Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als jij 100 euro teveel heb betaald, en hij wilt dit niet terug geven..lijkt mij dit diefstal. Of dat iwaar is? dunnow. een zoete inval is het |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
5.7. Indien huurder afziet van een huurcontract waarvoor de bemiddelingskosten reeds zijn betaald, wordt in geval van opzegging/ verzuim de kosten van bemiddeling/courtage voor 75% gerestitueerd. Dus ik krijg 75 % terug??? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder ben je dus die 300 euro kwijt, aangezien het bemiddelingsbureau haar werkzaamheden heeft verricht. Het is dus ook logisch dat hij jou niets gaat terugbetalen. Je kan bij je verhuurder aankloppen om die 75% te vragen, maar de vraag is of hij dat doet. Als hij dat doet zou ik maar snel tevreden zijn met 75% van 200 euro, want je hebt geen juridisch geen poot om op te staan. Tenzij je natuurlijk ook nog een overeenkomst hebt met het bemiddelingsbureau. Daarnaast had je gewoon niet je kamer binnen een week moeten verlaten. Huisgenoten kunnen je niet uit je kamer zetten en de verhuurder ook niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
[Woninghuur] verhuurder vraagt extra bemiddelingskosten, terecht? Stefanie | 7 | 29-12-2005 09:54 | |
Werk, Geld & Recht |
Krijg mijn borg niet terug! dr dribble | 34 | 29-06-2005 17:07 | |
Psychologie |
persoonsgebonden budget ~~dolce~~ | 5 | 30-11-2004 00:10 | |
Werk, Geld & Recht |
Huis Tilburg...Moet ik dit doen?? Kastanje | 20 | 24-06-2004 17:21 |