkots. De Amerikaan in kwestie had geen idee dat Europese chocola zo anders was. Nou wel dus. Hier smaakt het tenminste naar chocola.
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat bedoelde ik.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* Operating System: Windows 98/ME/2K/XP
* Processor: 800MHz P3/Althlon * Memory: 128Mb RAM * Video: 32Mb Video RAM * CD-ROM Speed: 8x * Hard disk: 915Mb * DirectX Version: 9.0 Recommended PC Specs * Processor: P4 or Althlon XP * Memory: 256+ Mb RAM * Video: 64+ Mb Video RAM * Hard disk: 1.55Gb ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wacht maar tot je het ooit proeft. Het is niet zozeer dat het zoeter is, maar dat de hele structuur ook nergens op lijkt. En er een ranzige nasmaak aan zit. Ik heb chocola uit allerlei landen geproefd en die smaakten allemaal naar CHOCOLA. Als het in maar 1 land (ookal is dat een groot land) anders smaakt, ligt het dus aan hen en niet aan mij. Trouwens, chocola hoort hier toch ook een bepaald percentage cacao etc. te bevatten voordat het chocola genoemd mag worden?
||
Citaat:
|||
Citaat:
Citaat:
|
|