Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
ligt er helemaal al wat voor leraar je wilt worden, pabo en alle betavakken kun je dan wel vergeten.... maar engels of nederlands en dat soort dingen zou toch dan gewoon kunnen?
en hey, iedereen is goed in andere dingen, maak je geen zorgen.... ik kan nogsteeds voor geen meter nederlands ![]() |
![]() |
|
![]() |
Oke ik snap dat ik die betavakken niet kan doen maar de Pabo is toch gewoon mogelijk ook al heb ik geen wiskunde?
http://www.han.nl/opleidingen/bachel...oelating/havo/ dat staat er toch? |
![]() |
|
![]() |
Oke maar als ik lerarenopleiding wil gaan doen dan word ik ook
met elk vak toegelaten, staat er op de website. Dus ik hoef me niet zo heel erg veel zorgen te maken? Ik vind het toch allemaal best spannend. Lotte ik wil volgend jaar niks anders, ik wil al mijn hele leven leraar worden.. |
![]() |
|
Ik heb de pabo gedaan, en zonder wiskunde haal je die toets echt niet. Al zit er ook veel natuurkunde in, qua sommen. Ik geef nu wiskunde op de middelbare en zeg altijd erbij dat wiskunde en van de belangrijkste vakken is. Als je echt 100% zeker bent dat je het echt niet nodig hebt kun je het laten vallen. Anders zou ik toch proberen het aan te houden.
|
Verwijderd
|
Op de havo kun je profiel CM doen waar je een soort pabo wiskunde hebt. Staartdelingen enzo.
Maar wiskunde zou ik niet laten vallen, het is zeker belangrijk, ook bij vakken als Economie komt het vaak terug. Volgens mij is het ook niet mogelijk om het te laten vallen? Met uitzondering van havo CM is wiskunde een verplicht vak. |
![]() |
|
![]() |
Als ik wiskunde laat vallen kom ik in het CM gedeelte omdat ik dan drama gekozen heb.
Economie lukt mij wel maar wiskunde..argh! Ik vind het een zeer lastige keus die ik snel moet gaan maken. Ik werk me al helemaal suf voor wiskunde en als er dan geen goede cijfers tegenover staan dan demotiveert me dat erg. Ik blijf knokken maar die rot verhaaltjes..het wil maar niet. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Wiskunde laten vallen in mavo4? sassyness | 6 | 04-08-2016 16:44 | |
Studeren |
Profielkeuze wiskunde A Droppiex | 5 | 17-06-2013 21:13 | |
Algemene schoolzaken |
Vak laten vallen Winstanley | 5 | 25-12-2011 21:53 | |