Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind dat roken te zwart wit wordt gezien: je rookt of je rookt niet terwijl er ook nog veel grijs tussen zit.
ik rook doordeweeks af en toe savonds een sigaret als ik zin heb. En in het weekend meestal wel meer, en als ik drink. maar als iemand vraagt of ik rook zeg ik nee. Laatst gewijzigd op 18-01-2010 om 10:54. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iemand mij vraagt of ik harddrugs gebruik, zeg ik wel ja (mits diegene daar mij dan niet vreemd op aan gaat kijken enz), maar ik gebruik niet zoveel en al helemaal niet regelmatig. Of iemand gebruikt ja of nee vind ik afhangen van de hoeveelheid en regelmaat waarmee iemand iemand gebruikt. Als iemand zo heel af en toe een pilletje neemt op een feest vind ik niet dat diegene drugs gebruikt, maar als iemand regelmatig wat nieuws probeert en vaker gebruikt vind ik dat wel. Roken schaar ik dan ook onder drugsgebruik, nicotine zorgt immers voor de verslaving. Jij rookt zo af en toe door de weeks wel wel, en in het weekend vaak, dus dan vind ik dat je rookt. Ik vind ook dat ik drugs gebruik, vroeger deed ik het best vaak, nu wat minder maar af en toe nog wel en soms wat nieuwe dingen. No offence trouwens hoor, ik heb niets tegen rokers ![]() edit: Wat een onzin lul ik eigenlijk ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 17-01-2010 om 13:34. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
UNIZO-Winkelraad over boetes aan winkeliers verkoop sigaretten aan -16 jaar Wammus | 21 | 30-09-2008 18:24 | |
Drugs & Alcohol |
Overstap sigaretten naar sigaren. Wie kan me informeren? herby | 34 | 17-04-2005 13:50 | |
Werk, Geld & Recht |
200 sigaretten maximaal zonder accijns. Toch heffing?? huh? AJMouse | 15 | 12-02-2004 23:43 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Accijns sigaretten fors hoger Atje85 | 110 | 23-08-2003 22:49 | |
ARTistiek |
De bijsluiter van de liefde ( sigaretten zijn je beste vriend) Koningin van de Nijl | 7 | 16-03-2002 19:20 | |
Drugs & Alcohol |
Kretek > Magische sigaret!! MasterMolly | 27 | 07-03-2002 23:51 |